Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Motivace je samozřejmě důležitá. Někteří se narodí s vlastností cílevědomosti, jiní se musí trošku více přemáhat. A pro ty, kteří neustále začínají a končí s hubnutím, tu je seznam motivací, které by ti mohly pomoct.

7 způsobů, jak se donutit začít hubnout

Fitnes
zdroj: Thinkstockphotos Fitnes
aktualizováno 23.06.2017, 00:00 | 23.06.2017, 00:00 | Michaela Vančurová/Krasna.cz

Motivace je samozřejmě důležitá. Někteří se narodí s vlastností cílevědomosti, jiní se musí trošku více přemáhat. A pro ty, kteří neustále začínají a končí s hubnutím, tu je seznam motivací, které by ti mohly pomoct.

Motivaci hledej všude kolem sebe, ale hlavně uvnitř sebe samotné.


1. Uvědom si, proč to děláš!


Proč ses rozhodla se svojí postavou něco dělat? Co byl ten hlavní motor? Proč začít? Všechny tyto důvody si sepiš v bodech na kus papíru. Můžeš si vše udělat pěkně úhledně a vystavit na nástěnku. Budeš to mít neustále na očích, a kdybys náhodou chtěla vše vzdát, vzpomeň si na ony slova.


2. Sleduj progress!


Na začátku cesty si urči cíle. Cíle by však měly být reálné. V případě, že bys očekávala zázrak, budeš zklamaná a frustrovaná. Změř si počáteční míry a vyfoť si fotografii, kde budou veškeré problematické partie na očích. Poté zaznamenávej vždy po týdnu (nebo po jiný časový úsek) svůj progress.


3. Vytvoř si motivační tabuli!


Tento DIY jsem již lehce nakousla v prvním bodě. Nyní buď trošku kreativnější. K tomu ti dopomůže Instagram, Facebook či například Pinterest. Najdi si obrázky žen, které mají přesně tu postavu, kterou by sis přála. Fotky si vytiskni a nalep na nástěnku hned vedle tvých cílů a třeba i tvé vlastní fotky, abys viděla, jak už nechceš vypadat a jak budeš vypadat, pokud zvedneš svou línou prdel.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Vyvracíme 5 největších mýtů o hubnutí
Nové triky pro hubnutí
12 zásadních chyb, kterých se dopouštíme při hubnutí


4. Konec výmluv!


Máš neustále plnou pusu výmluv? Nyní ti je vyvrátím. Jsi unavená? Cvičení ti sílu nebere, naopak se poté budeš cítit plná energie, díky endorfinům, které se ti budou vyplavovat do těla. Nemáš na cvičení čas? Ráno si přivstaň, začneš den místo kávou cvičením a poté budeš v práci či škole nabitá energií. Nemáš na cvičení peníze? Na internetu máš dostupných spousty videí, která jsou zdarma. Podle těch můžeš cvičit. Navíc místo činek můžeš použít lahve s vodou a takové švihadlo či gumu najdeš doma vždy (aspoň tedy nějakou alternativu). Ke cvičení se dá také použít židle či malá stolička. Buď kreativní.


5. Buď na sebe přísná!


Určitě to znáš… řekneš si, že sníš jen dva dílky a rázem je celá čokoláda v tvém bříšku. Tak takhle by to nešlo. Při pečení jen tak uzobáváš a říkáš si, že to jsou přece jen malé ochutnávky, které ti neublíží, no a pak se toho nastřádá a vlastně je toho mnohem více, než si zpočátku myslela. Nedovol si tyto „úlety“. Hlídej si, co jíš.


6. Hlídej si, co jíš!


A navazuji opět na předchozí bod. Sepiš si na papír, co si jedla na snídani, svačinu, oběd, druhou svačinu, večeři a popřípadě ještě druhou večeři. Jakmile to budeš mít takto sepsané černé na bílém, lépe se zorientuješ a budeš vědět, jak úspěšný den to pro tebe byl.


7. Ve dvou se to lépe táhne!


Přizvi si na pomoc kamarádku. Navzájem se budete hlídat. Budete se povzbuzovat a psát si své úspěchy. Hned tě to bude více bavit.


Ano, ne vždy je „hubnutí“ či formování postavy jen o omezování a dřině, může to být i zábava. Třeba tě to nakonec tolik chytne, že se z toho stane tvůj „zdravý životní styl“, což je samozřejmě ta nejlepší možnost.



3 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •