Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Blogerka Pavlína se rozhodla, že změní své stravovací návyky a postoj ke cvičení. Během několika měsíců zhubla a boj s přebytečnými kilogramy vyhrála. Rozhodla se, že svůj příběh zveřejní a pokusí se motivovat i jiné dívky, které trápí nějaké to k...

INSPIRUJ SE: Česká blogerka neuvěřitelně zhubla! Jak dosáhla postavy snů?

S-hejvi
zdroj: Archiv blogerky S-hejvi
aktualizováno 09.04.2016, 00:04 | 09.04.2016, 00:04 | Krásná.cz

Blogerka Pavlína se rozhodla, že změní své stravovací návyky a postoj ke cvičení. Během několika měsíců zhubla a boj s přebytečnými kilogramy vyhrála. Rozhodla se, že svůj příběh zveřejní a pokusí se motivovat i jiné dívky, které trápí nějaké to kilo navíc.

Jak to celé začalo?

Na úvod bych asi řekla, že moje snaha zhubnout "začala" už někdy minulý rok. Začala v uvozovkách proto, že to byly chabé pokusy, které vždy skončily tím, že jsem večer hrábla do ledničky, nebo se přes den přežírala vším možným, aniž bych věděla, co za prasárny to do sebe vlastně cpu. O jídle konkrétněji budu mluvit až v dalším článku, který právě bude o obsahu mojí minulé a současné stravy. Každopádně - jedním slovem - jsem nežila dobře a jednoho dne jsem si prostě stoupla před zrcadlo a řekla, že se chci změnit.

 

Hned ten den jsem si udělala jasný seznam toho, co vyškrtnu a s čím naopak začnu. Ze začátku to nebylo jednoduché, ale motivace pro mě znamenala víc. Když jsem si prohlížela fotky z dob, kdy jsem skutečně byla hubená, řekla jsem si, že tak chci znovu vypadat a pustila jsem se do toho. Jednoduše řečeno, začala jsem jíst zdravě, začala jsem se hýbat, ale nejdůležitější věc, která vám pomůže zhubnout, je vaše vlastní vůle. Musíte to mít srovnané v hlavě. Není to záležitost pár dní, ale týdnů či měsíců. Začátky jsou vždy těžké, ale překročit ten práh v bodě, kdy začnete uvažovat nad tím, jestli to vůbec má cenu a jestli se vám to podaří, je výhrou, protože přesně po tomhle okamžiku začnete vidět první změny, a jak se dostaví první, byť sebemenší výsledky, hned vás to dobije energií a další motivací pokračovat dál a ještě intenzivněji. Pak už to jde samo a vy si na tenhle styl života zvyknete. Aspoň tak to dopadlo u mě. Teď je to moje součást a naučila jsem se základním pravidlům, jak cvičit, co jíst a hlavně co byly mé dosavadní největší chyby...

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Vyvracíme 5 největších mýtů o hubnutí
TEST: Umíš zdravě hubnout?
Nejčastější chyby, které děláme při hubnutí

 

A co čísla? 

Teď trochu v číslech a faktech. Oficiální datum, kdy jsem začala dělat tyhle radikální změny, u mě bylo 23. dubna 2015. Průměrně jsem hubla rychlostí jednoho kilogramu týdně, což je optimální hodnota a je to tak správně. Musím říct, že jsem nedržela žádné drastické diety, nevynechávala jsem jídlo a ani netrpěla hlady, což jsem už jednou zkoušela, ale moc dlouho mi to nevydrželo a váha šla opět nahoru. Tentokrát jsem opravdu zkusila dát na radu, která je nad zlato, a to jíst 5x denně po malých porcích. Tedy snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře.

 

Nezbytný byl ale také pohyb, o kterém ale budu psát celkově až ve třetím článku téhle série. Váha ale není všechno, protože když někdo pár dní nejí a nakonec se mu ukáže na váze o 3 kila méně, nemusí to znamenat, že ten dotyčný opravdu zhubl. Mnohem důležitější jsou totiž centimetry. Na těch jsem úbytek hmotnosti zpozorovala nejvíce, protože jsem najednou natáhla kalhoty a kraťasy, které mi dříve nebyly a najednou mi dokonce padaly. Zde mám pro vás menší tabulku o kolik cm a kde jsem zhubla:

 

S-hejvi
(Foto: Archiv blogerky)

 

A teď přijde fotka, o které jsem hodně uvažovala, jestli sem vůbec dám. Řekla jsem si ale, že to k tomu patří a srovnání before/after dělá spoustu lidí, kterým se podařilo něco zhubnout. Pro někoho to až zas takový rozdíl být nemusí, ale já se cítím snad o 100 kilo lehčí, přestože jsem shodila "jen" 8. Teď, když to vidím a vlastníma očima můžu porovnat, jak jsem vypadala předtím a jak teď, tak i když to pořád není perfektní a mám co zlepšovat, z první fotky opravdu nemám dobrý pocit a jsem ráda, že jsem se konečně odhodlala. Jak říkám, není to pro mě konec, stále je co hubnout a hlavně zpevňovat, do mojí vysněné postavy mě čeká ještě kus cesty, ale i tak jsem ráda, že jsem se pohnula dál. Neznamená to pro mě, že teď se opět začnu futrovat vším možným a naberu zpět. Tentokrát jsem opravdu udělala změnu, kterou chci vést dlouhodobě a o tomhle by to právě mělo být. Každý, kdo chce zhubnout by měl zvážit, jaký životní styl vede a co je možná důvodem těch přebytečných kil. Já jsem na to přišla a už se k tomu nikdy nechci vrátit, protože teď se cítím stokrát lépe a hlavně mě můj život baví mnohem víc.

 

S-hejvi
(Foto: Archiv blogerky)

 

Vím, nemám dokonalou postavu. Proto mi prosím nepište, jak je ještě potřeba zlepšit tohle a tohle. Jsem si toho vědoma a jak už jsem psala, čeká mě ještě kus práce. Poslední věc, kterou jsem si postupně zapisovala je tedy ta váha. Podívejte se, jak šla postupně dolů.

 

23.4. 62,1 Kg
30.4. 60,1 Kg
7.5. 58,3 Kg
14.5. 57,6 Kg
21.5. 56,3 Kg
28.5. 56,1 Kg
4.6. 55,1 Kg
11.6. 54,9 Kg
17.6. 53,3 Kg

 

To by bylo asi tak vše, co jsem chtěla shrnout a napsat. Jsou to jen základní věci a hlavně fakta, jak to obecně probíhalo. Snad se vám tohle povídání aspoň trochu líbilo a pamatujte na radu, která je zaručená - Všechno jde, když se chce! 

 

Přečti si další články, které Pavlína napsala na svůj blog. Tam se můžeš přesvědčit, že svou figuru si stále drží a zlepšuje a zpevňuje cvičením. O tipy, co jíst, se s tebou podělí i na svém Instagramu.




6 hlasů
Vaše hodnocení