Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlášení »  |  Registrace »

Jsi blázen do fitness a zajímáš se o všechny novinky z tohoto světa? Tak to jsi na správném místě.

Chceš zhubnout? Body Body opravdu zabírá!

body body - 13
zdroj: Archiv blogerky body body - 13
aktualizováno 24.07.2014, 00:00 | 24.07.2014, 00:00 | Wendy Vill Felton/Krasna.cz

Jsi blázen do fitness a zajímáš se o všechny novinky z tohoto světa? Tak to jsi na správném místě.

Tímto článkem bych tě ráda zasvětila do tajemství revoluční novinky ve cvičení – Body Body. Cvičení Body Body je založeno na elektrické stimulaci svalů, díky níž je cvičení mnohem intenzivnější oproti klasickému tréninku v posilovně. Je doporučeno chodit 1-2 x týdně na trénink, který trvá pouhých 20 minut. Po 6-13 týdnech jsou na tvém těle viditelné výsledky. U žen dochází ke snížení objemu v problematických partiích pasu, boků a stehen. Cvičení zabírá i na celulitidu. U mužů zase dojde ke snížení na obvodu pasu a nárůstu svalové hmoty. Každá chceme mít doma svalovce, ne?

 

body body - 7
Trenérka mi nasazuje speciální vestu. Při spuštění impulsů to příjemně vibruje. (Foto: Archiv blogerky)

 

20 minut tvého času

 

Je dokázáno, že abys dosáhla takového výsledku jako s Body Body za 20 minut, musela bys strávit 5 hodin v posilovně. Tato metoda je tedy ideální především pro lidi, kteří se vymlouvají, že na cvičení nemají čas (jako třeba já).

 

body body - 3
V Body Body studiu tě uvítají s úsměvem na rtech. (Foto: Archiv blogerky)

 

Žádná taška

 

Navíc ve studiu dostaneš cvičební oblečení, ručník, také šampon, kondicionér, sprchový gel i krém. Boty nepotřebuješ, cvičíš totiž bosa. Takže není problém jít si po práci nebo mezi schůzkami zacvičit, aniž bys s sebou musela tahat veškeré oblečení. Takhle si vystačíš s kosmetickou taštičkou a za 30 minut je reálné se vrátit ze studia zase do života plného časového presu a schůzek. A protože se ve studiu Body Body řídí heslem Náš zákazník, náš pán, dostaneš zdarma iontový nápoj před cvičením a proteinovo-sacharidový koktejl po tréninku.

 

body body - 12
Pod dohledem trenérky se nemáš šanci flákat. Jela jsem na 100 %. (Foto: Archiv blogerky)

 

Osobní trenér

 

Další výhodou tohoto cvičení je osobní trenér, který tě celým cvičením provádí, tudíž máš jistotu, že všechny cviky cvičíš dobře. Navíc díky trenérovi předcházíš možnosti flákat se, jako tomu může být při domácích workoutech. Cvičí se maximálně ve dvou osobách, takže se nemusíš bát, že by ti trenér nevěnoval dostatečnou pozornost.

 

body body - 11
Kardio část tréninku. (Foto: Archiv blogerky)

 

Bezpečnost a účinnost potvrzena lékaři

 

Klasická otázka lidí je, zda je tento typ cvičení bezpečný. Položila jsem si ji i já. Odpověď zní ano. Dokonce je to ještě lepší oproti běžnému posilování v posilovně, protože nezatěžuješ klouby, šlachy, ani vazy. Elektrická stimulace se používá i při rehabilitacích v rehabilitačních centrech, takže se není opravdu čeho bát.

 

Musím však poznamenat, že já mám už delší problém s pravou lopatkou, a při některých cvicích mi stimulace nebyla vůbec příjemná. Takže doporučuji nejdříve při podobných problémech zkonzultovat cvičení s lékařem, odchodit nejdříve třeba pár rehabilitací, ale ve studiu není problém se s trenérkou domluvit a vyzkoušíš, co ti je nebo není příjemné. Protože co já vím, tak přesně tento problém mi tou elektrickou stimulací v nemocnici stejně léčili. Takže je možná jen otázka času, než by se ti to Body Body cvičením dalo do pořádku.

 

body body - 10
Cvičíš i s různými pomůckami. Já jako začátečník mám ty nejlehčí míčky. (Foto: Archiv blogerky)

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Rychle a zběsile napříč řádky aneb kurz rychlého čtení
Jen jedno jablko denně

 

Ve studiu trénuje třeba i olympionik Svoboda, pro něhož je Body Body jeho novým tréninkovým trumfem na příští Olympiádu nebo Nikol Moravcová a zpěvačka Olga Lounová. Celebrity ani špičkoví sportovci se toho nebojí, tak si to přijď taky vyzkoušet, zarezervovat trénink si můžeš kdykoliv na bodybody.cz.

 

body body - 14
Posilovací část tréninku. (Foto: Archiv blogerky)

 

Já sama cvičení Body Body fitness revolution hodnotím kladně, byla jsem spokojená jak s příjemným personálem, trenérkou, tak se cvičením samotným. Je neuvěřitelné, že se dnes už skoro nemusíš nadřít, a přece můžeš mít krásnou a pevnou postavu. Stačí být otevřená novým trendům. Trénink se skládá ze dvou částí: kardia a resistance (což je takové posilování). Trenérka ti nejdříve nasadí speciální vestu, jíž poté prochází elektrické impulsy, které ti trenérka postupně spouští do jednotlivých oblastí (stehna, zadeček, břicho, spodní záda, mezilopatkové svaly a ruce). Intenzitu impulsů ti nastaví tak, aby ses při cvičení cítila dobře. Následujících 20 minut tréninku uběhne rychle jako voda. Body Body bych doporučila nejen profesionálům, ale i lidem, co se cvičením teprve začínají, protože trénink ti ve studiu ušijí na míru, a to je ideální.



1 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •