Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Rozpusť kila i nedostatky pokožky jednoduchou asijskou dietou.

Asijská dieta pro štíhlou linii a pleť bez celulitidy

Asijská krása
zdroj: Thinkstockphotos Asijská krása
aktualizováno 20.08.2012, 10:48 | 20.08.2012, 00:00 | krasna.cz/zadovoljna.hr

Rozpusť kila i nedostatky pokožky jednoduchou asijskou dietou.

Všimla sis také toho, jak je většina Asiatek krásně štíhlých a zdobí je bezchybná pleť? Může za to – ve velké míře – jiná životospráva a odlišný životní styl. Inspiruj se triky dálných krásek.


Asijské diety jsou bohaté na zdravé přísady, o tom není pochyb. Kromě rýže a množství ovoce a zeleniny v každodenním jídelníčku, navíc pestrých odrůd, si potrpí také na množství ryb a dalších mořských plodů. A to nejen masitých, ale i různých řas.

 

Chceš asijskou dietu vyzkoušet? Máš se na co těšit. Buď připravena na chutné jídlo a bohaté pokrmy, které nebudou nudit. V asijské dietě se neberou ohledy na to, kolik toho jíš, ale na to, co jíš na denní, týdenní a měsíční bázi. Tato dieta je velmi zdravá, a pokud jsi disciplinovaná, můžeš očekávat úžasné výsledky.

 

Každodenní jídlo

 

Rýže je hlavní plodina a je v Asii na denním menu. Že je to nuda? I rýže má své varianty a náhražky pro mlsné jazýčky. Můžeš ji vyměnit za misku nudlí, kukuřice nebo pšeničného chleba. To jsou mnohem zdravější varianty, než naše české knedlíky a bílé moučné pečivo.

 

V denní nabídce je rovněž pestrá nabídka zeleniny - ve velkém množství. Díky vysokému podílu vlákniny tě zasytí a pocit sytosti ti nějakou dobu vydrží. Zelenina je přitom zpravidla nízkotučná a nemá vysoký podíl sacharidů, takže nejíš nic, co by poznamenalo tvou linii. Důraz je kladen hlavně na mrkev, zelí, hlávkový salát, čekanku, špenát, kapustu, cibuli a česnek. Jez je zejména čerstvé, jako salát s octem a olejem, a vařené.

 

Ovoce nelze opomíjet, protože všichni známe jeho význam. Jez různé druhy ovoce, kdykoli během dne. Sladší druhy ale obecně raději dopoledne, aby je tělo stihlo strávit (obsahují velké množství cukrů).

 

Sója a ořechy jsou také velmi zdravé a užitečné, ty můžeš také konzumovat na denní bázi. Totéž platí i pro ryby a další masité mořské plody, a mléčné výrobky, včetně sýrů, jogurtů a probiotik.

 

 

 

Jednou za týden

 

Na seznamu jídel na týdenní bázi nalezneš zejména sladkosti. Mnoho diet je zakazuje úplně, proč si ale nedopřát. Ovšem jen s mírou, za odměnu.

 

Toužíš-li po sladkém, zkus spíše jíst ovoce nebo tvaroh s medem a vlašskými ořechy. Ořechy obsahují mnoho prospěšných látek, nezapomínej ale, že jsou bohaté na tuky, takže hrstička bohatě stačí. Doporučená je i tmavá čokoláda se 75 procenty kakaa.


Na týdenním seznamu najdeš i drůbeží maso a vejce. Udělej si třeba lahodný oběd - kuřecí nebo krůtí, v kombinaci se zeleninou a rýží.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Mlsej zdravě a bez kalorií
Tajemství štíhlé postavy z Asie
Pomocníci na cestě ke štíhlé postavě


Jednou za měsíc

 

Červené maso je v asijské stravě konzumováno zřídka. Telecí, hovězí a vepřové maso bys měla jíst méně, když už vůbec. Tento způsob stravování se ukázala být velkým hitem, protože tě neobtěžuje žádný hlad, a jídlo je velmi pestré a zdravé.

 

V asijské stravě se omezují tuky a téměř zcela eliminují škodlivé nasycené tuky, které jsou, spolu se sladkostmi, hlavní příčinou přibývání na váze a celulitidy.

5 hlasů
Vaše hodnocení