Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Najít brigádu je v této době skoro nemožné. Když už se něco objeví, většinou se jedná o nepříjemnou a málo placenou práci. Mnoho lidí by si přálo vydělávat v pohodlí domova. I ty můžeš! Co takhle spojit to, co máš ráda, s výdělkem? Blog může vyděl...

Potřebuješ peníze? Vydělat ti může blog

Blogování
zdroj: Thinkstockphotos Blogování
aktualizováno 27.12.2012, 00:00 | 27.12.2012, 00:00 | Elvíra Kamrlová/Krasna.cz

Najít brigádu je v této době skoro nemožné. Když už se něco objeví, většinou se jedná o nepříjemnou a málo placenou práci. Mnoho lidí by si přálo vydělávat v pohodlí domova. I ty můžeš! Co takhle spojit to, co máš ráda, s výdělkem? Blog může vydělávat…

Základem je mít dobrý web, který ostatní zaujme. Jak to udělat? Pokusím se ti dát pár tipů, které se ti budou hodit.

Návštěvnost
Ať si každý říká, co chce, návštěvnost tvého blogu je velice podstatná. Existují e-shopy, které píší blogerkám o reklamu. Je logické, že je pro ně důležité, aby jejich reklamu vidělo co nejvíce lidí. Dej si na blog počítadlo, pokud jsi tak ještě neučinila. Nemusí být na blogu viditelné, pokud si to nepřeješ. Stačí, když pak dané firmě pošleš print screen statistiky.

Historie
Pro spolupráci je většinou důležitý fakt, jak dlouho již tvůj blog funguje. Internetové vyhledávače dávají přednost blogům s delší historií. Mě osobně se e-shopy začaly ozývat až po roce a půl práce.

Design
Vzhled tvých stránek je velice důležitý. Design by měl být zajímavý a propracovaný. Jednak ti to pomůže k získání větší návštěvnosti, ale rovněž je to důležité pro získání spolupráce s firmami, které by si u tebe mohly dát reklamu. Čím lépe a profesionálněji tvá stránka vypadá, tím se zvyšuje možnost, že nějakou firmu zaujme.

PŘEČTI SI TAKÉ:
Jak si legálně přivydělat i ve školním roce
Vydělej si snadno a rychle

Téma

Firmy mají zájem o cílenou reklamu. Proto pokud se snažíš nějakou oslovit, měla bys dbát na témata, o kterých píšeš. Jestli máš blog pouze o kosmetice, nemá cenu psát například o kávovarech. Naopak pokud vedeš blog o komiksech a literatuře, oslovit kosmetickou firmu není nejlepší volba.

Styl psaní
Při psaní článků bys měla dbát na gramatiku. Nikdo nebude mít zájem o články plně hrubek, překlepů a podivných patvarů. Vždy dodržuj svůj styl psaní, pokud píšeš spisovnou češtinou, používej ji i v reklamních článcích. Čtenáři by měli text považovat za přirozený. Firmy na to také dbají. Je pro ně lepší, když píšeš svým stylem, než aby článek působil strojeně.

Peníze

Když budeš mít štěstí, nějaká firma se ti ozve. Pravděpodobně ti dá návrh a zeptá se na cenu. Rozhodně nepřeháněj. Začni psát články za nízké ceny, postupně můžeš zvyšovat. Není nic horšího, než když si rovnou řekneš o vysokou sumu. Firma pak ztratí zájem a pozdější doprošování a snižování cen ti už stejně nepomůže.

Kontakt

Možná se ti zatím nikdo neozval, kde je chyba? Měla by ses ujistit, že někde na blogu máš na první pohled viditelný kontakt. Doporučuji e-mail, rozhodně bys neměla uveřejňovat telefonní číslo, nebo dokonce adresu.

Myslíš, že všechny podmínky splňuješ, ale stále se ti nikdo neozval? Chceš vědět, v čem je problém? Můžeš mi napsat na e-mail a já se ti pokusím poradit. Přeji hodně úspěchu s blogem.



13 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •