Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Prázdniny sice ještě neskončily, ale musíme si přiznat pravdu. Škola je za chvíli tady a vše to začíná nanovo.

Back to school. Efektivnější rána dělají lepší den!

Dívka
zdroj: Thinkstockphotos Dívka
aktualizováno 31.08.2018, 00:00 | 31.08.2018, 00:00 | Karolína Šimečková

Prázdniny sice ještě neskončily, ale musíme si přiznat pravdu. Škola je za chvíli tady a vše to začíná nanovo.

Ranní vstávání, domácí úkoly, testy… Proč tenhle rok nezačít s úsměvem na tváři? Poradíme ti, jak na to!


1. Začátek je základ!


Máš jako budík nastavený nepříjemný alarm, navíc řinčící přímo vedle hlavy? Ano, to by ráno sice dostalo z postele každého, ale minimálně půlhodinu potom by strávil zamračený a s migrénou. Daleko lepší je si na budík dát klidnou melodii nebo svou oblíbenou písničku. A pokud máš tendence vstávání odkládat, polož si telefon dál od postele, abys musela při jeho vypnutí vstát. Jednoduché, ale účinné!

 

Anketa
Jak se ti vstává do školy?
 

 

2. Rychlá snídaně…


…ale přeci jen nějaká! Samozřejmě, většina z nás se vzdá snídaně ve prospěch dalších 15 minut v měkoučké posteli. Ale to je úplně špatně. Ne nadarmo se říká, že má člověk snídat jako král. Během prvního jídla dne si totiž naše tělo ukládá nejvíc prospěšných živin a mozek si pamatuje, kdy tento přísun přišel a kdy ne. Pokud se tak nestane, budeš mít během dne daleko větší hlad a skončí to tak, že odpoledne spořádáš dvoje chipsy a bůh ví, co dalšího. Místo toho si radši ráno dopřej řecký jogurt s ovesnými vločkami a medem. Pochoutka, která tě zasytí a ty budeš rázem připravena do nového dne.

 

 

3. Ranní spa


To přesně se stane z koupelny pokaždé, když do ní některá z nás ráno vstoupí - a je to dobře. Péče o pleť je obzvlášť během stresových období nesmírně důležitá, jak proti tvoření různých nedokonalostí, tak pro vnitřní pohodu tvého těla. Krom čištění zubů bys tedy neměla vynechávat ani čištění pleti, nebo její hydrataci.

 

 

4. Rychlý make-up


Máš necelých 5 minut, pandí kruhy pod očima a panikaříš, jak ze sebe udělat člověka? Základ je v jednoduchosti. Korektor kolem očí a na nedokonalosti, pudr na T-zónu (nos a čelo) proti nadměrnému lesku, řasenka a lesk na rty z tebe udělají krásku a ještě si stihneš udělat svačinu.

 

ČTĚTE TAKÉ:

TOP 6 rychlých snídaní pro každé ráno!
Jak zvládat ranní vstávání
Podle čeho (ne)vybírat vysokou školu!

  

5. Tekutiny, tekutiny, tekutiny


A to vždycky a všude. Hydratace je důležitá nejenom zvenku, ale i ta vnitřní, protože hlavně jí vděčíme za kvalitu pleti, vlasů a dokonce i nálady! Léto už sice pomalu končí a žízeň možná není tak veliká, ale to vůbec neznamená, že bys měla pít míň. Během normálního dne má člověk vypít kolem 1,5-2 litrů tekutin denně (káva, mléko nebo sladké šťávy se do toho nepočítají), ve větších vedrech až 2,5! Proto se vždycky ráno snaž vypít alespoň jednu sklenici vody nebo šálek zeleného čaje a nezapomínej na pití ani ve školní lavici.

 

Co připraví na úspěšný školní den zaručeně tebe?



0 hlasů
Vaše hodnocení