Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Štve tě nafouklé a povolené břicho a sníš o plochém pupíčku, který budeš moct vystavovat v krátkém tričku a v létě v plavkách? Cesta k němu není zas tak složitá.

4 jednoduché kroky k plochému bříšku

aktualizováno 26.03.2012, 11:19 | 24.03.2012, 00:00 | Krasna.cz/trm

Štve tě nafouklé a povolené břicho a sníš o plochém pupíčku, který budeš moct vystavovat v krátkém tričku a v létě v plavkách? Cesta k němu není zas tak složitá.

Ploché břicho samozřejmě nezískáš bez námahy, ale není to zas taková dřina, jak si myslíš. Možná jen děláš chyby a dřeš se úplně zbytečně. Zjisti, jak na to jít chytře, a už brzy budeš moct odhalit svůdně plochý pupíček.

 

Krok první: Cvič, ale správné cviky


Máš pocit, že cvičíš dost, ale na tvém břiše to není vidět? Možná cvičíš špatně, respektive ne tak, aby to na břicho zabíralo. Je správné, že děláš různorodé sporty a pohybové aktivity, protože je třeba protahovat a posilovat celé tělo. Chceš-li se ale zaměřit na štíhlé bříško, musíš namáhat břišní svaly. Jinak se výsledku nedočkáš.

 


Co je ideálním cvičením? V posilovně, ale i doma, třeba před telkou, můžeš cvičit klasické cviky na posílení břišních svalů. Sedy-lehy, sklapovačky, cvičení s napnutýma nohama kousek nad zemí... Určitě to znáš se školy nebo od trenéra z fitka. Chceš-li další inspiraci, mrkni do následujících článků.


Cviky na břicho, které skutečně fungují!
Zbav se pneumatiky na břiše
Zpevni břicho během měsíce
Vyčaruj si štíhlé bříško i v zimě


Můžeš hubnout i při příjemnějších činnostech. Zkus tanec nebo zumbu, pomůže i jízda na bruslích, na kole, aerobic nebo cvičení s hoop kruhem (psali jsme o něm zde).

 


Krok druhý: Nepřejídej se


Pohyb by měl jít ruku v ruce se správnou životosprávou. Dbej na to, abys jedla pravidelně, ideálně každé tři hodiny. Když si dopřeješ pět menších jídel denně, nebudeš strádat hlady a nebudeš mít sklony k přejídání. Pokud celý den nestíháš a večer se nacpeš, je to nejen nezdravé, ale neprospívá to ani tvé štíhlé linii. Navíc si tím roztahuješ žaludek, takže se dostaneš do začarovaného kruhu.

 


Nauč se snídat a přestaň se cpát na noc. Poslední jídlo si dej tři hodiny před tím, než jdeš do postele. Jen tak může tělo během spánku zpracovat vše, co jsi mu během dne dopřála, a pročistit se. Když se budeš cpát před spaním, tělo si s tím nebude vědět rady a vše uloží do tukových zásob – na tvé bříško.


Krok třetí: Detoxikuj se


Prospěje ti, i když se pokusíš své tělo detoxikovat. Je-li zanesené toxiny a vystavené stresu a špatným stravovacím návykům, tělo nefunguje tak, jak má. Jedním z jevů, který pak nastává, je ucpání lymfy a celková oteklost organismu. Co bys měla udělat? Alespoň měsíc si dopřej detoxikační kůru. Vyhni se mastným, tučným a těžkým jídlům, soli, konzervantům a "jedům" (alkohol, cigarety, drogy, potraviny a nápoje s vysokým podílem chemických látek, jako jsou například energy drinky a sladké limonády).


Detox podpoř i zvenku. Prospěje ti sprcha studenou vodou, ideálně masážní hlavicí sprchy, která ti pomůže prokrvit pokožku a rozproudit lymfatický systém. Zkus také masáže a různé zahřívací a prokrvující gely a séra. Vyraz na speciální lymfatickou masáž, na slevových serverech ji seženeš za atraktivní ceny.
 

 

Pročištění lymfy, detox, zrychlení metabolismu a dostatečný pitný režim ti pomůže zbavit tělo nečistot a odvodnit se. To prospěje právě nejvíc tvému břichu, které se může bez velké námahy zmenšit i o několik centimetrů.


Krok čtvrtý: Správný postoj


Důležité je ohlídat si i to, jak stojíš. Mnoho holek má tendenci se prohýbat v bedrech, čímž se jim vyvaluje břicho. Nejenže díky tomu vypadáš tlustější, ale v tomhle postoji se ti povolují břišní svaly a vypouklé břicho ti pak zůstane! Mysli na to a hlídej si, abys měla rovné držení těla. Přestaň se prohýbat v zádech a snaž se držet břicho vtažené. Můžeš ho i nenápadně posilovat. Vsedě, vestoje i vleže. Když se nudíš při hodině, sleduješ večer z postele film, nebo stojíš v nacpaném autobuse, vtáhni břicho a drž, dokud vydržíš. Pak to několikrát zopakuj, snaž se interval prodloužit. Tím posiluješ břišáky, a pokud to budeš cvičit pravidelně, na tvém bříšku to bude vidět.

 

Samozřejmě je důležitá také vůle a trpělivost. Nestačí, když si jeden večer zacvičíš a odpustíš pytlík chipsů u televize. Musíš na sobě pracovat dlouhodobě a své stravovací návyky změnit trvale. Jinak se vysněných křivek nedočkáš a dlouhodobě si je nebudeš schopna udržet.



8 hlasů
Vaše hodnocení