Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Cvič podle horoskopu a uvidíš, jak půjdou kila sama dolů.

Potřebuješ shodit? Zacvič si podle znamení horoskopu

Dieta podle horoskopu
zdroj: Tn.cz/ thinkstockphotos.com Dieta podle horoskopu
aktualizováno 30.01.2017, 00:51 | 30.01.2017, 00:51 | Krásná.cz

Cvič podle horoskopu a uvidíš, jak půjdou kila sama dolů.

Každé znamení horoskopu má svůj osobitý charakter. Konstelace hvězd při narození má velký vliv i na to, jaká fyzická aktivita je pro dané znamení vhodná. Přizpůsobte svému znamení zvěrokruhu svůj cvičební plán a už se nikdy nebudete muset do cvičení nutit!

 

Býk
21. dubna – 21. května

 

Býci jsou obvykle ti, kdo zůstávají do poslední chvíle v klidu a nepodléhají nervozitě. Jejich trpělivost je neuvěřitelná, což se projevuje i na stylu cvičení a ctižádosti. Nejšťastnější ovšem jsou, pokud si mohou zacvičit v přírodě a vnímat proudící čerstvý vzduch i energii.


BOOTCAMP

Vaše aktivní já zaplesá při návštěvě tzv. bootcampu. „Bootcamp je kondiční tréninkový program, který obvykle probíhá venku na čerstvém vzduchu a pomůže vám získat komplexní fyzičku. Aby také ne, vždyť je odvozen od drsných fyzických testů, kterými museli projít všichni ti, kdo se chtěli stát americkými mariňáky,“ vysvětluje původ tohoto cvičení Markéta Brožová, hlavní trenérka Contours, fitness pro ženy ve 30 minutách.


Drsné sklapovačky, kliky a planky v neustálém spojení se zemí a přírodou, to je pro vytrvalého a trpělivého býka to pravé. A nebojte se, venku můžete cvičit za každého počasí, s přírodou vás to spojí ještě o něco víc. Víte, co býky činí ideální adepty na podobně drsné cvičení? Jejich cílevědomost a životní postoj v duchu hesla „nikdy to nevzdám“!


Blíženci

22. května – 20. června


Blíženci o sobě hodně přemýšlí a pochybují, často se jim proto může stát, že v myšlenkách odplují zcela z aktuální situace. Zahnat nudu a podpořit soustředění jim při cvičení pomůže hluboké dýchání a vnímání dechu.


PILATES


Právě kvůli tomu, že často odplouváte v myšlenkách, byste měli vyzkoušet cvičení Pilates. Podle Markéty Brožové se při něm totiž pozornost věnuje soustředění na správné dýchání a plynulému toku pohybů, kdy zůstává mozek zapojený do aktivity stejně tak jako svaly.


Pro začátek dejte šanci Pilates Matwork, které kombinuje prvky klasického a současného Pilates, a cvičí se na podložce. Posílí tzv. střed těla a zlepší celkové držení těla, budete ohebnější a vaše svaly se zpevní, aniž by brutálně nabraly na objemu. „Svalová tkáň spotřebovává více energie než tuková. Čím větší svaly máte, tím více budete tedy při cvičení spalovat energie,“ vysvětluje Ing. Monika Bartolomějová, hlavní nutriční specialistka Světa zdraví, důležitost svalů.


Rak

21. června – 22. července


Raci jsou citlivá, emočně založená stvoření, která milují čas strávený s rodinou, zejména pak v kuchyni. Aby se zbavili tukových polštářků plynoucích z jejich vynikajících kuchařských výkonů, je třeba namířit si to k fyzickým aktivitám. Nejlépe se raci cítí sice ve vodě, stejně jako ostatní vodní znamení. Vyhledávají nicméně i cvičení, kde mohou po vzoru pohyby opakovat. A mimochodem, jako raci máte předurčeno být dobrými vůdci, proto si příště svoji karimatku posuňte do předních řad!


YOGA ČI POWERYOGA


Pokud hledáte cvičení, které v sobě dokonale propojuje fyzickou aktivitu a duchovno, vyberte si jógu. Toto cvičení je založené na kontinuálním toku energie a umožní vám spojit se s celým svým tělem (i duší, pokud si na to potrpíte).


„Pokud je na vás klasická jóga málo dynamická, vyberte si její aktivnější formu, Power Yogu. Tu vyvinuli v USA právě proto, aby jógu zpřístupnili širším masám. Střídání jednotlivých pozic je u ní rychlejší než u tradiční jógy, je díky tomu více fyzicky náročná a pomůže vám snadno zhubnout,“ dodává Markéta Brožová.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Cviky na břicho, které skutečně fungují!
5 chyb, které děláme při cvičení
8 tipů, jak se motivovat ke cvičení

 

Lev
23. července – 22. srpna


Pro lvy je typický „party life“, jsou kreativní a zábavní, nebojí se vyjádřit své emoce. Pokud je cvičení chytne za srdce, rádi se budou často vracet. Zejména budou-li přítomní jejich přátelé či publikum.


