Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »
reklama

Každý člověk by měl vypít 2-3litry tekutin denně. Ovšem výzkumy prokázaly, že i nadměrné pití může uškodit, proto všeho s mírou. Úprava jídelníčku, jakož to pozitivní bod do tvého hubnoucího plánu, je žádoucí, ale mnoho z nás zapomíná na pitný rež...

Tekuté zlo aneb dávej si pozor na to, co piješ

tekuté zlo
zdroj: Thinkstockphotos tekuté zlo
aktualizováno 14.03.2014, 00:00 | 14.03.2014, 00:00 | Michaela Vančurová/Krasna.cz

Každý člověk by měl vypít 2-3litry tekutin denně. Ovšem výzkumy prokázaly, že i nadměrné pití může uškodit, proto všeho s mírou. Úprava jídelníčku, jakož to pozitivní bod do tvého hubnoucího plánu, je žádoucí, ale mnoho z nás zapomíná na pitný režim. Omyl, spíše SPRÁVNÝ pitný režim.

Jedna limonáda tam, druhá sem, pak kafíčko, pak v pátek večer vodka a džus… Pořád samé sladké limonády, po kterých se ti kazí zuby a tvé postavě ani správnému životnímu stylu nepomáhají. V dnešním článku se tedy zaměřím na to, co bys měla správě pít, co má kolik kalorií a co si můžeš jednou zas čas dovolit.

 

Voda je náš největší kamarád!
Je bez chuti, proto chutná každému. Zažene žízeň, mnohdy i hlad (většinou jíme, jen protože si myslíme, že to potřebujeme… ve skutečnosti nás ovládla jen žízeň). A také je to první pomoc při cvičení, protože po pořádném tréninku by ses z limonády možná tak poblila… Ať už čistá voda, perlivá, jemně perlivá nebo neperlivá balená – všechny mají 0kcal/0kJ. Zvlášť bych doporučila takové, které obsahují minerály, které naše tělo potřebuje - například potřebný hořčík, dobrý proti křečím, únavě nebo hořčíkovému záchvatu.

 

Mléko:
Ačkoliv se to nemusí zdát, i mléko je náš přítel. Pro jeho dostatek bílkovin se přímo žádá při hubnoucím plánu! I všelijaké možné mléčné nápoje se vítají, které obsahují mléčné bakterie potřebné k dobrému trávení.

 

 

 

Káva:
Všude se píše, jak je káva strašně škodlivá. Můžu tě ujistit, že jeden šálek denně tě určitě nezabije (rizikové to začíná být při třech šálcích denně). Zelená káva dokonce podporuje hubnutí! Škodlivost kávy mnohdy bývá jen v tom, že si ji lidé hodně sladí a přidávají si smetanu či lahodnou šlehačku, to je pak chyba. Ovšem přišlo se na to, že káva zrychluje metabolismus, a proto i napomáhá spalování tuků.

 

Alkohol:
Páteční večery v podobě vodky, míchaných koktejlů apod… bývají boom pro naše tělo. Nejlepší možností je tedy víno (200-600kJ/100-130kcal), ještě lépe vinný střik. Takové pivo má energetickou hodnotu 120kJ, no není divu, že chlapcům rostou ona známá pivní bříška.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Fanynka zhubla 50 kilo pro Justina Biebera. Chce být jeho holka!
10 jídel, které nás pomalu zabíjí! Možná je jíš denně

Osm nejhorších prohřešků z fastfoodu! Mohou za tvé špeky, ale i bolestivou menstruaci a vrásky!

 

Limonády, sladké nápoje…

Označila bych všechny do jednoho jako kalorickou bombu.

 

Čaje:
Sladké ovocné čaje s medíkem a hromadou cukru asi nebudou to pravé ořechové. Ovšem dost oblíbený je zelený čaj, který má příznivé účinky na tělo (povzbudí organismus a zažene žízeň) a hlavně neobsahuje žádné zbytečné kalorie!

 

Dále tu jsou džusy, které s ovocem nemají absolutně nic společného a další slaďárny v podobě milkshaků, o kterých tu raději ani nebudu mluvit. Koneckonců voda je levná, voda ti teče z kohoutku, zažene žízeň, osvěží tě, nezatíží tě… Tak proč ne?



5 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •