Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Jak hubnout naše oblíbené herečky, modelky a zpěvačky? Nakoukli jsme do jejich jídelníčků i oblíbeného cvičení a máme triky, kterými se můžeš inspirovat i ty.

Nejoblíbenější diety celebrit. Inspiruj se

Jak hubnou celebrity
zdroj: Krásná.cz Jak hubnou celebrity
aktualizováno 05.04.2012, 00:00 | 05.04.2012, 00:00 | Krasna.cz/trm

Jak hubnout naše oblíbené herečky, modelky a zpěvačky? Nakoukli jsme do jejich jídelníčků i oblíbeného cvičení a máme triky, kterými se můžeš inspirovat i ty.

Na rozdíl od nás to mají hvězdy showbyznysu trochu jinak. Jejich dokonalý vzhled je živí, takže jsou ochotné pro něj hodně vytrpět. Není proto neobvyklé, že cvičí i několik hodin denně a drží dlouhodobě drastické diety. Řada hvězd má ale na míru ušitý jídelníček, kterým se můžeme inspirovat i my. Ctí zásady zdravé životosprávy, ale přitom je účinný ve snaze zhubnout nějaké to kilo.


Dieta podle Heidi Klum

 

Reese Witherspoon
(Foto: oficiální zdroj)


Heidi Klum se mohla vždy chlubit dokonalou figurou, která je pro ni jako pro modelku doslova nutností. Dokonce jen velmi krátce po porodu se mohla hrdě předvést na přehlídce spodního prádla Victoria’s Secret. Její tajemství? Dieta podle Davida Kirsche.


Podobně jako Atkinsonova dieta tato dieta dovoluje přijímat zvýšené množství proteinů, na druhou stranu tě nutí striktně omezit sacharidy. Na rozdíl od Atkinsonovy diety, která je velmi nezdravá, to ale dělá co možná nejšetrněji a v jasně stanovených fázích. Celá dieta trvá dva měsíce. Zvýšením příjmu proteinů se ti zrychlí látková výměna, a tím, že má tělo omezený přísun sacharidů, je nuceno začít spalovat tuky.


PŘEČTI SI TAKÉ:

Selena, Miley, Demi - jak hubnou tvé oblíbené hvězdy?
TEST: Pohyb nebo dieta?
Mléčná dieta: skvělý objev pro tvou dokonalou postavu


V první fázi, která trvá dva týdny, by měl být tvůj jídelníček hodně přísný. Měla bys naprosto vynechat alkohol, kávu, sladkosti, pečivo, těstoviny, rýži a brambory, a znatelně omezit tučné a mléčné produkty. Co můžeš jíst? Drůbeží maso, netučné ryby, vejce, zeleninu, luštěniny, ořechy, v případě velkého hladu si jako svačinu nebo večeři můžeš dát proteinový koktejl. Nezapomínej hodně pít (tři litry denně, čaj a vodu) a snaž se nejíst po sedmé hodině večer.


Po první fázi nastává druhá, která již není tak přísná. Trvá rovněž dva týdny. Můžeš přidat ovoce a mléčné produkty. Ovoce ale jez raději jen dopoledne, aby tělo stihlo přijaté cukry spálit.
Během první fáze bys měla ubrat na váze, v druhé fázi již tolik nehubneš, váha se ale "fixuje" a snižuje se riziko jo-jo efektu. Následuje třetí fáze, která trvá jeden měsíc. Během ní bys měla nad jídlem přemýšlet a naučit se jíst zdravě a dietně. Je to spíše fáze určená k tomu, abys hned znovu nespadla do svých nezdravých stravovacích návyků a nový dietní režim si vzala za svůj.


Ve třetí fázi začni do jídelníčku pomalu přidávat i jiné než drůbeží a rybí maso (lepší přírodní a grilované, než smažené), zvyš příjem mléčných produktů (jogurt klidně každý den), dopřej si celozrnné pečivo. Zeleniny, ovoce a luštěnin můžeš jist, kolik chceš, ovoce je ale obecně vhodnější na dopoledne. Přílohy bohaté na sacharidy (brambory, těstoviny, rýže) zkus nahradit celozrnnými variantami a zeleninou. Můžeš je jíst, ale ne tak často a v takovém množství jako dřív, pokud chceš zhubnout a váhu si udržet.


Dieta podle Candice Swanepoel

 

Jak hubnou celebrity
(Foto: Krásná.cz)


Modelka předvádějící prádlo pro luxusní značku Victoria's Secret ví, že dokonalou postavu bude mít jen díky vyvážené kombinaci zdravé stravy a dostatečného pohybu. A také ví, že když chce hezkou figuru, musí se zříct nezdravých jídel. Je to něco za něco, buď budeš mít krásné tělo, nebo si budeš moct užívat všech pochutin.

 

Tajemství Candice? Nemít hlad. Dodržuje pravidlo minimálně pěti jídel denně. Hlídá si, aby jedla každé tři hodiny, takže když má před sebou výjimečně dlouhý den, kdy brzy vstává a dlouho ponocuje, dopřeje si klidně sedm menších porcí v průběhu celého dne. Samozřejmostí je pitný režim, čaje a neperlivé vody (perlivá škodí pleti) vypije tři litry. Nosí u sebe vždy lahev s vodou a hlídá se, aby tento limit dodržela. Jako modelka totiž musí mít i dokonale svěží a hydratovanou pleť.

 

Jak zahání hlad? Nejen tím, že jí pravidelně, jí rovněž jídla, která tělo déle tráví. Když si dáš sacharidy – třeba rýži, ale také čokoládu – tělo je spálí snadno a velmi rychle, takže za chvíli už máš zase hlad. Chce to tedy potraviny bohaté na proteiny. Candice si dopřává bílé maso, netučné mléčné potraviny, proteinové koktejly, v jejím jídelníčku nechybí ořechy, cereálie, velmi ráda má granolu (křupavá směs vloček, sušeného ovoce, ořechů a medu). Ve velkém množství si dopřává zeleninu, která je bohatá na vlákninu a zažene hlad na dlouho. Navíc existuje tolik druhů a chutí, že se jí nikdy nepřejí.


Dieta podle Reese Witherspoon

 

 

Reese je jednou z hvězd, které podlehla nové módní Baby Food dietě. Není to dieta na dlouhodobé držení, pokud se ale chceš teď začátkem jara detoxikovat, můžeš ji zkusit také. Aby byl detox plnohodnotný, zakaž si po celou dobu také alkohol, kávu a cigarety. V čem dieta spočívá? Potraviny se při ní konzumují pouze ve formě rozmixovaných pyré a kašiček. Můžeš jíst ovocné, zeleninové, z masa, luštěnin i obilovin. Při striktním dodržené této diety by neměl denní limit kalorií překročit 1000, což je hraniční limit pro dostatečný energetický příjem, dietu tedy rozhodně nedrž dlouhodobě. Cti také pravidlo 14 porcí za den. Znamená to, že bys měla jíst zhruba každou hodinu. Porce jsou sice malé, ale pokud jíš pravidelně, hlad nepocítíš.

 

Dieta podle Katy Perry

 

 

Zázračnou pětifaktorovou dietu sestavil trenér Harley Pasternak a pomocí ní už zhubla nejedna hvězda, mezi nimi i Katy Perry. Její dietní plán se nese ve znamení čísla pět: jídlo je rozděleno do pěti porcí denně, z nichž každá musí obsahovat pět složek: bílkoviny, uhlohydráty (s nízkým glykemickým indexem), zdravé tuky, vlákninu a nekalorický nápoj. Jídlo by nemělo zabrat víc než pět minut na přípravu, první výsledky jsou vidět za pět týdnů. K dietě je také potřeba cvičit, tentokrát ne pět, ale dvacet pět minut denně (pětkrát týdně). Trénink by se měl skládat ze zahřátí, posilování horní i dolní části těla a aerobního cvičení.

 

Co smíš jíst? Úplně zakázáno není nic! Jen bys měla omezit bílé pečivo a rafinovaný cukr. Dieta se dodržuje vždy šest dní a sedmý den je tzv. odpočinkový, kdy si smíš bez výčitek zahřešit. Během dietních dní ale dodržuj tři hlavní jídla (po 300 kcal) a dvě svačiny (každá 200 kcal), denní příjem by tedy neměl překročit 1300 kcal.



7 hlasů
Vaše hodnocení