Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Přeměna dívky na ženu - každá si tím musíme projít. V tomto období se toho v našem těle hodně mění, něco je ale vidět více, něco méně. Jsi právě tou dívkou, která začíná na svém těle pozorovat změny nejenom hormonální, ale i fyzické? Jaké jsou ty ...

Dospívání s postavou mává: Jak vyzrát na problémové partie?

Postava
zdroj: Thinkstockphotos Postava
aktualizováno 02.08.2017, 00:26 | 02.08.2017, 00:26 | Krásná.cz / sim

Přeměna dívky na ženu - každá si tím musíme projít. V tomto období se toho v našem těle hodně mění, něco je ale vidět více, něco méně. Jsi právě tou dívkou, která začíná na svém těle pozorovat změny nejenom hormonální, ale i fyzické? Jaké jsou ty prokleté ženské křivky a jak zamezit tomu, aby narostly do velikosti nám nepřijatelné?

Problémovými partiemi většiny žen, které se začínají rýsovat právě během dospívání, jsou bříško, boky a zadeček. “Problémem ale není jen to, že se v těchto partiích usazuje tuk. Tvoří se zde i celulitida,“ řekla fitness trenérka Věra Mikulcová z Jihlavy.

 

Co proti tomu můžeš dělat?

 

CVIČIT

 

Nic ale není ztraceno. “Existuje spoustu cviků na každou z uvedených partií. Každá slečna je ale jiná, vyplatí se tedy jít k odborníkovi, který individuálně posoudí stav dívky,“ radí Věra. Základní cviky na zadeček jsou například výpady, hluboké dřepy nebo zdvih pánve.

 

Když se ale rozhodneš začít se svým tělem něco dělat sama, bez pomoci odborníka, radí Věra kombinaci cardia a silového tréninku. “Pokud dívka zařadí do svého cvičícího plánu pouze cardio, tedy například běh nebo kolo, bude její tělo takové 'tvarohové', nebude mít tvar. Pevnost a tvar postavy se doladí právě v posilovně,“ popsala Věra Mikulcová, které je nejenom osobní trenérkou ve fitness centru, ale i aktivní závodnicí v kulturistice a dokonce působí v profesionální světové kulturistické lize.

 

JÍDELNÍČEK

 

Nejenom cvičením dosáhneš své vysněné postavy. “Základem všeho je správný jídelníček. Ten by měl být vyvážený a obsahovat správný poměr sacharidů, bílkovin a tuku. Určitě není řešením přestat jíst úplně, to je spíš ke škodě,“ poradila Věra.

 

NEČEKAT

 

Pokud se sama ve svém těle začneš cítit nepříjemně, neváhej. “Se změnou životního stylu je potřeba začít zavčasu. Ze své praxe vím, že když člověk začne přibírat a nechá to zajít daleko, je mu potom už jedno, zda ručička na váze ukáže o 10 nebo 20 kilo víc. Nikdy není pozdě, ale v tomto stadiu už se hlavně člověku nechce. U nás ve fitku jsme se ale setkaly s případem, kdy se podařilo dvěma ženám shodit ze 160 kilogramů na 80,“ popsala trenérka, že nic není nikdy ztraceno. Její motto zní: “Je stále co zlepšovat! Když nemůžeš, můžeš ještě třikrát!“ Mohlo by inspirovat většinu z nás.

 

 

MÁ V TOM PRSTY GENETIKA?

 

To, že se v určitém věku začnou ženám utvářet faldíky a plné tvary, je přirozené a v dnešní době je opět trendem, aby byla žena takzvaně “krev a mlíko“. Některé dívky ale začnou přibírat víc. Můžou za to rodiče a jejich geny, nebo náš životní styl? “Genetika je jen výmluva. I když má dívka geneticky dáno, že bude mít větší boky a zadeček, správným cvičením se to dá ovlivnit,“ řekla Věra.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Máš chlapeckou postavu? Tahle dívka ti poradí, jak získat ŽENSKÉ KŘIVKY!

10 tipů, jak si z hubnutí udělat zábavu

Tahle PROMĚNA tě dojme. Nicola málem zemřela na anorexii, dnes je z ní KRÁSNÁ ŽENA!

 

SHRNUTO A PODTRŽENO

 

V závěru vzato, bodem číslo jedna je odhodlat se a začít s tím, s čím jsi nespokojená, něco dělat. Hladovkou nic nevyřešíš, zamysli se nad svým životním stylem a zkus ho poupravit.

 

“Každý týden přijde do našeho fitka poprosit o radu několik dívek. Některá chce zhubnout ze zdravotního důvodu, jiná se chce připravit na závody, nebo se chtějí prostě cítit dobře a vypadat lépe. To, že se k nám odváží, je důležitý krok. Jakmile ho dívky udělaly, společně s naší pomocí se jim podařilo dosáhnout postavy, o jaké snily. Stačí jen poslouchat, mít cíl a hlavně chtít. Pak to jde samo,“ uzavřela Věra Mikulcová.



0 hlasů
Vaše hodnocení