Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Kdysi dávno jsem aktivně sledovala blog jedné mladé a v té době celkem i nadějné blogerky. Minimálně 2x týdně přicházela s novými, originálními články, které jí ostatní hodně často záviděli (nebo třeba kopírovali na svůj blog), vždy měla krásný de...

Pro rtěnku zdarma cokoliv?

Kosmetika - 2
zdroj: Thinkstockphotos Kosmetika - 2
aktualizováno 29.04.2017, 00:00 | 29.04.2017, 00:00 | Andrea Fialová/Krasna.cz

Kdysi dávno jsem aktivně sledovala blog jedné mladé a v té době celkem i nadějné blogerky. Minimálně 2x týdně přicházela s novými, originálními články, které jí ostatní hodně často záviděli (nebo třeba kopírovali na svůj blog), vždy měla krásný design, hodně komentářů, na které se snažila co nejvíce odpovídat. Pak přišla první nabídka na nějakou spolupráci.

Ok, proč ne? Recenze na rtěnku může být dost zajímavou zkušeností a rtěnka zdarma, proč ne? A tak se pustila do první kosmetické recenze. Jelikož i ta byla dost dobrá a zajímavá, tak časem její klasické články začaly být prokládány nějakým tím kosmetickým. Čtenáři měli tak možnost zjistit, co si myslí o nové řasence Kuliočko, rtěnce Mucíq a dalších kosmetických vychytávkách. Koho tyhle články nezajímaly, nemusel být zklamaný, protože věděl, že brzy přijde další, který už bude zase pro všechny její čtenářky.

 

Pak začaly chodit další a další nabídky, a jelikož produkty zdarma jsou fajn věc a nějaká kačka navíc se hodí vždycky, začala je ve velkém množství přijímat. A začalo to, co nikdo nechtěl. Hezké, originální a vtipné články vystřídaly recenze na knihy, kosmetiku, oblečení, řetízky, náušničky, psí oblečky, a další blbiny. Reklamních článků přibývalo, ale čtenářů a komentářů začalo ubývat. Přiznám se, že pár let jsem na daný blog od té "velké změny" ani nepáchla, ale nedávno jsem tak ze zvědavosti do vyhledávače naťukala jeho adresu, a nestačila se divit. Komentáře téměř žádné, všude samé recenze, hauly, unboxingy, které očividně někdo nadiktoval. A blogerka slepě zkouší a píše. Nepřijde jí divné, že čtenáři rapidně přešli někam o dům dál. Nepřijde jí divné, že už nemá komu odpovídat na komentáře. A dokonce slepě ignoruje i to, jak se jí ostatní blogeři za její vydávání reklamních článků jak na běžícím pásu smějí.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Stinné stránky blogování
Proč se nenutit do psaní blogu?
Lekce blogování

 

Co všechno jsou lidi ochotní udělat pro produkty zdarma? Potopit svůj hodně slušně šlapající blog, pověst, a nějaký rozum? Jako studentský přivýdělek je to sice moc krásné, ale kde je nějaká ta hranice? Upřímně si také říkám, jestli někomu, kdo téměř denně vydává nějakou tu recenzi (a z 98 % kladnou), můžeme vůbec věřit, že je ke čtenářům zcela upřímný a nepíše kladné recenze jen proto, že za to dostane nějakou tu kačku navíc a řasenku za 150 Kč jako dárek za věrnost. Navíc čím dál víc vídám blogery, kteří kvůli spolupráci sáhnou skutečně po všem. Čekám už jen na to, kdy se někdo pustí do testování odolnosti špendlíkových hlaviček nebo chutnosti krmení pro žirafy. Ale třeba by to mohlo vynést hodně dobrou odměnu (třeba doživotní zásobu špendlíkových hlaviček).




1 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •