Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Míry jsou kolikrát důležitější než tvoje váha. Protože pokud sportuješ, buduješ si svaly, které jsou těžší než tuky.

Získej za 14 dní užší pas o 5 centimetrů

Hubnutí
zdroj: Thinkstockphotos Hubnutí
aktualizováno 30.01.2018, 19:00 | 30.01.2018, 19:00 | Krásná.cz

Míry jsou kolikrát důležitější než tvoje váha. Protože pokud sportuješ, buduješ si svaly, které jsou těžší než tuky.

Před tím, než začneš opravdu vážně hubnout, změř svoje míry, a to na všech nejdůležitějších místech - hrudník, pas, boky a můžeš přidat i paže a stehna. Při hubnutí se totiž velmi často stává, že se váha na nějaký čas zastaví. Ať dělátáš, co děláš, pořád ukazuje stejnou cifru. 


Propadneš-li v tu chvíli negativním pocitům a začneš si myslet, že hubnutí nemá cenu a že se ti stejně nikdy zhubnout nepodaří, vem do ruky metr a uvidíš, že úbytek v centimetrech bude pokračovat. Svaly jsou totiž težší než tuky, ale na objem potřebují daleko méně místa.


8 tipů, jak rychle zeštíhlit svůj pas


Jez pětkrát až šestkrát denně. Nezapomínej tedy na dopolední a odpolední svačinku, protože časté jídlo donutí tvůj metabolismus přeřadit na vyšší rychlost, a tvoje tělo pak bude rychleji spalovat přijaté tuky.


PŘEČTI SI TAKÉ

Potřebuješ zhubnout? Najdi si čas na cvičení!

Malé svačinky, které ničí figuru!

Přísná dieta nutí lidi jíst nezdravá jídla


Dej si dvacet minut před večeří několik kousků zeleniny. Zaplníš si žaludek a nesníš toho tolik.


Nikdy nevynechávej snídani. Jídlo na talíři by však mělo být vyvážené. Sáhni po celozrnných obilovinách, celozrnném pečivu, rostlinném másle, cottage sýru, tvarohu, nízkotučném jogurtu, nízkotučném tvrdém sýru, libové drůbeží šunce, po čerstvém ovoci a zelenině či po cereáliích. Dopřát si můžeš i med, marmeládu s nízkým obsahem cukru či light kompoty. Hodí se i cereální sušenky.

 


V jídelníčku vyměň nezdravé varianty za zdravější. Zkus například hnědou rýži, celozrnnou mouku, hodně zeleniny a netučné maso či ryby.


Dávej si pozor na velikost porcí.


Nos s sebou zdravou svačinku, kdyby tě náhle přepadl hlad.


Začni cvičit. Jenom posilováním, i když bude cílené přímo na břišní svaly, břicho nezhubne. Svaly si sice vytvoříš, ale zůstanou ukryté pod tukovými polštáři. Proto je potřeba před samotným posilováním zařadit do cvičební aerobní aktivitu v takové frekvenci, při které se spalují tuky. Její délka by měla být minimálně 20 až 30 minut. Nezapomínej procvičovat všechny břišní svalové skupiny, ale i svaly zad.



9 hlasů
Vaše hodnocení