Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Plnohodnotný trénink rukou vytvoříte kombinací cviků na biceps - triceps - rameno.

Vypracuj si ruce a ramena. Toto jsou TOP cviky!

Posilovna
zdroj: Thinkstockphotos Posilovna
aktualizováno 12.07.2016, 16:29 | 12.07.2016, 16:29 | krasna.cz/tvnoviny.sk

Plnohodnotný trénink rukou vytvoříte kombinací cviků na biceps - triceps - rameno.

Při cvičení se většinou zaměřujeme na klasické ženské partie, zejména hýždě, boky, bříško, stehna. Ale i naše ramena a ruce potřebují trochu tréninku, aby nebyly schlíplé, ale aby s krátkém tričku vypadaly skvěle. Jak nato?

 

Plnohodnotný trénink rukou vytvoříte kombinací cviků na biceps - triceps - rameno. Tyto čtyři cviky zajistí správné procvičení všech částí. Začátečnicím stačí 2 série po 8 cvicích. Pokročilé cvičenky zvládnou 4 série po 10 opakováních na každý cvik.

 

Rozpažování s jednoručkami

 

Uchopíme jednoručky do rukou, dlaně směřují k tělu. Pomalu rozpažíme až po úroveň ramen. Pomalu spustíme. Opakujeme.

 

 

Bicepsy

Ruce s jednoručkami dejte podél těla. Přes loket pomalu zvedáte ruce k ramenům. Dlaň směřuje k ramenu. Pomalu ruce spouštíme.

 

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Nemáš na fitko? Tip na super cvičení zadarmo
Kardio, nebo činky? Je lepší běhání nebo posilování?
10 cviků pro sexy postavu

 

V těchto videích jsou kompletní sestavy na ramena, ruce a záda. S váhou činek byste to neměli přehánět. Na začátek postačí 1 nebo 1,5 kg činky.

 

 

 

Při cvičení mějte vždy rovná záda a nikdy nepřetěžujte bedra. Před i po cvičení nezanedbejte strečink celého těla.



2 hlasů
Vaše hodnocení