LEKCE TANCE ČI ZUMBA


Jestli se rádi předvádíte, pak byste měli navštívit některé z tanečních studií. Jejich nabídka je skutečně široká a při každém cvičení se budete cítit ne jako v posilovně, ale spíš jako superhvězda!


„Zahrnutím jistých choreografických pohybů, ať už základních nebo pokročilých do tzv. high-impact aerobiku (založený na skocích) získáte jak kardio potřebné pro hubnutí, tak pořádnou porci zábavy,“ nastiňuje Monika Bartolomějová nejlepší způsob, jak hubnout a zároveň se nenudit a nespadnout do stereotypu, od něhož je to pouhý krůček k tomu, se na cvičení vykašlat.
Když vás bude písnička bavit, klidně si můžete během cvičení zazpívat, instruktorům to určitě vadit nebude. Pokud máte rádi „latino“, tedy rytmy salsy a merengue, pak pro vás bude to pravé Zumba!

 

Panna

23. srpna – 22. září


Panny jsou pečlivé, trpělivé a pracovité. Mají rády svůj klid a pevně zajeté koleje. Snaha o dokonalost má jméno Panna! Nohama stojí pevně na zemi a hlavní je pro ně zdraví, čistota a pořádek. I ve cvičení!


BARRE ČI BALET


Podle Markéty Brožové svůj smysl pro řád a perfektní formu jednoznačně nejvíce využijete při hodinách barre či baletu. Jejich důraz na techniku je přesně to, co se k vašemu znamení hodí.
Vaše nutkání vše kontrolovat uspokojí zrcadla, jimiž jsou cvičební studia vždy vybavena. Díky nim budete mít stále pod kontrolou, zda cvik provádíte technicky správně.


S barre či baletem zpevníte své svalstvo zejména v problémových zónách, jako jsou boky, stehna, zadeček, ruce a bříško. Na samotné cvičení navazuje protažení, které podpoří prodloužení svalů a ještě více zlepší vaši kondičku.


Váhy

23. září – 22. října


Váhy jsou přátelští tvorové, kteří málokdy vyvolávají střet nebo chaos, naopak vždy dobře spolupracují a snaží se najít smírné řešení. Vyhledávají harmonii a rovnováhu. Zaměřte se na rovnováhu, kterou získáte právě fyzickou aktivitou. Bonusem je, že se zbavíte stresu.


KRUHOVÝ TRÉNINK PRO ŽENY

Nepodléhejte své příslovečné nerozhodnosti, a vyberte si kruhový trénink. Díky němu získáte rovnováhu, cvičení se totiž vyváženě zaměřuje na veškeré části vašeho těla. Kruhový trénink posiluje svaly, obsahuje ale i kardio cvičení, a je proto perfektní pro spalování tuku.


Jestli máte obavu zařadit se po bok „namakaných“ chlápků v klasickém fitku, nemusíte. Kruhový trénink šitý na míru ženám si můžete vyzkoušet ve studiu Contours, kde budete neustále pod dohledem trenérky, která zkontroluje, zda cviky provádíte správně.


Štír

23. října – 21. listopadu


Štíři jsou velmi vášniví, ve všech oblastech života. Sex, jídlo a ani cvičení nejsou výjimkou. Proto je třeba vybrat si takovou fyzickou aktivitu, která pro ně bude i neutuchajícím zdrojem vášně.

 

TRÉNINK NA MARATON


Štíři mají tendenci vyzařovat klidný druh energie, i když to tak ale mnohdy vůbec nezamýšlí! Naopak, je to všechno o adrenalinu, který ve vás udrží planoucí plamen vášně. Své nejlepší výkony podáváte, když máte v hlavě jasný cíl, za nímž vás to táhne.


Tak proč nevystřelit rovnou ke hvězdám a nezkusit si potrénovat na maraton? A nemusíte zdaleka končit u něj. Jakýkoliv druh vytrvalostního běhu vás bude bavit a neustále lákat. Možnost překonávat sama sebe, to je pro náturu štírů to pravé!
„U náročných tréninků si ovšem dejte pozor na výživu. Při nedostatečném příjmu potravy byste si naopak mohli uškodit,“ upozorňuje na rizika nutriční specialistka Bartolomějová.


Střelec

22. listopadu – 21. prosince


Střelci jsou známi jako nejlepší atleti ze všech znamení horoskopu, vždyť i pojmenování střelec už k fyzickým aktivitám přímo svádí! Zvládnou v pohodě všechny možné sporty, jsou šikovní a jako sportovci oplývají neuvěřitelnou výdrží. To vše platí ale pouze v momentě, kdy propojí své tělo, mysl a ducha.


LEZENÍ


Vyberte si fyzickou aktivitu, která kombinuje všechny možné aktivity dohromady… Už tušíte? Co takhle lezení po skalách, stěně či boulderu? Jak vysvětluje Markéta Brožová, lezením zpevníte a posílíte všechny svalové skupiny, včetně středu těla a získáte rovnováhu.


