Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Ráno, budík, pokus o vstávání, dalších x budíků a poté vstávání se špatnou náladou a nechutí cokoliv dělat. Pokud vypadají takto i tvá rána, tak je ti tento článek šitý na míru. Jdeme si ukázat, jak z těchto rán udělat perfektní začátky dnů.

Perfektní ráno? Jde to!

Vstávání
zdroj: Thinkstockphotos Vstávání
aktualizováno 22.08.2017, 00:00 | 22.08.2017, 00:00 | Hančí/Krasna.cz

Ráno, budík, pokus o vstávání, dalších x budíků a poté vstávání se špatnou náladou a nechutí cokoliv dělat. Pokud vypadají takto i tvá rána, tak je ti tento článek šitý na míru. Jdeme si ukázat, jak z těchto rán udělat perfektní začátky dnů.

1. První budík

 

První budík si nastav 8 minut předtím, než chceš doopravdy vstát. Jako melodii zvol nějakou uklidňující hudbu nebo např. šumění moře. Hlasitost zvol také nízkou. Tento budík nemusíš slyšet. Stačí, když ho ve spánku lehce zachytíš. Tento budík nemusíš ani vypínat. Stačí, když pouze tvé tělo mírně vzbudí, aby pro něj vstávání nebylo takový šok.

 

2. Opravdový budík

 

Po tom, co si tvé tělo dopřálo ještě 8 minut lahodného odpočívání, nastává fáze buzení. Nikdy, ale opravdu nikdy si nedávej jako budík tvou oblíbenou písničku. Věř mi. Pořád je to jen budík, který stále bude nepříjemný a oblíbenou písničku si pak budeš spojovat pouze s ranním vstáváním, což určitě nechceš! Zvol hudbu, která je rytmická, ale stále má klidnější melodii. Hlasitost zvol podle tebe. Někdo potřebuje něco opravdu nahlas, někdo se dokáže vzbudit pouze na vibrace.

  

3. Okno

 

Hned co vstaneš, otevři si okno. Čerství vzduch tě nejen nabudí, ale také pořádně nakopne a nastartuje tvůj den.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Vylepši si a zorganizuj své ráno
Proč skočit ráno pod sprchu?
10 tipů, aby se ti ráno lépe vstávalo

  

4. Sprcha

 

Další skvělý budič. Nezačínej studenou vodou, ale hezky od příjemné teplé se dostávej k vlažné… pokud chceš, můžeš i ke studené. Příjemně se tím vzbudíš.

  

5. Snídaně

 

Za mě jednoznačně Snídat! Bez snídaně nejsem schopna jakkoli fungovat. Dobré je začít i den s příjemným pocitem, takže když si připravíš i zdravou snídani. Budeš mít lepší pocit, že děláš něco zdravého pro sebe a co je víc, než mít skvělý pocit hned po ránu.

  

6. Cvičení

 

Už mnoho let se dokopávám k tomu, že bych si každé ráno zacvičila jógu, ale stále jsem se k tomu bohužel neodkopala. Místo jógy volím pouze protažení a pár jednoduchých cviků.



0 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •