Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

V dnešní době snad každá druhá dívka není spokojená se svou postavou, včetně mě. Hledala jsem způsob jak na hubnutí! Nic moc mě nemotivovalo dlouhodobě. Nedokázala jsem každý den přijít ze školy, zapnout nějaké video a cvičit nebo jít běhat.

Jak jsem zhubla já? Aneb změň svůj životní styl

Cvičení v zimě
zdroj: Imagio.cz Cvičení v zimě
aktualizováno 31.01.2015, 00:00 | 31.01.2015, 00:00 | Kikush/Krasna.cz

V dnešní době snad každá druhá dívka není spokojená se svou postavou, včetně mě. Hledala jsem způsob jak na hubnutí! Nic moc mě nemotivovalo dlouhodobě. Nedokázala jsem každý den přijít ze školy, zapnout nějaké video a cvičit nebo jít běhat.

Co mi pomohlo? 30ti denní výzva - toto stačí zadat do vyhledávače a kliknout na první, co vyjede.

 

Každý den ti chodí email, co máš udělat, tvůj denní režim, přesně to, co máš udělat s fotkami a je tam i doporučený jídelníček. Ano, opravdu každý den po těch 30 dnech jsem vydržela cvičit, samozřejmě většinou 2x týdně bylo volno, pořádný oddych :-)

 

před/po
(Foto: Archiv autorky)


Cvičení nejsou vůbec těžká, většinou jde o pár minutové kardio a potom nějaké posilování, denně jsem necvičila více jak hodinu. občas jsem chodila i místo kardia běhat a nebo běhala navíc. Stravu jsem také změnila ale ne nijak radikálně. Ke snídani většinou jogurt a cereálie nebo ovoce, k přesnídávce ovoce, k obědu třeba zapečenou zeleninu se sýrem, rybu nebo kuřecí, k odpolední svačině zeleninu a k večeři většinou třeba vajičko, zeleninu a kousek tmavého chleba nebo něco zapečeného, hodně jsem jedla i domácí polévky, například rozmixovaný hrášek, domácí boršč.. Hodně jsem se řídila recepty od z knížky od Antonie Mačingové, která se zaměřuje na detox těla. (Psala jsme o ní zde )

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Je cukr výživa?
RECENZE: Město ztracených duší


O víkendech jsem jedla prostě to, co ostatní, ne dietně. Ale menší porce. Občas jsem i zahřešila, dala si kousek dortíku nebo dvě kostičky tmavé čokolády.
Hodně mi pomohlo od chuti na sladké pít čaje, nejvíce zelené, ty navíc pomáhají při spalování tuků. Výsledku jsem si začala všímat už cca po 9 dnech, cítila jsem se dobře jak psychicky i fyzicky, protože co to udělá s trávením je bomba a mile mě to překvapilo.


Za těch 30 dnů jsem zhubla cca 4 kg. Ale myslím že to bylo docela viditelné, pár známých mi řeklo, že to jde i na mně vidět. Myslím si, že takový životní styl by šel dodržovat i dlouhodobě, v týdnu se držet a o víkendu si trošku více dopřát (samozřejmě nemyslím přejíst se smaženým jídlem a nasoukat do sebe tři dorty).

 

Jsem typ, který prostě když jede někam na výlet spojený s nějakou dobrou restauraci, mnohem raději si dám třeba svíčkovou nebo kuřecí steak s hranolky než salát, prostě mi to chutná a kolikrát i takový salát stojí více. Ale proč ne? Když se člověk hýbe a v ostatní dobu se snaží jíst hlavně pravidelně a lehká jídla. Protože drastické a krátkodobé diety nemají smysl, protože po skončení diety nastane JoJo efekt. Zkus se co nejvíce hýbat, třeba prvních 30 dní s tou 30 ti denní výzvou a potom navaž svým, podobným cvičením a pravidelně a lehce jíst a srovnat si v hlavě to, že když se hýbeš není proč mít výčitky že sis na oslavě dal chlebíček, kus dortu a nebo jsi byla pozvána na nějaký dobrý oběd.



12 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •