Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Už nemusíte jezdit do New Yorku nebo Paříže, abyste doplnila svůj šatník o nejnovější módní kousky. Můžete nakupovat v pohodlí svého domova na webových stránkách.

Kde nakupovat on-line? Fashion shopy, které nás baví

Nákupy on-line
zdroj: Thinkstockphotos Nákupy on-line
aktualizováno 16.04.2014, 00:00 | 16.04.2014, 00:00 | Krasna.cz/trm

Už nemusíte jezdit do New Yorku nebo Paříže, abyste doplnila svůj šatník o nejnovější módní kousky. Můžete nakupovat v pohodlí svého domova na webových stránkách.

Fasheebo.com

 

Na přehledném webu najdete téměř půl milionu produktů, které vám budou šité na míru. Fasheebo.com má totiž speciální algoritmus, který rozezná váš styl a bude vám nabízet kousky, které se vám líbí.

 

Světová móda na jednom místě: už nemusíte klikat ze stránky na stránku, abyste si prošla své oblíbené e-shopy. Stačí se zaregistrovat na stránkách Fasheebo.com a pak už jen můžete brouzdat stovkami obchodů s vaší oblíbenou módou. Na stránkách najdete tisíce světových značek návrhářů jako je například Stella McCartney či Alexander Wang, stovky e-shopů a téměř půl milionu produktů s dopravou do České republiky.


Jak Fasheebo.com funguje? Na stránkách se jednoduše zaregistrujete přes facebook nebo pomocí emailu a vyberete si deset produktů, které se vám nejvíc líbí. Díky tomuto zadání začne pracovat speciální algoritmus vašeho vkusu a začne vám nabízet produkty šité na míru. Díky vašemu výběru si na Fasheebo.com vytvoříte svou vlastní módní zeď, která se bude denně aktualizovat a nabízet vám nejnovější módní kousky, které vás zaujmou. Čím více budete aktivní, tím více bude algoritmus přesnější. Samozřejmě nepřijdete ani o klasické filtrování produktů podle ceny, značky, barvy nebo kategorie.


Další výhodou portálu je hlídání akčních cen. Líbí se vám kousek, který je mimo vaši cenovou relaci? Pak si jej přidejte do oblíbených kousků a čekejte, až se jeho cena sníží. Fasheebo.com totiž nepřetržitě sleduje informace o slevách u všech produktů a pomocí newsletteru vás pak upozorní, že je vaše vysněná kabelka k mání za poloviční cenu. Pokud jste zvyklá nakupovat v outletech, Fasheebo.com vás nadchne. V kategorii slevy totiž najdete módní kousky až s osmdesátiprocentní slevou.
 

 

Fashion Days

 

S 6 miliony členy a více než 1,2 milionem fanoušků na Facebooku je Fashion Days vedoucím online nákupním klubem s módou, obuví a doplňky ve střední a východní Evropě. Jako průkopník v této oblasti chce Fashion Days zůstat tím, kdo udává tempo v nakupování přes internet a kdo pomocí inovací zastává v tomto rychle se rozvíjejícím oboru vůdčí postavení. Každý den na stránkách Fashion Days objevují stovky a tisíce lidí 100% originální výrobky se slevami až do výše 70 % od známých značek, mezi nimiž můžeme jmenovat například adidas, Nike, Puma, Calvin Klein, Diesel a Levi's i luxusní značky Louis Vuitton, Valentino a Hermés.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Nakup si oblečení do tisícovky v zahraničních e-shopech
Na co pozor při nakupování z asijských e-shopů
Nakupování na zahraničních webech. JAK NA TO

 

Fler.cz


Virtuální tržiště pro všechny, kteří se rádi kochají a obklopují originálními uměleckými výrobky - šperky, kabelkami, oblečením od talentovaných tvůrců nebo třeba maličkostmi do bytu. I tak by se dal charakterizovat portál Fler.cz, který byl spuštěn v únoru 2008 a od té doby dokázal přesvědčit tisíce kreativních lidí, aby zde nabídli svůj talent a fantazii. Fler.cz je zkrátka ideální místo pro každého, kdo si chce udělat radost a těší ho pocit, že nikdo jiný nebude mít tu samou věc. Server Fler se stal centrem uměleckého internetového dění s návštěvností až 100.000 návštěvníků denně a obratem přes 200 miliónů korun ročně. Za dobu existence Fleru se prodalo už 7 milionů výrobků, uměleckých děl, módy a designu.


Byla by však chyba redukovat Fler na místo sloužící čistě k nákupu a prodeji originálů. Na Fleru najdou uživatelé mimo komfortních prodejních funkcí (přehled objednávek, fakturační, poptávkový, reklamní systém apod.) také komunitní prostředí s rozvinutými službami sociální sítí (diskuse, kluby, kreativní televizi, systém oblíbenců apod.).

 

Máš i ty své fashion tipy? Poděl se o ně v komentářích pod článkem.



3 hlasů
Vaše hodnocení