Lezení ovšem není zdaleka pouze o fyzických silách, musíte při něm totiž používat i hlavu a důsledně rozvrhovat, kudy polezete. Užívat si navíc můžete na čerstvém vzduchu na skalách, ale pokud preferujete společenský kontakt, zkuste si někdy vyrazit na lezeckou stěnu. Třeba tam potkáte nové přátele. Pokud jste nikdy lezení nezkoušeli, je lepší zajít nejdříve na boulder, tedy nízkou lezeckou stěnu, kde si můžete vyzkoušet typy úchopů a techniku lezení celkově.

 

Kozoroh

22. prosince – 19. ledna


Kozorozi jsou vždy ti ambiciózní, disciplinovaní stratégové, kteří jsou schopni se upsat dlouhodobému cíli i aktivitám, které vyžadují vytrvalost, trpělivost a nejvyšší míru soustředění. Vždy si užívají pravidelných cvičení, která jim přináší pocit uspokojení.


SPARTAN RACE


Klasické běžecké závody už máte nejspíš za sebou. Co takhle se vrhnout na něco mnohem zajímavější, na extrémní závody typu Spartan Race? Co se týče disciplíny a ambicí, vaše astronomické znamení vám hraje do karet!


Na co byste se měli zaměřit? „Zejména na vytrvalost. Klíčem k jejímu dosažení může být paradoxně zpomalení. Tím, že donutíte své svaly pracovat v pomalejším tempu, aktivujete pomalá svalová vlákna, která podporují vytrvalostí typy aktivit,“ popisuje drobný paradox o tréninku Brožová.

 

Vodnář

20. ledna – 18. února


Ačkoliv vodnáři často působí, že jsou jako ryba ve vodě ve skupině lidí, jejich individualismu si nelze nepovšimnout. Ideální cvičení je proto takové, které kombinuje společnost více lidí s vlastní fyzickou a mentální aktivitou. Vodnáři milují, když se jim rozproudí krev v žilách, tempo proto mají vysoké!


POLE DANCE


Individualitu vodnáře nejvíc podpoří moderní a hodně sexy pole dance, tedy tanec u tyče. „Nenechte se mýlit, že se nejedná o cvičení. I když to vypadá jednoduše, vášnivé „vinutí“ se kolem tyče je velmi fyzicky náročné,“ říká Ing. Monika Bartolomějová.
Kombinovat můžete pole dance s běžným tancem a trošku tak ulevit svým svalům. Vězte, že vás totiž budou po prvních lekcích pořádně bolet i ty svaly na těle, o jejichž existenci jste dosud neměla tušení. Pole dance vám dodá sebevědomí, zpevní vaši postavu a zkuste se zeptat partnera, co by řekl na soukromý taneček u tyče!


Ryby

19. února – 20. března


Z ryb přímo čiší empatie. Proto jsou tak oblíbenými přáteli a kámoškami na sport! Problém ale je, že snadno na místo, aby se soustředili na cvičení, odplují k pokecu s kámoškou. Aby jim soustředění neunikalo, je vhodné zvolit si cvičení ve vodě, kde není tak snadné „krafat“. Ne nadarmo se říká „jako ryba ve vodě“!


AQUAEROBIC


Že vás ale plavání vůbec „nebere“? Nevadí, vždyť kdo říká, že se máte nutit plavat stále bazény prsa či kraulem? Co takhle vyzkoušet aquaerobic! Chladivá voda vám kromě osvěžení poskytne i žádoucí odpor, aquaerobic díky němu může být dokonce náročnější než běžný aerobic! Odpor vody navíc jemně masíruje svaly.


V bazénu se cvičí jednoduché sestavy cviků, aniž by si bylo nutné po sobě jdoucí cviky pamatovat. Cvičení obvykle provází hudební doprovod, což ještě více umocňuje příjemný zážitek a pohodu. „Jako byste ani neměla pocit, že cvičíte,“ dodává Markéta Brožová.


Skopec
21. března až 20. dubna


Skopci jsou troufalí, dobrodružní a soutěživí. Každý, kdo by s nimi chtěl soupeřit, se musí připravit na pořádnou zkoušku. Sami k sobě jsou ale úplně stejně nekompromisní! Čím více dosáhnou, tím tvrdší výzvy si vybírají.


DOMÁCÍ CVIČENÍ S J. MICHAELS


Vyzkoušejte domácí cvičení s Jillian Michaels. Tato trenérka hollywoodských hvězd a soutěžících v televizní show The Biggest Loser (pořad, v němž se snaží několik soutěžících pod dohledem odborníků co nejvíce zhubnout) je pěkně drsná! Vydala už spoustu sad cvičebních DVD. Plány jsou obvykle koncipovány na delší časové období a každý týden či každých deset dní vás budou čekat nové výzvy v podobě ještě složitějších sestav cviků.


„Jillian Michaels kombinuje silový trénink zaměřený na problematické oblasti a kardio a tréninky obvykle netrvají déle než půl hodiny, existují ale i hodinové, “ popisuje metodu Jillian Michaels Markéta Brožová. Časově je tak do svého nabitého dne snadno vměstnáte a zacvičit si můžete navíc klidně doma v obýváku bez cizích zkoumavých pohledů. Nemyslete si ale, že se nezapotíte, televizní trenérka Jillian vám dá pěkně do těla!




0 hlasů
Vaše hodnocení