Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Téměř každou postavu mohou trápit silnější stehna. Věř, že i hubené holky s tím mají problémy, málokomu se totiž líbí povislá kůže s celulitidou.

Máš tlustá stehna – co s tím?

1
zdroj: Thinkstockphotos 1
aktualizováno 16.01.2016, 00:00 | 16.01.2016, 00:00 | Dominika Nováková/Krasna.cz

Téměř každou postavu mohou trápit silnější stehna. Věř, že i hubené holky s tím mají problémy, málokomu se totiž líbí povislá kůže s celulitidou.

Ještě než se spolu dáme do řešení tohoto problému, chtěla bych ti říct několik faktů a informací, že na tom možná nejsi tak špatně, jak si myslíš!

KDE SE VZAL TREND VELKÉHO POZADÍ A SVALNATÝCH STEHEN?


Na internetu teď koluje spousty fotek, kdy se holky snaží docílit větších (svalnatých!) stehen a zadečku. Tento trend začaly udávat sestry Kardashianky a bezesporu tak pohnuly celým světem.

Pokud jsi ale rozhodnuta pro štíhlá stehna a menší zadeček, pomůžeme ti HNED TEĎ!

JDEME SI PRO ŠTÍHLÁ SVALNATÁ STEHNA!


Víte co jsem tak před dvěma lety na internetu neustále četla?
„Strašně chci takový ty rovný hubený vnitřní stehna.“
Pak tedy začal opačný trend, ale zůstaňme již u štíhlého ideálu.

JAKÉ CVIČENÍ MI HNED TEĎ POMŮŽE?


Rozhodně spinning! Zkus někdy mrknout do diskuzí maminek po porodu a budeš možná koukat, jaký úspěch si tento typ sportu odnesl!

Nejen že zpevní stehna ale i napomáhá k méně viditelné celulitidě.

JAK ČASTO?

Možná si říkáš: „A jak často je ten spinning potřeba? Zase se bojím, aby mi nenarostly svaly vyloženě.“

Neboj se! Ty ohromné svaly vyrostou jen při velké zátěži (závaží navíc) a dá se to dobře uhlídat. Přesto by to bylo nejlepší minimálně obden.

PŘEČTI SI TAKÉ:

Pořiď si výstavní stehna: Bez tuku, celulitidy i nechtěných chloupků

Konečně účinné cviky na stehna!

Aby stehna hubla a ne získávala objem ve svalech

RADY OD ŽEN, KTERÉ RAPIDNĚ ZHUBLY


Na nohy pomáhá všeobecně aerobní cvičení a běh. Tomu se nic nevyrovná!

Co jsem tak zkoumala, zjistila jsem, že někomu dokonce více než spinning vyhovuje pilates. Můžeš si rozdíl představit v tom, že by měl udělat dlouhý a štíhlý svaly. Ale neber to doslovně. Ten je super na hubnutí, ale maximálně jednou týdně.

CO NA CELULITIDU?


Spousta holek, které se rozhodly jít do sebe, má odzkoušeno, že na celulitidu je dobrý JAKÝKOLI PRAVIDELNÝ pohyb.

CVIKY NA DOMA a BUDEŠ ŠTÍHLÁ IHNED


Cvik MEDVĚD

Lehni si na břicho, zvedni nohy těsně nad kolena - tak aby byla kolena několik centimetrů nad zemí. V poloze vydrž nejprve 5 sekund, postupně se vypracuj až na 15 sekund.

Cvik VÝKOPY

Ruce podepři o předloktí. Záda ponech v rovině a pomalu zvedej jednu nohu ve stehně do max. 45 stupňů. Pata směřuje ke stropu. V této poloze vydrž 5 sekund a pak nohu uvolni. Opakuj minimálně pětkrát a to samé na druhou nohu.

CO MÁM JÍST?


Dokonce máme pro tebe i jídelníček, který je sestaven přímo pro štíhlá stehna.

Je velmi přísný, takže jej rozhodně neopakuj po dobu několika
dnů!

**Snídaně**

Opečená celozrnná bageta se lžící arašídového másla, malý banán, miska jahod.

**Oběd**

Porce rajské polévky, 2 krajíce
celozrnného chleba, nízkotučný jogurt.

**Svačina**

Plátek melounu, miska lesních plodů.

**Večeře**

Brambor pečený ve slupce s plátkem ryby, pribináček, citronový džus, list salátu, kiwi.



5 hlasů
Vaše hodnocení