Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Kuchařka, která si dokáže udržet štíhlou linii? Ne, to není oxymóron, ale realita jménem Kamu! Kamila Rundusová nám předvedla, že i milovnice jídla může zhubnout 33 kilogramů. Jak to dokázala? A z čeho se skládá její jídelníček?

Celý den je v kuchyni, přesto zhubla neuvěřitelných 33 kg! Jak to dokázala!

Proměna Kamu
zdroj: Instagram Proměna Kamu
aktualizováno 14.03.2018, 14:00 | 14.03.2018, 14:00 | DyA

Kuchařka, která si dokáže udržet štíhlou linii? Ne, to není oxymóron, ale realita jménem Kamu! Kamila Rundusová nám předvedla, že i milovnice jídla může zhubnout 33 kilogramů. Jak to dokázala? A z čeho se skládá její jídelníček?

Kamila alias Kamu nedávno zveřejnila pro mnoho lidí překvapivou fotografii z roku 2010, na které je o 33 kilogramů silnější. V porovnání s její současnou štíhlou postavou se nám skoro nechtělo uvěřit, že se jedná o jednu a tutéž osobu. Pokud jste se domnívali, že kuchařům je předurčeno, aby měli nějaké to kilo navíc, pak jste ještě neznali Kamu. Tato odhodlaná osmadvacetiletá dívka dokázala, že když se chce, tak všechno jde. 

 

Co Kamu vzkazuje?

 

Kamu ke starší fotce připsala i dlouhý komentář, ve kterém se svěřila fanouškům s tím, jak náročná byla cesta za vysněnou postavou. „Odmalička jsem bojovala s váhou a prošla snad všema existujícíma dietama, prala se s obrovským břichem a postupně mi trvalo celých osm let se těch 33 kil navíc zbavit. Nakonec mi ze všech těch metod vyšla jedna jediná - nežrat sladký, smažený a super prefabrikovaný (především produkty, kde je ve složení hromada známých i neznámých složek), přijímat hodně čerstvé zeleniny, ovoce, ořechů, semínek a všeho čerstvého a barevného, co nám příroda dává k dispozici. Maso a ryby jsem vždycky měla jako zdroj proteinu a klidně k obědu snědla půlku kuřete a pár listů salátu. Byl to každodenní chleba, který jsem postupně začala samovolně omezovat, protože jsem cítila, že dost energie dostanu i z mísy řepového kari,“ napsala Kamu.

 

Kamu - 6
(Foto: Instagram)

 

ČTĚTE TAKÉ:

Boj s váhou odstartovala návštěva u lékaře! Neuvěříš, co se tam dívce stalo
Lepší než originál? Plus size modelka dokázala světu, že křivky jsou sexy
Měla celulitidu po celém těle! Pak vyzkoušela triky, které jí změnily život. Zvládneš je i ty

 

Kamila se přiklání k názoru, že nejdůležitější je změna životního stylu. Její rada proto zní, abyste přestali kouřit, nepařili každý víkend do rána a nejedli nezdravé potraviny. Naopak do svého jídelníčku zařadili čerstvé potraviny, zeleninové a ovocné šťávy, smoothie a byli více šťastní. Protože i psychická pohoda se odráží na našem fyzickém těle.

 

„Když to pak jednou za čas proložíme smažákem nebo sushi s krevetou, nikdo nám za to hlavu neurve a jsme jenom lidi. Furt lepší, než si šlehnout. A za pár dní to je při najetí zpátky na režim, zapomenuto,“ dodává Kamu.

 

Kamu - 10
(Foto: Instagram)

 

Bez cvičení to nejde

 

Kamila radí, že byste rozhodně neměli propadat extrémním dietám či hladovění. "Prostě hezky pomalu, občas si dopřejte, ať si tělo úplně nezvyká jen na nízkokalorický věci (jednou do týdne bombim cheat day a fakt se toho nebojím) a ono to půjde," radí Kamu svým fanouškům. Sama nemá pevný stravovací režim a někdy jí třikrát denně, jindy klidně šestkrát, a to v závislosti na výdeji energii. Kuchařka sportovní aktivity střídá, a tak ji můžete zastihnout při běhu, tanci, ve fitku nebo třeba v bazénu. A jaké je její největší tajemství? Kombinace zdravé a vyvážené stravy spolu s pohybem. "Jedno bez druhého jednoduše nefunguje," dodává.

 

Kamu
(Foto: Instagram)

 

Recept podle Kamu – Zapečené avokádo


INGREDIENCE:
1 avokádo
50g prosciutta
50g rajčat
30g parmezánu
čerstvý koriandr /nebo jinou bylinku/
šťáva z limetky
sůl, pepř


POSTUP:
Troubu předehřejte na cca 180 stupňů a zapněte gril. Avokádo rozpulte a vyjměte pecku. Prosciutto nakrájejte na menší kousky, stejně tak rajčata. Avokádo posolte a opepřete, do vzniklého důlku po pecce vložte šunku s rajčaty, rozložte směs po celém avokádů a posypte nastrouhaným parmezánem. Nechte péct, dokud sýr není křupavý a zlatavý, to může trvat cca 5 minut. Po vyndání z trouby zakapejte limetkou a rozhodně nevynechejte čerstvý koriandr. 

 

Kamu - 11
(Foto: Instagram)

 

Další recepty najdeš buď zde, nebo v Nejbarevnější kuchařce, kterou Kamu vydala v loňském roce.

 

Chceš vědět, jak vypadá Kamily jídelníček? Podívej se do naší galerie.

 

Fotogalerie

1 / 12 Otevřít fotogalerii

 

Sleduj Kamu na jejím instagramu, kde se o své fotky a tipy podělila a věříme, že budou následovat i další rady, protože její fotky strhly velikou vlnu reakcí.



0 hlasů
Vaše hodnocení