Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Pokud jde o zpevnění zadku, vyžaduje více než rozumnější stravu a přísný fitness režim. Camilla Akerberg, osobní trenérka a poradce v oblasti výživy z australského Sydney, se podělila o jednoduché tipy, které vás dostanou do špičkové formy.

Oblý, pevný, bez celulitidy: Čtyři geniální cviky pro dokonalý zadek

Zadek
zdroj: Thinkstockphotos Zadek
aktualizováno 28.08.2017, 11:48 | 28.08.2017, 00:25 | krasna.cz/tvnoviny.sk

Pokud jde o zpevnění zadku, vyžaduje více než rozumnější stravu a přísný fitness režim. Camilla Akerberg, osobní trenérka a poradce v oblasti výživy z australského Sydney, se podělila o jednoduché tipy, které vás dostanou do špičkové formy.

"Není pochyb o tom, že pěkný zadek je jedním z nejžádanějších ženských cílů při cvičení. Mnozí ovšem mají odlišné názory na to, jaký je nejlepší způsob, jak pozadí vylepšit," říká sedmadvacetiletá trenérka. Hned na úvod prohlašuje, že pokud chcete mít pěkný a pevný zadek, musíte pro optimální výsledky trénovat vícekrát do týdně, i když je to bolestivé.

 

"V průměru je to největší sval v těle a může zvládnout hodně objemu a frekvence, doporučuji proto zadek trénovat třikrát týdně," dodala. Pokud chcete získat na zadečku svaly a mít ho pevný a pěkně kulatý, měly byste kombinovat cvičení s těžší zátěží pomalém tempu a rychlém tempo s nižší hmotností.

 

ČTĚTE TAKÉ:

I TY můžeš mít DOKONALÉ břicho!
Nejlepší sporty na problematické partie
Aby stehna hubla a ne získávala objem ve svalech

 

Do cvičení byste měly zahrnout následující cviky:

 

Hip thrusts



 


Back extensions




Donkey kicks


 


Hip Abduction

 

  

A co je nejdůležitější, každé cvičení byste postupně zvládnout i s přidanou hmotností. 



1 hlasů
Vaše hodnocení