Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Občas se v životě jednoduše dějí určité věci a situace, které nás samotné vnitřně ovlivní natolik, že se chceme kompletně změnit. Je to naprosto přirozené, každá z nás se mění - ať už vědomě či nevědomě.

Jak kompletně změnit svůj život

Dívka v brýlích
zdroj: Thinkstockphotos Dívka v brýlích
aktualizováno 02.03.2017, 00:00 | 02.03.2017, 00:00 | Krásná.cz/Kerr Knock

Občas se v životě jednoduše dějí určité věci a situace, které nás samotné vnitřně ovlivní natolik, že se chceme kompletně změnit. Je to naprosto přirozené, každá z nás se mění - ať už vědomě či nevědomě.

Měníme se vzhledově, ale i psychicky a to sice s přibývajícím věkem, zároveň ale taky třeba jen proto, že chceme. Každé se stoprocentně stalo v životě něco, co ho hodně psychicky zasáhlo - stěhování, rozchod s klukem, nástup na jinou školu, ztracení nejlepší kamarádky, úmrtí někoho blízkého, šikana, nebo prostě jen pubertální nálady, kdy si řekla STOP, chci se změnit, chci být lepší/hezčí/hodnější/dosaď cokoli, co jsi použila zrovna vy. Tak pojďme na to.

 

1. Vlasy


Typická Kerr, která vše začíná právě tímto bodem. Vlasy jsou něco, co může kompletně změnit tvoji vizáž a především může docílit toho, že se budeš cítit lépe. Samozřejmě u kluků změna neproběhně v takovém měřítku, které je možné u holek, ale taky se lze ostříhat, že? Holky se můžou zamyslet nad změnou mnohem víc. Já jsem typ holky, která když už chce změnu, musí být opravdu velká. Jiná barva, jiný střih. Když už utratím u toho kadeřníka tolik peněz, (jakože jsem schopná u něj nechat opravdu vysoké částky) chci, aby to za to stálo a bylo to na mně vidět. Zároveň jsou ale holky, kterým stačí ostříhání pěti centimetrů vlasů a jsou spokojené a cítí se jako v novém těle. Každopádně rozhodně nebude na škodu se objednat ke kadeřníkovi a nějakou tu změnu podstoupit. Vždyť je to tak příjemné, nechat se opečovávat! Tak šup, šup.


2. Oblečení


Ačkoliv se může tento bod zdát, stejně jako předchozí, spíše bodem povrchním, celé to je o tvém vnímání této věci. Nezapomínej, že to, jak se budeš cítit v oblečení, se pak odráží i na tvém celkovém vystupování a sebevědomí. Jen si vzpomeň, jak se cítíš, když na sobě máš poprvé oblečení, které jsi opravdu moc chtěla. Jsi natěšená, sebevědomá a těšíš se, až se předvedeš, že? Zažívej tohle každý den, co se podíváš do zrcadla. Mně pomohlo kompletně celý šatník vyházet a začít si zakládat postupně nový. Začala jsem klasickými basic kousky, které se budou hodit vždycky a lze je zkompletovat s čímkoliv. Černé, šedivé a bílé triko, to samé i tílka, džíny, plátěné kalhoty, černé džíny, černá pouzdrová sukně, nadkolenky, podkolenky, mikina, cardigan. Později můžeš přidávat na dalších kouscích. Rozhodně taky není na škodu zkusit nějaké doplňky - já miluju náramky a náhrdelníky, výrazné náušnice nebo hodinky. Někdo se ale vyžívá v páscích nebo třeba v šátcích, každopádně se neboj kombinací a barev!

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Může se člověk změnit?
Změna je velký krok
Vnes si trošku života do života!

 

3. Ujasni si priority


To je důležitá věc. Já jsem člověk, který si neustále potřebuje sepisovat seznamy, aby se ve svých myšlenkách a nápadech neztratil. Mezi mé nejčastější seznamy patří právě i prioritní žebříček. Jednoduše si napiš věci, které jsou pro tebe momentálně nejdůležitější, kterým se chceš věnovat nejvíce. V tomto případě by to tedy měl být seznam věcí, které na sobě chceš změnit nejvíc. Je to tvoje postava? Je to tvoje sebevědomí? Nelíbí se ti tvoje chování? Jsi příliš unavená? Nemáš žádnou aktivitu? Sepiš to. Mnohem lépe se ti bude vlastně s tebou samotnou pracovat, protože jasně uvidíš, co vlastně chceš. Člověk, který začne s proměnou, totiž většinou bývá až moc přemotivovaný, a pak dělá jedno přes druhé, aby všechno splnil, což je samozřejmě špatné a hlavně nepraktické, protože stejně na polovinu věcí zapomene.

 

4. Najdi si tvůj vzor


Máš sepsané priority? Dobře, pojďme na to. Podívej se na první věc z tvého žebříčku, které se chceš věnovat a najdi si člověka, tvůj vzor, který tě bude motivovat. Ať už je to nějaký fitness trenér, herečka, sebevědomá sousedka nebo třeba tvoje učitelka. Snaž se vzory hledat například i v náhodných lidech, to dělám velmi často já. Zaujme tě šarmantní chování nějakého staršího muže? Nebo laskavá duše ženy, kterou potkáš v obchodě? Zapamatuj si to. Nech se jimi inspirovat a snaž se být i ty pro ostatní inspirací.


5. Nestresuj se neúspěchem


Pokud se ti zrovna nedaří dosáhnout tvého cíle, buď v klidu. Je to normální, lidské, děje se to každému. Pokud se ti nepodaří chodit pravidelně do posilovny, vtáhni do toho někoho jiného, nebo si pořiď permanentku, dej si upozornění do telefonu nebo se nějak odměň. Pokud znovu sklouzneš ke kouření cigaret, které jsi už ani nechtěla vidět, vyhoď zbytek krabičky a začni od druhého dne. Důležité je ale věřit si a věřit tomu, že se opravdu dokážeš změnit. Představuj si, jaké to bude, až dosáhneš tvého vytyčeného cíle.

0 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •