Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Shodit pár přebytečných kil může být složitější, než se na první pohled zdá. Cvičení, pitný režim, správný jídelníček... Je toho hodně, co musí člověk dodržet. Tyto triky ti hubnutí ulehčí!

Aby bylo hubnutí radost: Tyto triky ti s ním pomůžou!

Obruč
zdroj: Thinkstockphotos Obruč
aktualizováno 05.07.2016, 00:51 | 05.07.2016, 00:51 | krasna.cz/tvnoviny.sk

Shodit pár přebytečných kil může být složitější, než se na první pohled zdá. Cvičení, pitný režim, správný jídelníček... Je toho hodně, co musí člověk dodržet. Tyto triky ti hubnutí ulehčí!

1. Zapomeň na extrémní diety! Nemožné na počkání a zázraky do tří dnů? Tak to bohužel nechodí. Za pár dní opravdu žádnou extrémnější změnu na své váze nezaznamenáš, pokud si tedy neuřízneš nějakou končetinu. A pokud se ti nějakou náhodou takovou dietou pár kil zhubnout podaří, stejně je zase nabereš ve chvíli, kdy začneš jíst jako předtím.

 

2. Nahraď sladkosti něčím zdravějším. Všimni si, že minimálně jednou za čas začneš něco zobat, i když vlastně vůbec nemáš hlad. Když třeba sedíš před televizí, když vaříš, když se učíš... Uzobáváš chipsy, oříšky nebo něco sladkého... Ačkoliv oříšky nejsou nezdravé, jsou velmi kalorické! Pokud potřebuješ něco přikusovat, vyměň chipsy za nakrájenou zeleninu nebo ovoce.

 

3. Nové talíře. Říkáš si, co je to za blbost? Zkus si koupit menší talíře a svou mysl ošálit. Na menší talíř si nandáš menší porci a ve výsledku toho pak sníš méně!


MOHLO BY TĚ ZAJÍMAT:

Nejhorší chyby při hubnutí: Hladovění, stres a špatný výběr
Vzdala jsi POLE DANCE kvůli své váze? Tahle Britka ti dokáže, že tančit může každý
Které sporty pomáhají spalovat tuky?

 

4. Hotové jídlo schovej. Když jídlo připravíš a odebereš si z něj porci, kterou se chystáš sníst, nenechávej hrnec na plotně, šup s jídlem do ledničky. Znáš ono přísloví „Sejde z očí, sejde z mysli,“ ne? Když nebudeš mít jídlo pořád na očích, budeš mít menší chuť z něj „uzobávat“.

 

5. Pij vodu. Hlad je jen převlečená žízeň, v mnoha případech to skutečně platí. Voda ti dodá energii a pročistí organismus. Můžeš ji ochutit lístky máty, jahodami nebo plátky ovoce, rozhodně to bude lepší než jakákoliv limonáda!


6. Snídaně je základ dne. Vyvážená snídaně ti dodá energii až do oběda, takže nebudeš sahat po ničem „na chuť“.

 

 

7. Střídej cvičení. Pokud budeš delší dobu dělat nějaký sport nebo pravidelný pohyb, tělo si na něj zvykne a budeš poté hubnout pomaleji. Sport bys měla střídat, najdi si několik různých druhů pohybu, které tě baví a u kterých vydržíš, a rozděl si je do celého týdne. Pravidelnost škodí, překvap své tělo!

 

8. Hledej podporu ve svém okolí. Ve dvou i více lidech se ti bude hubnout snáze! Vsaď se, že ať už se rozhodneš začít s hubnutím kdykoliv, vždycky se najde nějaká kamarádka, která je na tom stejně a bude se chtít přidat.

 

Ale nezapomeň – hlavní trik spočívá v dlouhém časovém období. Zázraky neexistují, jen píle a vytrvalost!



1 hlasů
Vaše hodnocení