Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Vyzkoušela jsi snad už všechny možné diety? Zhubnout můžeš i drobnou změnou životosprávy.

Nové triky pro hubnutí

hubnutí 4
zdroj: Thinkstockphotos hubnutí 4
aktualizováno 04.01.2015, 00:16 | 04.01.2015, 00:15 | Krásná.cz/MyŽeny.sk

Vyzkoušela jsi snad už všechny možné diety? Zhubnout můžeš i drobnou změnou životosprávy.

Shodit nechtěná kila bude od nynějška pekelně jednoduché, a to díky těmto nejnovějším objevům.


Pij vodu před každým jídlem


Když vypiješ dvě sklenice vody před jídlem, zkonzumuješ pak méně kalorií, v důsledku čehož pak snadno začneš ztrácet na váze. Voda pomáhá lépe řídit pocit hladu a přispívá k pocitu sytosti. A jako bonus navíc, pitím vody nebudeš cítit potřebu pít vysoce kalorické nápoje.

 

Jez ořechy

 

Potřebuješ trochu ošálit svou chuť k jídlu? Máme pro tebe jednoduchý trik. Dopřej si jako součást své snídaně ořechy a uvidíš, že se budeš cítit nasycena na delší dobu. Nemusíš jíst samozřejmě jen ořechy samotné, ale zpestři si jimi své oblíbené müsli, vlašské ořechy se budou hodit i k pečivu se sýrem, pokud dáváš přednost slané snídani. Vlašské ořechy jsou tak syté, že i o pár hodin později se budeš cítit stále syta. To je částečně proto, že ořechy neobsahují sacharidy, které mají tendenci způsobit prudké změny hladiny cukru v krvi. Když se hladina cukru v krvi zvýší, odešle zprávu našemu tělu, že by mělo začít ukládat tuky. To vede k nabalování kilogramů, a v některých extrémních případech ke vzniku cukrovky.


Zbav se průsvitných potravinových obalů

 

Co oko nevidí, to ústa nesní. Jednoduchá teorie, ale funguje. Takže všechny lákavé pamlsky a vysoce kalorická jídla měj v neprůhledné nádobě, nebo zastrčené tam, kde je nebudeš mít na očích (například v zadní části chladničky nebo ve skříni).

 


Pochutnej si na mořských řasách


Znáš je jen ze sushi? Mořské řasy bychom ale měli mít v jídelníčku zastoupeny mnohem více. Seženeš je ve většině obchodů se speciálními potravinami a rozhodně stojí za to, je zjisti, kde se ve tvém okolí prodávají- Pomáhají totiž snižovat množství vstřebaného tuku v těle. Výzkumníci říkají, že je to díky jistému druhu vlákniny v mořských řasách. Jen měj na paměti, že řasy jsou často podávány naložené v soli, což může způsobit zadržování vody a následné nafouknutí. Nafouknutí se vyvaruješ tím, že koupíš "čisté" chaluhy (seženeš jenapříklad mražené).

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Jak hubnout a netrpět?
Nový druh hubnutí: nech pracovat tělo samotné
Víme, jak hubnout snadno a bez hladovění


Jdi do posilovny hned ráno

 

Jsi líná na to, chodit pravidelně cvičit? Je to celkem logické, že si stále nacházíš výmluvy, proč nejít. Jednou jsi unavená z práce, rozhádaná s kamarádkou, mám moc úkolů nebo ses zničila na brigádě. Jednoduché řešení? Vyraz do fitka před tímhle vším a nauč se chodit cvičit hned ráno. To tě nechuť cvičit ani následky běžných denních činností rozhodně neovlivňují. Navíc, fyzická aktivita tě nabudí, což ti může vydržet i po celý zbytek dne.

Uber teplotu

 

Jsi teplomilná a i v noci máš pokojíček vyhřátý na příjemné teplíčko? Mnohem zdravější je spát v chladnější a vyvětrané místnosti. A to i pro tvou linii. Zjistilo se, že když jsou lidé vystaveni mírně chladným podmínkám, nastupuje chladem vyvolaný proces zvýšené produkce tepla, který nesouvisí s aktivitou svalů (třes), a který způsobuje, že tvé tělo spaluje kalorie. A to asi 100 až 200 za noc!


Okořeň si jídlo správným kořením


Přidáním jedné lžičky mletých červených papriček do jídla, které jíš po celý den, si můžeš zvýšit počet spálených kalorií a utlumit dotěrný pocit hladu speciálně na mastné, sladké a slané potraviny. Koření se dá použít na dochucení polévek, salátů, kuřecího masa nebo na zajímavé ochucení rýže.



4 hlasů
Vaše hodnocení