Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Voda je pro tvé tělo důležitá nejen v létě. Jak si hlídat příjem tekutin a nezapomínat pít? Pár rad pro tebe mám.

Jak se přimět dodržovat pitný režim?

voda
zdroj: Thinkstockphotos voda
aktualizováno 28.03.2015, 00:00 | 28.03.2015, 00:00 | Bekky/Krasna.cz

Voda je pro tvé tělo důležitá nejen v létě. Jak si hlídat příjem tekutin a nezapomínat pít? Pár rad pro tebe mám.

Určitě víš, že bys měla vypít dva až tři litry tekutin denně, nejlépe čisté vody, jak se k tomu ale přimět, když nejsi zvyklá pít a nemáš pocit žízně? Je fakt, že v chladnějším počasí máš menší potřebu pít, ale i na to můžeš vyzrát!

 

 

Už od rána

 

Po probuzení bys měla do svého těla nejdříve dostat zhruba dvě deci vody, než začneš dělat cokoliv jiného. Můžeš si už večer dát pití k posteli, abys na to nezapomněla.

 

Čárka za čárkou

 

Ze začátku si můžeš psát čárky, vezmi si dvoudecovou skleničku a vždy, když jí celou vypiješ, udělej si čárku, můžeš tak kontrolovat množství, které vypiješ a podle potřeby dolévat. Mít odpoledne jen dvě čárky a pak to na konci dne dohánět, není nejlepší způsob, počítej s tím, že v poledne bys měla mít alespoň pět a zbytek ti zbyde na odpoledne.

 

Menší skleničky, více pití

 

Pokud ti nevadí hodně chození, doporučuji malou skleničku, klidně jen jednu deci, a vždy když budeš pít, musíš ji vypít celou a donést si další. Není to nic pro lenochy, to bys pak za celý den možná nic nevypila, abys nemusela jít sklenici dolít.


Láhev, nejlepší kamarád

 

Do školy, ale i kamkoliv jinam se ti určitě bude hodit lahev. Zkus obyčejnou PETku vyměnit za stylovou lahev na pití s nějakým zajímavým designem, ať už plastovou, nebo kovovou. Takové lahve objevíš ve sportovních odděleních obchodů, ale možná snáz na internetu, kde si vysněný design můžeš vybrat. Do chladnějšího období se ti určitě bude hodit i termo-hrnek, ale místo kávy raději zvol čaj.

 

Káva a alkohol se nepočítá!

 

Do tvého pitného režimu si můžeš započítat třeba zeleninovou polévku, ale kávu, ani alkoholické nápoje se tam nepočítají, naopak, při jejich konzumaci bys měla doplňovat ještě více čisté vody, protože samy o sobě odvodňují. Na tři velké hrnky kafe, které podle tebe pokryjí potřebu tekutin na celý den, raději rychle zapomeň!

 

Ochucuj

 

Samotná voda ti nechutná? Zkus jemně perlivé z obchodu, nebo si vodu dochuť džusy a sirupy podle své chuti. Ale nepřeháněj to! Všechny tyhle dochucovadla, včetně stoprocentních džusů, mají v sobě dost cukrů.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:
Nejsi spokojená se svými vlasy? Dej jim víc, vyzkoušej vlasové sérum 
Jablečný detox

 

Na závěr mysli na to, že nedostatek vody škodí nejen ledvinám, ale i kvalitě tvé pleti, a to je něco, co na sobě určitě poznáš!



5 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •