Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Také máš pocit, že moderní fitness centra jsou přeplněná lidmi, kteří v nich vystavují své svaly, nebo mlsnými kocoury pošilhávajícími po každé dívce v legínách? Třešničkou na dortu jsou drahé permice, na které nám peníze z kapesného prostě nezbydou.

Dokonalé tělo, aniž bys musela chodit do fitka? TRIKY pro všechny LENOCHY

Posilovna
zdroj: Thinkstockphotos Posilovna
aktualizováno 19.06.2017, 00:57 | 19.06.2017, 00:57 | Krásná.cz

Také máš pocit, že moderní fitness centra jsou přeplněná lidmi, kteří v nich vystavují své svaly, nebo mlsnými kocoury pošilhávajícími po každé dívce v legínách? Třešničkou na dortu jsou drahé permice, na které nám peníze z kapesného prostě nezbydou.

Naštěstí existují triky, díky kterým budeš mít postavičku jako lusk, a to i bez návštěvy fitness centra. 

 

Tajemství podle Ali Cavill
Ke stejnému závěru došla i australská trenérka Ali Cavill. "Myslím si, že fit tělo by mělo být dostupné všem bez ohledu na rodinné příjmy a možnosti," řekla Ali pro australský Daily Mail. A tak vytvořila fitness plán, který je efektivní a levný. Ali ale dodává, že ke cvičení bys měla používat chytré fitness hodinky, na kterých uvidíš své pokroky. "Vnitřní uspokojení se projeví ve chvíli, kdy člověk vidí své aktuální výsledky a zlepšení," dodává trenérka. 

 


Jak cvičení funguje?
Ali především lpí na tvrzení, že pro dosažení štíhlého těla je podstatné, aby naše psychika byla v pohodě. Rozhodně si zakaž všechny úvahy o tom, jak nenávidíš své tělo a jaké máš problematické partie. Přijmi ho, ale zároveň se rozhodni, že mu dopřeješ zdravý pohyb, který mu rozhodně prospěje. Fitness program je založený na cvičení, během kterého se dostaneš za čtyři týdny do formy, a to bez návštěvy fitka!

 

ČTĚTE TAKÉ:

Akrobacie na kruhu: Trendy sport pro sílu, fyzičku i ladnost
Tahle dívka tě namotivuje ke cvičení! Zhubla 8 KONFEKČNÍCH VELIKOSTÍ!
Nastává čas smoothie: Zažeň hlad chutně, zdravě a lehce! 9 lahodných receptů

 

V prvním týdnu si dopřej intenzivní běh, který se skládá ze třech minut sprintu a minuty chůze. Tento týden do svého cvičícího plánu přidej i výpady, kliky a podobná cvičení, díky kterým se tvá postava zpevní. Ve druhém týdnu ti ke cvičení postačí židle, ze které prováděj dřepy. Na první pohled se ti může zdát, že jde o jednoduchou záležitost, ale uvidíš, že se pěkně zapotíš. 

 

Plán Ali Cavill
(Foto: Daily Mail)

 

Plán Ali Cavill
(Foto: Daily Mail)

 

Třetí týden je opět zaměřený na běh. Zkus si proběhnout kilometr dlouhou cestu, která bude plná stoupání, klesání i nepříznivého terénu. S hubnutím ti pomohou i krátké sprinty, které jsou výborným kardiem. Poslední týden věnuj obyčejným činnostem, které se nemusí zdát namáhavé, ale opak je pravdou. I taková čtyřicetiminutová procházka s tvým pejskem může být přínosná.

 

Plán Ali Cavill
(Foto: Daily Mail)

 

Plán Ali Cavill
(Foto: Daily Mail)

 

A co tempo?
Své tempo i počet opakování si zvol sama. Postupem času můžeš zátěž zvedat, a tak se dostaneš k vytouženému výsledku. Každý z nás je jiný a byla by blbost určovat tabulkové výsledky, kterých bys měla dosáhnout. Sama poznáš, co je pro tvé tělo nejideálnější.



0 hlasů
Vaše hodnocení