Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Začala jste se začátkem nového školního roku znovu cvičit, dokonce jste si pořídila permici do fitka, ale elán pomalu vyprchává?

Kina navíc? 5 triků, které s nimi zatočí

Cvičení ve fitku
zdroj: Thinkstockphotos Cvičení ve fitku
aktualizováno 19.10.2017, 16:18 | 19.10.2017, 16:18 | Krásná.cz

Začala jste se začátkem nového školního roku znovu cvičit, dokonce jste si pořídila permici do fitka, ale elán pomalu vyprchává?

Najděte si sport, který vám vyhovuje, a sestavte si dlouhodobý střídmý plán, jak vyzrát na nechtěná kila.

 

Oblečení musí být pohodlné

 

Pokud vás sportovní triko a legíny už příliš obepínají, pořiďte si větší. Náhlý nástup na sportovní aktivitu bude zkraje už takto nepříjemný, dobře byste se měla cítit alespoň v oblečení. Nezapomínejte ani na obuv, zejména dámy, které si vybírají aerobní aktivity založené na poskakování a hopsání, kterých je většina. Zvolit můžete třeba lehké a vzdušné tenisky s paměťovou pěnou, které vás ochrání před nárazy. Najdete je v široké škále barev, to může s motivací ke cvičení překvapivě také pomoci.

 

Nepřepalte začátky a hmotnost závaží

 

Jestli jste na sport dříve zanevřeli a nyní s ním prakticky začínáte, zvolte si lehčí aerobní aktivity v začátečnických úrovních v kombinaci s cvičením zaměřeným na posílení vnitřních hlubokých svalů a zlepšení celkové koordinace. Rovněž se závažím opatrně, i když se vám zdá, že půl-kilová činka při aerobiku je pírko. Při zbytečně vyšším závaží totiž budete pravděpodobně přetěžovat úplně jinou svalovou skupinu, protože ta, na kterou je cvik zaměřený, zatím není dostatečně silná. Výsledkem mohou být bolavá záda a namožené svaly.

 

 

Posilování stehen a zadečku zkombinujte s aerobním cvičením

 

Tak jako žádný sval se nepřemění na tuk, tak žádný tukový polštářek se nikdy nepřemění na sval. Protože tuky se ve svalech za určitých podmínek spalují, je dobré nějaké svaly mít. Při cvičení a posilování se zaměřte na největší svaly v našem těle - hýžďový sval a stehenní - ty spotřebují hodně energie. Pokud se obáváte příliš svalnaté figury, odložte takové pochyby stranou. Ženy nejsou stavěné na to, vypadat jako hora svalů, ženská jemnost vaší postavě určitě zůstane, jen bude lépe tvarovaná. Nezapomínejte ani na jiné svalové skupiny a po cvičení se dobře protáhněte.


ČTĚTE TAKÉ:

Nemáš na fitko? Tip na super cvičení zadarmo
5 chyb, které děláme při cvičení
Nejlepší WORKOUT VIDEA, se kterými tě cvičení bude bavit!

 

Investujte do kruhových tréninků nebo osobního trenéra

 

Při individuálních trénincích nebo cvičení v menší skupině se vám může trenér věnovat důkladněji a poradit vám, co a jak máte dělat, abyste dosáhl výsledku, který jste si předsevzala. Jinak se může stát, že ani po půl roce se váha nehne a oblíbené džíny stále nezapnete. Navíc vás ostatní zápasníci s kily navíc mohou vybičovat k lepším výkonů.

 

Buďte vytrvalá

 

Vašemu tělo bude pár týdnů trvat, než si na pohyb zvykne, začnou se projevovat výsledky dřiny a vy se začnete dostávat ke svým vysněným proporcím. Nevzdávejte se proto hned. Naopak si udělejte z pohybu zvyk a osobní váhu s krejčovským metrem odložte na chvíli na dno skříně. Uvidíte, že po pár měsících se výsledky dostaví a ze cvičení se stane závislost, bez které nebudete moci být.



0 hlasů
Vaše hodnocení