Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Máš pořád ještě kila navíc, kterých by ses chtěla rychle zbavit? Poradím ti.

Pět jednoduchých kroků ke štíhlé postavě

aktualizováno 20.06.2011, 23:54 | 22.06.2011, 00:00 | Krásná.cz / čtenářka

Máš pořád ještě kila navíc, kterých by ses chtěla rychle zbavit? Poradím ti.

Blog
(Foto: Krásná.cz / čtenářka)
Aneta Mirová

www.mrspapi.blog.cz
 



1) Omezte konzumaci sladkostí
Máš ráda bonbony a čokoládu a další sladkosti? Nemusíš se jich vzdát úplně, ale mohou být důvodem, proč tvoje kila navíc pořád nemizí. Proto je potřeba jejich konzumaci omezit.

Rada pro tebe: Když ti někdo nabídne, vem si třeba jen jednu kostičku čokolády. Tak nepříjdeš o tu chuť, ale nemusíš sníst celou tabulku. Pokud nemáš skutečně silnou vůli, nesmíš totiž doma nic takového mít, jinak bys chodila pořád mlsat!

2) Začni se trochu hýbat!
Neseď doma u televize, ale vyraz si například s kamarádkami na kolo. Nebo si najdi nějaký sport, který tě bude bavit!

Rada pro tebe: Zkuste si zajít na squash! Je to velká zábava a přitom spálíš mnoho tuků!

 

Chceš se i ty podílet na tvorbě magazínu krásná.cz?

Napiš nám článek na jakékoliv téma a pokud bude dobrý, vydáme ho. Text dlouhý zhruba jednu normostranu zašli společně s tvým jménem, fotografií a adresou tvého blogu na email redakce@krasna.cz. Jako předmět napiš Článek.



3) Omez příjem smaženého jídla
Ráda jítš jídla z fast foodu? To není nejlepší nápad. Smažená jídla jsou jedna z nejtučnějších.

Rada pro tebe: Máš ráda hranolky? Přece jen si je můžeš dopřát! Hranolky jsou velice chutné a málo tučně, když si je připravíš doma. Dej si je do trouby na cca 30 minut. Ale pozor, žádný olej! Nejlíp uděláš, když je dáš na pečící papír!

4) Dopřej si zábavné chvíle s přáteli
Být duševně v pohodě je nejlepší začátek ke krásné postavě!

5) Spi

Ale ano, víš, že ve spánku taky shazuješ kila?

A ještě rada na závěr: Pokud hodně jíš, tak nezoufej. Nemusíš jíst jen 5x denně. Klidně jez víckrát, ale po menších dávkách.



8 hlasů
Vaše hodnocení