Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Představujeme základní cviky pro kruhový trénink, které zvládnete v pohodě i doma.

Zacvič s problematickými partiemi! 5 cviků pro kompletní zpevnění

Domácí cvičení
zdroj: Thinkstockphotos Domácí cvičení
aktualizováno 02.05.2017, 16:49 | 02.05.2017, 16:49 | Krásná.cz

Představujeme základní cviky pro kruhový trénink, které zvládnete v pohodě i doma.

Základní cviky pro kruhový trénink pro tebe sestavila trenérka fitness centra Contours Markéta Brožová.


Zaměřeno na: Vytrvalost, stehna, hýždě, ramena


Výpady vzad s protipohybem pažemi


Provádějte stále jednou nohou a ve svižném tempu. Na jiném stanovišti pak zapojte druhou nohu.

 

Kruhový trénink - 2
(Foto: oficiální zdroj)

 

Kruhový trénink - 1
(Foto: oficiální zdroj)


Zaměřeno na: Celá dolní polovina těla, vytrvalost


Výpady vzad + kop vpřed


Zakročením pravou nohou vzad jdete do výpadu a následně stejnou nohou kop vpřed. Opakujte v tempu. Na jiném stanovišti pak provádějte levou nohou.

 

Kruhový trénink - 4
(Foto: oficiální zdroj)

 

Kruhový trénink - 3
(Foto: oficiální zdroj)

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Nejlepší WORKOUT VIDEA, se kterými tě cvičení bude bavit!
Cviky na břicho, které skutečně fungují!
5 chyb, které děláme při cvičení


Anaerobní cviky


Zaměřeno na: Paže, celé tělo

 

Dámské kliky


Hlava je v prodloužení trupu (tělo je v jedné rovině), kolena pokrčená. Zpevněte břišní svaly, pomalu pokrčte lokty, až jsou hrudník a ramena téměř na podlaze (nesmí se jí dotknout).

 

Kruhový trénink - 7
(Foto: oficiální zdroj)



Zaměřeno na: Bicepsy


Posilování bicepsů


Postavte se rovně, paže napněte podél těla, dlaněmi, v kterých držíte činky, před sebe. Pokrčte lokty a přitáhněte činky k ramenům. Opakujte. Důležité je provádět cvik tahem, tj. klidně pomaleji. Ne švihem.

 

Kruhový trénink - 5
(Foto: oficiální zdroj)

 

Zaměřeno na: Střed těla, hýždě

 

Zvedání pánve vleže (nohy na vyvýšené podložce – bosu, stepper, podložka)


Výchozí poloha je leh na zádech, nohy skrčmo, chodidla jsou položena na vyvýšené podložce cca 30 cm. Pánev je podsazená a nadlehčená od podložky. S výdechem pomalu zvedněte pánev, páteř se odvíjí od podložky obratel po obratli. V horní poloze je trup a stehna v jedné rovině, ale pánev se snažíme stále držet v podsazení – aktivované břišní svaly a pevně vědomě zatnuté hýžďové svaly. V této poloze je pár vteřin výdrž a pomalu se vracíme zpět do výchozí polohy opět obratel po obratli, ale zatnutí hýžďových svalů nepovolujeme.

 

Kruhový trénink - 6
(Foto: oficiální zdroj)

 

Kruhový trénink - 8
(Foto: oficiální zdroj)



0 hlasů
Vaše hodnocení