Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Inspiruj se zpěvačkou, která se při hubnutí spoléhá na špenát.

Týdenní dieta podle Jennifer Lopez: 3 kila dole bez šizení

Zeleninová dieta
zdroj: Thinkstockphotos Zeleninová dieta
aktualizováno 18.08.2016, 00:26 | 18.08.2016, 00:26 | Krásná.cz/MyŽeny.sk

Inspiruj se zpěvačkou, která se při hubnutí spoléhá na špenát.

Špenát je skvělý nejen na hubnutí, ale pomáhá i našim očím a snižuje cholesterol v krvi. Je bohatým zdrojem živin, vitamínů a minerálů, jako je vitamin A, C, E nebo K, magnézium, jód, železo a také vápník. Díky vysoké koncentraci karotenoidů chrání buňky před zničením, a tím zamezuje rychlému stárnutí.

 

Blahodárné účinky špenátu zná i diva Jennifer Lopez. Vypátrali jsme pro tebe její týdenní jídelníček, postavený právě na špenátu, díky kterému můžeš shodit pár kilo i ty. Jídelníček je skvělý pro štíhlou linii, ale přitom pestrý, chutný a hladovění při něm rozhodně nehrozí.

 

Jennifer Lopez
(Foto: isifa.com)

 

Snídaně a svačina na každý den

 

Snídaně: Bylinkový čaj (mátový, kopřivový, z mateřídoušky), omeleta z bílků se špenátovými listy nebo ovesná kaše s banánem, špenátový koktejl.

 

Recept na sladký špenátový koktejl

Potřebuješ: 250 ml mraženého špenátu, banán, 125 ml jablečného džusu. Vše rozmixuj a podávej studené.

 

Dopolední svačina: 250 g čerstvého ovoce

 

Odpolední svačina: 150 g bílého jogurtu

 

Důležité: Během diety je důležité dodržovat pitný režim a denně vypít 2,5 litru tekutin. Nejlepší je čistá voda, bylinkové čaje a ředěné ovocné šťávy.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Blesková sedmidenní dieta
Džusová očistná dieta: Ploché břicho za víkend
Dieta podle ročních období: Jak se hubne na podzim?
Doma.cz: Chcete rychle zhubnout? Přejezte se ovocem a zeleninou!


Pondělí

 

Oběd: Salát z čerstvého špenátu a cherry rajčat s vařeným vajíčkem

 

Večeře: Ledový salát se špenátem


Úterý

 

Oběd: Mrkvová polévka se špenátovými knedlíčky

 

Večeře: Salát ze špenátových lístků posypaných parmezánem a olivovým olejem, celozrnné pečivo

 

 

Středa

 

Oběd: Dušený špenát s plátkem vařeného hovězího masa

 

Večeře: Těstovinový salát s čerstvým špenátem, strouhaným parmazánem a olivovým olejem. Dochutit můžeš kapkou balzamikového octa.

 

Čtvrtek

 

Oběd: Slané palačinky s podušeným špenátem a strouhanou nivou

Večeře: Salát ze špenátových listů, nakrájené dětské šunky a vařeného vajíčka. Dochuť olivovým olejem a balsamikovým octem.

 


Pátek

 

Oběd: Vařený špenát s volským okem a nízkotučnou smetanou

 

Večeře: Zapečený losos se špenátem

 

Sobota

 

Oběd: Kuřecí prsa s těstovinami a špenátem

 

Večeře: Salát ze špenátových listů s rukolou a pokrájeným grapefruitem.

 

Neděle

 

Oběd: Grilovaná kuřecí prsa s dušeným špenátem

 

Večeře: Salát ze špenátových listů s pokrájenou dětskou šunkou, strouhanou nivou a krutony z celozrnného pečiva. Dochuť olivovým olejem a balsamikovým octem.



3 hlasů
Vaše hodnocení