Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Potřebovala by ses hodně rychle dostat do formy a zeštíhlet v pase? Máme pro tebe tip na bleskovou sedmidenní dietu.

Blesková sedmidenní dieta

aktualizováno 13.04.2012, 11:13 | 13.04.2012, 00:00 | Krasna.cz/trm

Potřebovala by ses hodně rychle dostat do formy a zeštíhlet v pase? Máme pro tebe tip na bleskovou sedmidenní dietu.

Pokud se rozhodneš držet tuto dietu, čeká tě již za sedm dní plošší bříško a útlejší pas. Účelem této diety není tě vyhladovět a omezit v jídle. Rozhodně se nemusíš bát strádání. Jídelníček je při této dietě plnohodnotný. Když se naučíš jíst správně, nepocítíš hlad, naopak se budeš cítit stále plná energie.

 

Co je účelem této diety? Tím, že svému tělu dopřeješ jen zdravou stravu, má šanci na detoxikaci a pročištění, a také na strávení hůře stravitelné potravy, která ti leží v žaludku a ve střevech. Díky tomu začneš hubnout, aniž by ses ale musela bát jo-jo efektu. Aby tuto potravu tělo spálilo, potřebuje k tomu energii. Pokud nebudeš mlsat sladké, nebude mít ke své práci energii ze sacharidů, a bude nuceno vzít ji z tukových zásob.
 

Z tohoto důvodu je potřeba také hodně pít, klidně více než tři litry denně. Tekutiny ti pomohou vyplavovat natrávenou potravu ze střev a pročistit organismus. Asi je ti jasné, že coca-cola není to pravé, sáhni radši po lahvi neperlivé vody, zeleném a bylinném čaji, zeleninové šťávě, v menší míře i čerstvém ovocném džusu.

 


pondělí


snídaně: ovesná kaše se sójovým (nebo odtučněným mlékem), skořicí a jablkem, sklenice ředěného grepového džusu (3 dcl džusu, 2dcl vody)
svačina: mandarinka
oběd: grilovaná čtvrtka kuřete, zeleninový salát (listový salát, rajčata, papriky, klíčků)
svačina: grahamový chléb s máslem, 5 ks ředkviček
večeře: salát z červené řepy (uvařit a nastrouhat) a tuňáka (z plechovky)

 

úterý


snídaně: tmavý chléb s rostlinným máslem a tenkou vrstvou marmelády
svačina: banán
oběd: tortilla s kuřecím masem (grilovaným) a salátem (listový, rajčata, paprika, kukuřice, fazole), jogurtový dresing
svačina: mléčný koktejl s ovocem
večeře: tmavý chléb (nebo grahamový) s rostlinným máslem a vajíčkem natvrdo

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Zhubni zdravě pět kilo za dva týdny
Dieta podle ročních období: začni s jarní etapou
Mléčná dieta: skvělý objev pro tvou dokonalou postavu


středa


snídaně: bílý jogurt s banánem a trochou zapečeného müsli
svačina: zeleninová šťáva (například celer s rajčetem a bazalkou)
oběd: losos pečený na másle, poloviční porce nasucho pečených brambor, poloviční porce zeleninového salátu (rajče, zelí, okurka, paprika)
svačina: zeleninová šťáva (například z červené řepy a mrkve)
večeře: malý salát z hlávkového salátu s cherry rajčaty a trochou strouhaného sýra

 

čtvrtek


snídaně: ovoce (jablko, banán, broskev) s bílým jogurtem
svačina: paprika
oběd: dušená čočka se žampióny, vajíčko natvrdo
svačina: nastrouhaná mrkev a ananasem (nesladit!)
večeře: žitný chléb, jedno míchané vajíčko

 


pátek


snídaně: čerstvý pomerančový fresh džus
svačina: jablko
oběd: zeleninové rizoto (mrkev, hrášek, kukuřice, rajče)
svačina: hrst oříšků
večeře: tmavé pečivo s pažitkovou pomazánkou z odtučněného tvarohu, sklenice mléka

 

sobota


snídaně: tmavý chléb lehce potřený máslem, vajíčko natvrdo
svačina: malá miska různého ovoce
oběd: pečený vepřový nebo hovězí plátek, poloviční porce mačkaných brambor, poloviční porce vařené kapusty
svačina: zeleninová šťáva (například z mrkve a celeru)
večeře: : celerová pomazánka s celozrnnou bagetou


neděle


snídaně: toast s máslem a medem
svačina: banán
oběd: grilované kuřecí stehno, zeleninový salát s fazolemi (fazole, čínské zelí, paprika, jogurtový dresing)
svačina: polovina grepu
večeře: celozrnný chléb s cottage sýrem



6 hlasů
Vaše hodnocení