Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Nebylo to snadné, ale pyšně můžu říci: „dokázala jsem to“! A nyní se s tebou podělím o zkušenosti a tipy, jak jsem dokázala zhubnout krásných 7kg!

Jak jsem zhubla 8 kg mé váhy!

Hubnutí - 1
zdroj: Thinkstockphotos Hubnutí - 1
aktualizováno 02.01.2017, 00:00 | 02.01.2017, 00:00 | Michaela Vančurová/Krasna.cz

Nebylo to snadné, ale pyšně můžu říci: „dokázala jsem to“! A nyní se s tebou podělím o zkušenosti a tipy, jak jsem dokázala zhubnout krásných 7kg!

Před maturitou jsem na 3 měsíce onemocněla, sportovat pro mě bylo nemožné a bezmoc jsem zajídala sladkostmi. Když už jsem měla maturitu úspěšně za sebou, nestačila jsem se divit, co se za ten půlrok stalo s mou postavou. Vyšla jsem ze svého hubeného standardu a necítila jsem se ve svém těle dobře. Řekla jsem si „DOST“!


1. měsíc: Jelikož jsem s fyzičkou na tom byla velmi špatně. Musela jsem se dostat zpátky do formy. Proto jsem první měsíc každý den půl hodiny jezdila doma na rotopedu. Začaly mi zasloužené prázdniny a já při jízdě sledovala seriály, v závěru jsem si to vlastně užívala. Do toho jsem denně nachodila desítky kilometrů na procházkách s kamarádkou.


2. měsíc: Další měsíc jsem k rotopedu a procházkám přidala plavání (2 krát týdně, zhruba 1 hodinu). Příležitostně jsem doma také cvičila. Oblíbila jsem si jógu, která mě dokáže nabít energií, také pilátes, a když jsem měla náladu, zvolila jsem i lehké posilování mých problematických partií.


3. měsíc: Za ty dva měsíce jsem nezhubla ani jedno kilo. Ovšem byla jsem šťastná, že nepřibírám a svoji váhu si již dokáži udržet. Po takovéto době jsem byla připravena na něco radikálnějšího. Pustila jsem se do výzvy s trenérkou Jillian Michaels, o které jsem již v minulosti psala!


Tohle byla má cesta, jenže nic nebylo zdaleka tak jednoduché. Řídila jsem se totiž několika pravidly, které mi velmi pomohly, a mohla bych je doporučit i tobě!

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

TEST: Umíš zdravě hubnout?

Pět nejlepších sportů na hubnutí. A pozor! Tyhle nefungují

Nejčastější chyby, které děláme při hubnutí


Je potřeba začít pomalu a postupně! Je logické, že tělo, které není zvyklé sportovat, by velkou zátěž nemuselo unést. Nespěchej, dej tomu čas. Nemůžeš mít vše hned. S tím souvisí i pravidlo, aby sis dala reálné cíle, které dokážeš splnit.


Buď na sebe přísná!
Ačkoliv by se někomu mohlo zdát, že si to protiřečí s předchozím bodem, dovol mi to vysvětlit. Přestaň si vymýšlet důvody, proč nemůžeš! Jsi unavená? Sport ti energii dodá! Že nemáš čas? Tu hodinku si zajisté najdeš. Také u jídla se nezapomeň komandovat! Nějaké to zhřešení jednou za čas je dovoleno. Nic se nestane, pokud sníš kousek čokolády (ale když už tak kvalitní a v malém množství). Ale nemělo by se to stávat příliš často. Řekneš si, že jeden bonbon ti nic neudělá, pak si dáš další a další a další… nakonec se to nasčítá a bude to pořádná pálka!


Hlídej si, co jíš! Diety mají krátkodobý účinek, ty potřebuješ zhubnout efektně a napořád. Bude třeba změnit svůj životný styl. Zdravá strava vždy neznamená – zelená tráva a müsli. Nemusíš se trápit jídlem, které nemáš ráda. Najdi si recepty ze surovin, které jsou výživné a zdravé a zkoušej, dokud nenajdeš to pro tebe nejchutnější! Samozřejmě bys měla jíst po 2-3hodinách (PRAVIDELNĚ!), menší porce nezdravého a větší porce zdravého (není cílem hladovět). Strava by měla být vyvážená (dostatek vláknin, bílkovin, sacharidů i tuků), nemysli pouze na přijaté kalorie či kilojouly! Rada nad zlato zní: čti etikety! Ne každý výrobek, na kterém je napsáno „Fitness“ je pro tvé tělo tak skvělý!


Pozoruj výsledky!
Na začátku tvého hubnutí se změř (prsa, pas, břicho, boky, ruce, stehna) a zapiš si míry do tabulky. Váha není tolik směrodatná, jelikož záleží na podílu svalů a tuků v tvém těle. Není potřeba se přeměřovat a vážit každý den, výsledky zřejmě neuvidíš (nebo budou jen záviset na tvém vyprazdňování a jestli je ráno nebo večer), udělej vždy například po dvou týdnech měřící den (vždy ve stejný čas, nejlépe ráno před snídaní).




9 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •