Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Slyšela jsi o sušeném mase? Zkoušela jsi ho někdy? Přidej ho do jídelníčku jako skvělý zdroj bílkovin.

Sušené maso: skvělé bílkoviny na sport i na cesty

Zdravá strava
zdroj: Thinkstockphotos Zdravá strava
aktualizováno 03.03.2017, 00:00 | 03.03.2017, 00:00 | Bekky/Krasna.cz

Slyšela jsi o sušeném mase? Zkoušela jsi ho někdy? Přidej ho do jídelníčku jako skvělý zdroj bílkovin.

Sušené maso je výborné na cesty, na sport, zvlášť, když nemáš čas se najíst. Také je to výborný zdroj kvalitních bílkovin, který můžeš využít třeba při dietě, nebo naopak nabírání kvalitního svalstva.

 

 

Při dietě i přibírání se doporučuje jíst kvalitní bílkoviny, tvaroh, maso. Sušené maso je pochoutka, kterou můžeš zobat místo brambůrků a jiných slaných pochoutek nebo místo svačiny. Množství bílkovin je velmi dobré na takovou pochoutku a tak je to ideální náhrada, když máš málo času nebo jen chuť.

 

 

Jak maso vybrat?

 

Nejkvalitnější je čisté maso, jen usušené a lehce osolené. Když tě ale začne nudit, můžeš si vybrat z mnoha různých variací jako teriyaki, tandoori, chilly a další. Je dobré se při výběru podívat na složení – čím kratší, tím lepší a kvalitnější výrobek.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Když je zdravé stravování nezdravé
Co je to vlastně zdravá strava?
Proč jsou vlastně sacharidy špatné?

 

 

Na výběr máš nejen z příchutí ale i ze zvířat a úprav.

 

Nejznámější maso, které se používá k sušení, je hovězí, ale také si můžeš dát vepřové, krůtí, zvěřinu nebo rybu. Z úprav si můžeš vybrat jerky, které jsou slabší, biltong, které jsou silnější, nebo třeba i tyčinku.

 

 

Největší výhody

 

- zdroj bílkovin

- dlouhá trvanlivost

- nejlepší při nedostatku času

- hodně energie v malém množství

- hodí se do zdravého životního stylu

- málo tuků a sacharidů




2 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •