Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Osvoj si naše tipy a zhubneš!

Nejlepší hubnoucí tipy: Kila půjdou dolů (skoro) sama

Jídelníček
zdroj: Thinkstockphotos Jídelníček
aktualizováno 03.02.2018, 00:11 | 03.02.2018, 00:11 | krasna.cz/tvnoviny.sk

Osvoj si naše tipy a zhubneš!

Chceš vědět, jak do košíku neházet samé lákavé kalorické dobroty a jak si naservírovat zdravější a odlehčenější menu? Naše tipy ti ukáží snadnou cestu, jak se nepřejídat nezdravých a tučných jídel.

 

Nezapomínej na dostatečný pitný režim. Ten je základem hubnutí a zdravého životního stylu!

 

Před nákupem se vždy najez, snadněji tak odoláš pokušení.

 

Pokud se stravuješ mimo domov, snaž se chodit na jídlo dříve než ostatní (nebo si vybírat ve frontě jako první), tak tě jejich výběr neovlivní.

 

Před jídlem i během jídla vynechej pečivo. Pokud nemůžeš odolat, vol tmavé pečivo a poloviční množství, než obvykle.

 

 

K jídlu si vždy sedni, žvýkej pomalu a po každém soustu odlož příbor. Spíš si uvědomíš, že už máš dost a nebudeš se přejídat.

 

Než půjdeš nakoupit, sepiš si seznam a pak se ho drž. Je velmi snadné, nechat se unést mimořádnými nabídkami, ale pokud si přesně zorganizuješ a předem naplánuješ jídla na celý týden, nebude tě lákat kupovat potraviny, které nepotřebuješ.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Ideální zimní jídelníček pro tvou štíhlou linii
Konečně! Skutečně fungující dietní jídelníček
Jez, co chceš, a hubni

 

Zvaž, zda nenakupovat přes internet. Tato služba ti ušetří spoustu času, který pak můžeš věnovat cvičení.

 

Před každým jídlem vypij sklenici vody. Nebudeš se přejídat a zároveň tak dodržíš správný pitný režim.

 

Namísto smažení raději peč, griluj nebo vař na páře. I taková zdánlivá maličkost může významně snížit tvůj celkový denní příjem kalorií.

 

BUDE TĚ ZAJÍMAT:

Doma.cz:

Mléčná dieta: Pohodlné a rychlé hubnutí
Dieta pro rok 2013: Vyberte si ji už dnes!
Vaječná dieta: Shoďte bez dřiny až 5 kilo!

 

Nevynechávej snídani! I kdyby to měl být jen jogurtový nápoj. Snídaně zrychlí tvůj metabolismus, a tedy i spalování kalorií. Budeš si snáz hlídat váhu a mít mnohem více energie během dne.

 

Pokud jsi přes den v jednom kole, zkus si připravit zdravý oběd s sebou do krabičky. Nebudeš tak nucena sáhnout po nezdravých svačinkách, bagetách nebo rychlém občerstvení.

 

Pij velké množství vody (minimálně 1,5 litru denně). Nebudeš mít pocit žízně a tvá pokožka bude dostatečně hydratovaná. Většina z nás pije příliš málo vody, a tak nemá naše tělo dostatek tekutin. Trpíme proto bolestmi hlavy, únavou, a pokožka se zbytečně vysouší.

 


Snaž se jíst různé druhy ovoce a zeleniny, obsahují antioxidanty, které významným způsobem zlepšují zdraví a stav pokožky.

 

Vybírej potraviny podle barvy! Oranžové a žluté ovoce a zelenina, jako sladké brambory, mrkev, oranžové papriky, melouny, manga, pomeranče, mandarinky, meruňky a jiné, obsahují vitamín C, který pomáhá tvorbě kolagenu a udržuje jeho správnou hladinu v pokožce, čímž posiluje její pružnost a pevnost.

 

Červené ovoce a zelenina, jako rajčata, červené papriky, melouny vodní, papája, červená cibule, brusinky a jahody, jsou bohaté na lykopen - nejsilnější karotenoidní antioxidant, který chrání tělo před škodlivými účinky slunečního záření a srdečními chorobami. Navíc červené ovoce a zelenina obsahují i velké množství vitamínu C.

 

Fialové a modré ovoce, tedy například borůvky, červená řepa, modré hrozny, ostružiny, švestky, lilek, červené zelí a jiné, obsahují vysoké množství antioxidantů, které zpevňují pokožku a dodávají jí zdravý vzhled a tonus.



5 hlasů
Vaše hodnocení