Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Jak si sestavit osobní tréninkový plán, pokud tě nebaví chodit do posilovny a chceš cvičit doma? Nechej si od nás poradit.

Štvou tě posilovny? Tvůj domácí fitness plán

cvičení doma 1
zdroj: Thinkstockphotos cvičení doma 1
aktualizováno 28.01.2017, 00:03 | 28.01.2017, 00:03 | Krasna.cz/trm

Jak si sestavit osobní tréninkový plán, pokud tě nebaví chodit do posilovny a chceš cvičit doma? Nechej si od nás poradit.

Dala sis novoroční předsevzetí, že konečně něco uděláš se svou váhou a začneš pravidelně cvičit? Jenomže po prvních pár hodinách ve fitku je to s tvým předsevzetím trochu na pováženou. Přecpané fitko ti nevyhovuje, vadí ti pohledy čumilů a tempo trenéra pro tebe není to pravé. Znamená to, že s tvým hubnutím je konec? Omyl! Vyzkoušej domácí fitness plán a tvá štíhlá linie nezůstane jen snem.

 

Je jedno, jestli to máš do fitka daleko, nestíháš ho z časových důvodů, nebo ti na něj nezbývá z kapesného. K hubnutí ho zas tolik nepotřebuješ. Osobní trenér a profesionální přístroje jsou sice skvělé, ale jde to i bez nich. Stačí, když si vytvoříš svůj vlastní fitness program, který zvládnete i v domácích podmínkách.

 

Abys získala pevné a vyformované tělo, pro začátek zkus změnit některé své návyky a začni se víc hýbat. Nejdůležitější je pravidelnost – jedna hodina za měsíc rozhodně žádné zázraky nezpůsobí.

 

Základem úspěchu je nalézt harmonii mezi energetickým příjmem a výdejem. Zkus zdravěji a kvalitněji jíst a dopřej si odpovídající porci pohybu. Zaměř se v jídelníčku na potraviny s nízkým obsahem kalorií. Dej přednost potravinám s nízkým obsahem cukru a tuku, neobsahujícím mnoho konzervačních látek. Ideální jsou potraviny čerstvé – ovoce, zelenina, probiotika, čerstvé šťávy a vláknina.

 

 

V kombinaci se zdravou a přiměřenou stravou je potřebný také dostatečný pohyb. Pokud se nedostaneš do fitka, zacvič si pravidelně doma. Vezmi si k ruce například velký rehabilitační míč, na kterém můžeš praktikovat osvědčené cviky na zpevnění a vytvarování problematických partií. Tipy na cvičení na míči najdeš zde.

 

Pořiď si také činky – postačí kilové, nebo jako jejich náhražku jeden a půl litrové lahve naplněné vodou. Ty ti pomohou zpevnit paže, získat sílu a vypracovat bicepsy a sexy ramena. Cvičením s činkami získáš také krásnější a pevnější prsa, zkus osvědčené cviky z tohoto článku.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Sexy zadek bez posilovny? Máme podrobný návod!
12 triků pro HUBNUTÍ BEZ NÁMAHY
Zhubni i bez posilovny

 

Pro intenzivní spalování tuků a lepší kondici je ideální běh, který je nenáročný na místo a vybavení. Jestli tě nebaví, nebo nejsi na pohyb venku, když je zima, zkus domácí alternativu – skákání přes švihadlo, aerobic, tanec, zumbu. Cvičit můžeš například podle videolekcí na internetu nebo podle koupených DVD. Nebo si pro inspiraci zajdi na jednu lekci a doma pak opakuj cviky, které se tam naučíš. Lekce seženeš na slevových serverech za úžasné ceny.

 

Na problematické partie zkus klasické posilovací cviky, které určitě znáš z hodin tělocviku. Kliky, shyby, dřepy, sklapovačky a další cviky na zformování a zpevnění těla opakuj třicetkrát po třech sériích. Potřebuješ-li zpevnit postavu, inspiruj se v tomto článku, jak zhubnout problematické partie se zas dozvíš zde.

 

Začni také víc chodit pěšky. Když si každý den dopřeješ intenzivní procházku alespoň na třicet minut, poznáš to brzy na svých nohách i pevnějším zadečku.

 

Čas a vytrvalost jsou při cvičení velmi důležité. Při každé aerobní aktivitě se snaž vydržet alespoň 30 minut, protože to je okamžik, kdy začíná efektivní spalování tuků. Každá minuta navíc se počítá.



3 hlasů
Vaše hodnocení