Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Krémy, masáže, lymfodrenáže, séra, cviky... Proti celulitidě existuje řada pomocníků. Víš, že k hladké pleti bez ďolíčků se můžeš i projíst? Začni hned odrána.

Nejlepší snídaně proti celulitidě

aktualizováno 02.06.2012, 00:00 | 02.06.2012, 00:00 | Krasna.cz/trm

Krémy, masáže, lymfodrenáže, séra, cviky... Proti celulitidě existuje řada pomocníků. Víš, že k hladké pleti bez ďolíčků se můžeš i projíst? Začni hned odrána.

Strava je jeden z důležitých faktorů, které ovlivňují kvalitu naší pleti a správné fungování lymfatického systému. Pokud se chceš zbavit ďolíčků na stehnech a zadečku, nespoléhej se jen na cvičení, pitný režim a speciální masáže, ale také na úpravu jídelníčku.

 

Na snídani záleží

 

Vyvážená snídaně je důležitá. Správnou stravou hned ráno nastartuješ metabolismus, což je pro boj s celulitidou zásadní. Důležité je ale jíst jen to, co ti pomáhá.

 

Co ne!

 

Jednoduše to, co škodí tvé postavě. Takže mastné, tučné, hodně slané a smažené nemá šanci. Také pozor na hotovky, které obsahují mnoho éček, soli, glutamátu a konzervantů.

 

Vyhlas stopku uzeninám. Taková porce soli a tuků ke kráse tvé postavy nepřispěje.

 

Zapomeň na příliš tučné mléčné produkty, smetanové jogurty, plnotučné mléko, tučné sýry. Ty zhoršují celulitidu a mohou i za faldíky na břiše.

 

Rafinovaný cukr by na tvém stole neměl mít místo. Ani k oslazení čaje či kávy, ani v podobě sušenek či sladkého pečiva. Obecně bílé pečivo není pro náš organismus bohužel nijak prospěšné a může i za pomerančovou kůži.

 

 

Co ano!

 

Většina z nás se bez pečiva neobejde. Nemusíš se ho vzdávat úplně, jen zkus zdravější variantu. Kukuřičný chléb je nesmírně chutný a pro celulitidu je to zabiják numero one. Celozrnné pečivo ti dodá vlákninu, která je také potřeba.

 

Co na chleba? Odtučněné mléčné produkty nejsou zapovězené, takže polotučné mléko nebo nízkotučný sýr klidně můžeš (máslo ale raději nahraď rostlinným, které obsahuje omega-3 mastné kyseliny). Už asi ale zkusila alternativu ze sójy (sýr, jogurt)? Je chutná a v boji proti celulitidě účinnější.

 

Ovoce a zelenina, ta na tvém talíři rozhodně nesmí chybět. Nejlepší je mrkev, ředkvičky, salát a zelí, z ovoce banán, jablko, mandarinky, ananas, papája, broskve, grepy, kiwi a meruňky.

 

Také si dopřej ořechy (zejména mandle), sladký med a voňavou skořici.

 

 

Pitný režim. Denně máš vypít až tři litry, začni tedy už při snídani. Zelený čaj nebo čistá voda jsou nejlepší, metabolismus nastartují i ovocné či zeleninové šťávy. Pokud už ráno piješ sladké limonády, zkus se tohoto zlozvyku zbavit. Množství cukrů a éček se podepíše na tvé postavě i kvalitě pleti.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Strie, celulitida, křečové žíly: i ty tě hyzdí. Jak na ně?
Pryč s dolíčky na stehnech!
Týdenní dieta pro pokožku bez celulitidy
Konec mýtům o celulitidě


Bonusový trik? Pokud jsi milovnice kávy a zvládneš vydržet ledovou sprchu, dopřej si oboje hned po ránu. Kombinace kofeinu a masáže studenou sprchou je pro ďolíčky na stehnech zabijácká.



5 hlasů
Vaše hodnocení