Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Naše poprsí - to je nekonečné téma. Snad každou z nás trápí. Chceme menší, větší, plná, hubená, nebo pevná. Každá ale chceme mít dokonalá ňadra, nebo spíš taková, jaká nemáme.

Dar, nebo prokletí?

aktualizováno 09.03.2012, 00:00 | 09.03.2012, 00:00 | Krásná.cz / čtenářka

Naše poprsí - to je nekonečné téma. Snad každou z nás trápí. Chceme menší, větší, plná, hubená, nebo pevná. Každá ale chceme mít dokonalá ňadra, nebo spíš taková, jaká nemáme.

Jsou ovšem mezi námi i takové dívky, které jsou se svým poprsím spokojené, těm můžeme závidět. Já jsem celkem spokojená, mám ráda svá ňadra takové jaké jsou... I když by mohla být pevnější (co si budeme povídat :-). Holt naše prsa budou donekonečna řešena.

Mám ňadra větší než některé mé kamarádky. Nevadí mi to a už vůbec se za ně nestydím. Mít ňadra neznamená, že by ses měla cítit špatně, provinile, či dokonce trapně. Pánské ego roste podle délky penisu, proto bychom měly i my mít velké sebevědomí. Takže jestli se lituješ kvůli svému velkému poprsí, které se ti nevejde do dlaní. Přestaň!

Čím větší prsa, tím větší zátěž pro naše záda. Co si budeme povídat, je to holt těžký náklad. Proto by jsi měla stát rovně, aby tvá záda byla vzpřímená a ty netrpěla bolestmi, zkřivenou páteří a dalšími problémy. Hlavně se tvá ňadra napnou, takže ti nebudou hloupě viset v podprsence. Já jsem to dřív nedodržovala a mám skoliózu, naštěstí mě záda vůbec nebolí a to ani, když mám zablokovanou páteř. Jsem však šťastná výjimka.

Cvičení proti bolení zad



Každý den bys měla svá prsa poctivě posilovat. Když jsou tvá ňadra velká, je jasné, že nebudou tak pevná jako A nebo B. Takže pěkně každé ráno cvičit pro zpevnění.

1. cvik:
Dlaně spoj před hrudníkem, lokty měj ve vodorovné poloze. Stlač dlaně proti sobě, chvíli vydrž, pak povol. Opakuj cvik 5x.

2. cvik:
Opři se koleny o podlahu. Ruce zapři v úrovni tvých prsou. Špičky prstů obou rukou by měly směřovat nahoru, ne k sobě. Takto vykonej osm kliků. Sérii pak ještě jednou zopakuj.

3. cvik:
Postav se rovně, nohy mírně rozkroč a kolena lehce pokrč. Do každé ruky si vezmi závaží, nebo naplněnou pet lahev. Lokty musí být ohnuté do pravého úhlu a ve výšce ramen. Veď paže směrem k sobě a vracej je zpátky. Opakuj 10x po třech sériích. 

 

Chceš se i ty podílet na tvorbě magazínu krásná.cz?

Napiš nám článek na jakékoliv téma a pokud bude dobrý, vydáme ho. Text dlouhý zhruba jednu normostranu zašli společně s tvým jménem, fotografií a adresou tvého blogu na email redakce@krasna.cz. Jako předmět napiš Článek.



Ten nejobtížnější úkol je ovšem podprsenka. Musí ti padnout, být pohodlná a pěkná. Rozhodně se neboj utratit víc peněz za kvalitní spodní prádlo. Je to základ, který nám vytváří sebevědomí a hlavně odlehčuje našim zádům. Podle svých zkušeností vím, jak je těžké najít ten správný obchod a v něm
tu správnou podprsenku, která by ti padla a byla při tom i pěkná.

Naštěstí mám už pár obchodků otipovaných, takže ti můžu poradit. Nejvíce spokojená jsem s obchodem H&M. Jeho podprsenky jsou kvalitní, pohodlné, různé velikosti, typu a barev. Dále jsem si oblíbila F&F (Tesco). Nemusí se zdát jako kvalitní, ale opak je pravdou. A hlavně má mnoho velikostí, typů a motivů. Pak je ještě dobrý New Yorker, ale spíš už jen pro ňadra velikosti C80 max. V obchodě Triumph jsem nakoupila jednu podprsenku velikosti F, a to jsem vybírala snad půl hodiny a při tom je ta podprsenka menší než D z H&M. Takže se nevylekej, protože různé obchody mají různé číslování a velikosti.

Já mám velikosti poprsí D80, vlastním 6 podprsenek a nakupuji oblečení velikosti M a padne mi... Dokonce
mám tílko velikosti S :-)

Tento článek pro tebe napsala Jana Marková.



4 hlasů
Vaše hodnocení