Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Každá žena touží po dokonalém poprsí, ale většina to štěstí nemá. Existují však cviky, které ti výrazně pomohou.

Cviky pro nádherné poprsí

Dekolt
zdroj: Thinkstockphotos Dekolt
aktualizováno 07.02.2018, 16:34 | 07.02.2018, 16:34 | tej

Každá žena touží po dokonalém poprsí, ale většina to štěstí nemá. Existují však cviky, které ti výrazně pomohou.

Mnoho dívek se svým poprsím není spokojeno. Buď jsou příliš malá, nebo velká, další je zas chce pevnější. Jak si pomoci? Stačí pravidelně a důkladně cvičit.

 

Plavání

 

Nejlepším způsobem na krásné poprsí je samozřejmě plavání. V podstatě nezáleží na stylu, ale obecně platí, že jsou nejúčinnější prsa. V létě můžeš využít veřejných koupališť, v sychravém počasí se jako vhodná alternativa nabízí krytý bazén. Choď aspoň dvakrát týdně a za chvíli uvidíš rozdíl.

 

Tlak do zdi

 

Toužíš po krásných ňadrech? Postav se proti zdi a opři se o ní. Ruce měj natažené a dlaně celé pokládej na zeď. Začni pro ní tlačit vší silou, jako bys jí chtěla posunout, ale tlak nevychází z nohou, nýbrž z rukou. Tlač aspoň deset vteřin a celé cvičení opakuj patnáctkrát za sebou.

 

Dlaně proti sobě

 

Tento cvik je naprosto dokonalý, zejména v tom, že ho můžeš praktikovat v podstatě kdekoliv a kdykoliv. Dej si ruce před hrudník a přilož je k sobě. Opět na ně pořádně tlač po několik sekund a povol. Celé opakuj aspoň desetkrát.


Simulace plavání

 

Pokud nemáš čas zajít do bazénu, můžeš si pomoci i doma. Postav se ke zdi nebo skříni a simuluj plavání stylu prsa. Celé opakuj aspoň pět minut.

 

 

 

 

Sáhni si za lokty

 

Další z cviků, které se dají opakovat snad kdekoliv a kdykoliv. Stačí, když se rovně postavíš nebo posadíš, ruce ohneš a položíš na bok. Oběma lokty se přibliž, jako by ses jimi chtěla dotknout vzájemně. Vydrž v poloze minimálně deset vteřin a celé to opakuj desetkrát.

 

Denní cvičení

 

Ke krásnému poprsí si můžeš pomoci i obyčejnou chůzí a denními činnostmi. Snaž se nebýt v žádné situaci shrbená a choď rovně. Zatáhni bříško, vyšpul prsa a lopatky zatáhni dozadu. Pokus se chodit rovně při každé příležitosti a vyhni se těžkým břemenům, jako jsou kabelky, batohy a extrémně těžké tašky. Vše se snaž vyvážit nebo aspoň střídat ruce. 



4 hlasů
Vaše hodnocení