Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Ještě neznáš Kaylu Itsines? Tak to se s ní rychle seznam, protože její cvičící program pomohl už mnoha ženám v cestě za dokonalou postavou. Nejlepší na celém cvičení je to, že nemusíš navštěvovat drahá fitka a svůj workout si můžeš splnit i v poho...

Dostaň se do formy s KAYLOU ITSINES! Znáš její revoluční cvičící plán?

Kayla Itsines
zdroj: Instagram Kayla Itsines
aktualizováno 05.06.2017, 13:07 | 05.06.2017, 13:07 | DyA

Ještě neznáš Kaylu Itsines? Tak to se s ní rychle seznam, protože její cvičící program pomohl už mnoha ženám v cestě za dokonalou postavou. Nejlepší na celém cvičení je to, že nemusíš navštěvovat drahá fitka a svůj workout si můžeš splnit i v pohodlí domova. Tak šup do toho.

V rámci naší třicetidenní výzvy ti chceme představit inspirativní proměny, fitness rady či právě revoluční cvičení, které vytvořila Australanka Kayla.


V čem cvičení spočívá?
Kayla vytvořila cvičící program s názvem Bikini Body Guide (BBG), který si získal celý svět. Kouzlo úspěchu spočívá v kardio cvičení, které je nakombinované s posilovacími cviky. Abys mohla začít cvičit, budeš si muset obstarat e-book. Ten obsahuje všechny cviky a rady. E-book si vytiskni a dej do desek, abys při cvičení nemusela zbytečně otáčet stránky a hledat daný list.

 

Kayla Itsines
(Foto: Instagram)

 

Kayla patří v Austrálii mezi trenérskou špičku, a tak moc dobře ví, že nedokážeme první den cvičení zázraky. Kniha je rozvržená do několika kapitol, jejichž náročnost je samozřejmě čím dál, tím větší. Jenže pokud se do BBG opravdu pustíš po hlavě, pak si ani nevšimneš, že je cvičení obtížnější. Celkový cvičící plán je rozvržen do 12 týdnů, při čemž bys určité změny na svém těle měla pociťovat už po měsíci cvičení.

 

Kayla Itsines
(Foto: Instagram)


Jaké cvičení tě čeká?
BBG se skládá z kruhového tréninku, kardia a protahování. Na každý den jsou připravené jiné cviky, které se po určitých týdnech opakují. Skvělé je, že výběr kardia je jenom na tobě. Takže pokud ráda běháš, pak ti Kayla doporučuje, aby sis naordinovala 10-15 minut sprintů. Naopak, jestli ti je bližší chůze, můžeš jí věnovat 35-45 minut. Kruhový trénink ti zabere 28 minut času, protože je rozdělen do dvou okruhů, které se cvičí dvakrát po sobě. Jeden okruh trvá jenom 7 minut, které utečou jako voda.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Zhubnout do plavek? Ještě není pozdě!
Buď fit jako GIGI HADID! Známe její každodenní fitness plán
10 tipů, jak zformovat problémové partie


Co je součástí e-booku?
E-book neobsahuje jenom cvičící program, ale také tipy a triky, za které bychom klidně platily zlatem. Dozvíš se, jak správně cviky provádět, jak se stravovat a třeba také to, že bychom se měsíc neměly vážit. Za co rozhodně musíme Kaylu pochválit, je její vztah s fanoušky a lidmi, kteří cvičí podle BBG. Na svém Instagramu zveřejňuje proměny žen, které si BBG plánem prošly. Možná i tyto fotky ti dokážou, že její cvičení opravdu funguje a dokáže dělat zázraky.

 

Kayla Itsines
(Foto: Instagram)


I když cvičení podle této namakané Austranky nemusí být nic pro tebe, zkus ji alespoň sledovat právě na Instagramu. Kupa proměn a zdravé recepty tě určitě nakopnou v boji za lepší postavu.



0 hlasů
Vaše hodnocení