Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Krásných a štíhlých nohou si každý všimne na první pohled. Zvláště v tomto počasí, kdy se nosí krátké sukýnky a kraťásky. Měj také nožky k nakousnutí!

Štíhlejší nohy raz dva

aktualizováno 29.08.2011, 00:15 | 29.08.2011, 00:00 | tej

Krásných a štíhlých nohou si každý všimne na první pohled. Zvláště v tomto počasí, kdy se nosí krátké sukýnky a kraťásky. Měj také nožky k nakousnutí!

Všude se dočteš o různých cvicích na bříško, či na zadeček, ale co nohy? Jaké jsou nejlepší cviky na stehna, lýtka, nebo dokonce i kolena? Popíšeme vám pár cviků, které jsou na nohy opravdu skvělé a velmi brzy poznáš výsledek.

 

 

Cviky na stehna

 

Začni s dřepy. Jsou opravdu jednoduché a zná je snad každý. Během cvičení si hlídej rovná záda! Neměla by ses zvedat pomocí zadečku, ale pomocí stehen, na což musíš dát opravdu velký pozor, protože v tomto chybuje opravdu mnoho lidí. Pokud chceš do dřepů zapojit víc svalů, dej si špičky chodidel trochu od sebe!

 

Dalším účinným cvikem je zdvihání nohy. Polož se na podložku, pokrč kolena a dbej na to, abys měla během celého cvičení lopatky na zemi! Jednu nohu zdvihni do vzduchu, protlač patu od sebe, špičku k sobě a chvíli vydrž. Obě nohy prostřídej celkem desetkrát ve třech sériích s krátkou přestávkou.

 

 

Cviky na lýtka

 

Postav se, narovnej záda a dej si špičky nohou k sobě. Pomalu se postav na špičky, vydrž chvíli a vrať se zpátky na celé chodidlo. Celé to opakuj desetkrát po třech sériích. Hotovo? Teď si musíš procvičit druhou polovinu lýtek. Znovu se postav rovně, ale na rozdíl od předchozí pozice, dej špičky od sebe. Znovu si na ně stoupej ve stejném počtu.

 

Cviky na kolena

 

K tomu ti postačí jízda na kole, nebo chůze po schodech. Pokud hledáš nějakou imitaci kola, můžeš si jízdu nasimulovat doma. Lehni si na záda, ruce dej podél těla a obě nohy zvedni do pravého úhlu. Začni pomalu kroužit v kolenech, jako bys jela na kole. Zkus to chvíli vydržet, potom si dej pauzu a opakuj aspoň desetkrát.

 

 

Cviky na kotníky

 

Možná si myslíš, že jsou cviky na kotníky zbytečné, ale nenech se zmýlit. Přece bys nechtěla mít hubené a krásné nohy, ale kotníky zavalené tukem, že? Navíc si protáhneš klouby, které tě potom nebudou bolet. Cviky můžeš dělat v sedě a v podstatě kdekoliv a při jakékoliv příležitosti. Jedná se o pomalé kroužení kotníkem v protisměru hodinových ručiček. Tento pohyb opakuj několikrát za sebou a potom ho nahraď přitahováním a odtahováním chodidla směrem k noze.
 



Cvičení ve vodě

Cvičení na zadek, u kterého se nezapotíš »

Hledáš cvičení, které ti pomůže zhubnout v oblasti zadečku, ale nebudeš se při něm tolik namáhat a potit? Pak ve svém okolí zapátrej po aqua zumbě. ... více»

Zhubni díky plavání »

Plavat můžeš kdykoliv a kdekoliv. Ať už v létě v rybníku, nebo v zimě v bazénu. Možností je spousty, tak proč to nevyužít k hubnutí? ... více»

Osm největších faux pas ve fitcentru »

Ať už jsi ve fitku sedmkrát do týdne, nebo tam občas spíš náhodou zabloudíš, dodržuj pravidla, která v něm platí. ... více»

8 hlasů
Vaše hodnocení