Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Noční hlad je velký nepřítel. Proč? Co dělat pro to, aby to skončilo? Pojď si tyto otázky zodpovědět!

Nedovol, aby tě skolil noční hlad!

Noční hlad
zdroj: krasna.cz/archiv blogerky Noční hlad
aktualizováno 09.03.2012, 00:00 | 09.03.2012, 00:00 | Lola-J/Krasna.cz

Noční hlad je velký nepřítel. Proč? Co dělat pro to, aby to skončilo? Pojď si tyto otázky zodpovědět!

Pravděpodobně víš, nebo možná nevíš, že noční hlad je něco, co by v tvém životě nemělo mít místo.

Proč vzniká?
Uvedu ti několik možných příčin, proč dostáváš v noci takovou chuť na jídlo, až slintáš.

Může to být proto, že přes den nejíš pravidelně. Nesoustředíš se na jídlo. Jsi zvyklá do sebe kvůli času všechno rychle naházet. Jsi den co den ve stresu. Něco tě trápí. Přes den si odpíráš téměř všechno a vybíráš si samé nízkokalorické produkty.

Jak bojovat proti nočnímu hladu?
Nemysli na to, co nesmíš! Naopak. Ty můžeš naprosto všechno, ale potřebuješ to? Mimochodem je dost zajímavé, jak geniálně je náš mozek propojený se samotným tělem. Když myslíme na to, že je nám něco odepřeno, tělo si automaticky začíná vytvářet zásoby – tukové zásoby, takže tímto asi ve formě nezůstaneš.

Drž se hesla: "Snídej sám, obědvej s přítelem a večeři dej nepříteli.“

Vědci zjistili, že naše tělo se po spánku dokáže ovládat asi nejvíce z celého dne. Ráno si toho skutečně můžeš dovolit o trošku více než obvykle (pokud u tebe ovšem neznamená výraz "jako obvykle“ pečenou  kachnička a tři koblihy). Na oběd svých pět knedlíků omezuj na dva, tři a doplňuj to zeleninou.

PŘEČTI SI TAKÉ:
SERIÁL: Dokonalé křivky do léta - začni už teď!
Proč je vláknina tak důležitá pro tvůj organismus?

Jakmile budeš doma a budeš na něco mít chuť, neříkej si: "Ne, tohle si teď nedám, protože nesmím.“ Naopak si představ, že ty tabulky čokolády, ve kterých na tebe zbytečné kalorie křičí, zaměníš za šťavnatou hrušku, kyselé jablíčko anebo za lahodný rajčatový salátek. To všechno ti dodá
energii, NASYTÍ tě a navíc budeš mít dobrý pocit z toho, že jsi právě jen tak nespořádala zbytečnosti.

U večeře usedni ke stolu. Doporučuji ti, aby sis večeři dopřávala v šest hodin večer. S večeří opatrně. Udělej si, co máš ráda, ale nepřežeň to. Kontroluj, kolik si toho dáš na talíř. Doplňuj to o zeleninu a vodu. Nebuď ve stresu. Jíst musíš v klidu.

Pamatuj si! Ty nehubneš, ani se v jídle neomezuješ. Ty se učíš, jak jíst správně a být v pohodě.

Nesmíš hladovět! Neužívej žádné tabletky, tím spíš, když jsi teenager! Za prvé – stejně ti to k ničemu nebude. Za druhé – narušíš si tím svůj obvyklý běh těla.

Omezuj:

Smažené řízky a vůbec všechno smažené.
Chipsy a další nezdravou a škodlivou "havěť“, kterou se do nás všichni snaží den co den cpát.
Nepij moc slazené nápoje. Zlatá obyčejná voda.

Z dnešního článku o stravování to je vše. Tyto rady by ti měly pomoct k tomu, abys po nocích nebílila ledničku a tudíž netloustla a měla své tělo pevně pod kontrolou!



13 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •