Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Faldíky trápí každou druhou ženu a není se čemu divit. Dnešní móda bokových kalhot je ještě víc zkresluje, což není nic hezkého. Zatoč s nimi.

Nejúčinnější cviky na faldíky na bocích

boky a břicho 2
zdroj: Thinkstockphotos boky a břicho 2
aktualizováno 29.01.2019, 14:29 | 29.01.2019, 14:27 | tej

Faldíky trápí každou druhou ženu a není se čemu divit. Dnešní móda bokových kalhot je ještě víc zkresluje, což není nic hezkého. Zatoč s nimi.

 Oblékneš si krásné nové kalhoty, ale okamžitě se zdůrazní špíčky na bocích? Nejsi v tom rozhodně sama a zbavení se tohoto neduhu není zrovna nejlehčí. Na vše však existuje pomoc, a tak se ti pokusíme trochu pomoci.

 

Z čeho faldíky vznikají?

 

Když nám babičky a maminky neustále říkají, ať nenosíme odhalené břicho, myslí to dobře. Ledviny mají totiž sebeobranný systém, který se spouští, pokud je jim zima. V případě, že nosíš bokové kalhoty a krátká trika, začnou se obalovat tukem, čímž zabrání jejich prostydnutí. A faldíky jsou na světě. Takže jako první pomoc sáhni po dlouhých trikách, svetrech a bundách.

 

Co se musí cvičit?

 

Bohužel neexistuje žádný cvik přímo na tyto faldíky a boj s nimi je náročný, ale naštěstí to s trochou dávky trpělivosti přeci jen jde. Cvičit musíš ovšem důsledně svaly na bocích, bříšku a zádech. Jedině tak dosáhneš kýženého efektu. Nezapomeň také, že samotným cvičením o přebytečný tuk nepřijdeš. K tomu budeš potřebovat lehčí dietku a aerobní pohyb, během kterého spálíš další kalorie. Cvičením se jen zaměříš na určité partie.

 

 

Cviky na židli

 

Není nic jednoduššího, než jsou tyto cviky a navíc můžeš cvičit v podstatě kdekoliv a kdykoliv. Sedni si rovně na židli, nohy spusť dolů a ruce překřiž na prsou. Záda by měla být narovnaná a pomalu otáčej pasem do strany, ale mysli na to, abys hýbala opravdu pasem a ne pánví. Až se dostaneš do svého maxima, vydrž aspoň šest sekund, a poté se vrať do výchozí pozice. Celý cvik opakuj aspoň dvacetkrát na obě strany. Během každé rotace si na chvíli odpočiň, protože i přes to, že se jedná o jednoduchý cvik, dá zpočátku trochu zabrat.

 

Rotace v leže

 

Lehni si na podložku, rozpaž, pokrč kolena a dej si mezi ně nějaký míč. Vtáhni bříško a pomalu začni pohybovat nohama směrem na jednu stranu, až dosáhneš svého maxima. Hýbej jen nohama, celý trup i pánev musí zůstat v klidu. Chvíli vydrž na straně a vrať se do výchozí pozice. Celé opakuj dvacetkrát na obě strany, které budeš postupně střídat.

 

Boční výpad

 

Postav se rovně a nohy roztáhni do větší šířky, než jsou tvá ramena. S výdechem přesuň váhu těla na jednu nohu, chvíli vydrž a s nádechem se vrať do výchozí pozice. To celé opakuj na obě nohy ve třech sériích po deseti.

 

Pružný podřep

 

K tomuto cviku budeš potřebovat buď dvě činky, nebo dvě plné půllitrové petlahve. Postav se rovně, nohy roztáhni do šířky svých ramen a kolena mírně pokrč. S výdechem jdi do podřepu a zároveň pohybuj rukama směrem k hrudníku. S nádechem se vrať do výchozí pozice. Dřep udělej jen do poloviny a chvíli vydrž.

 

Kruh

 

Pamatuješ si ještě na kruhy? Cvičební kruhy jsou vyrobené z gumy a základem je udržet je na břišních partiích. Zkus cvičit s tímto kruhem tak, že ho necháš rotovat v místě faldíků. Toto cvičení zkus provádět častěji a kruh koluj aspoň pár minut. 



3 hlasů
Vaše hodnocení