Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Spalte tuk mnohem rychleji pomocí našich rad! Žádné mýty, medicínsky ověřená fakta, které opravdu zabírají.

13 triků, jak začít tuk spalovat mnohem rychleji

špeky nad pasem 4
zdroj: Thinkstockphotos špeky nad pasem 4
aktualizováno 25.03.2015, 17:26 | 25.03.2015, 17:26 | krasna.cz/tvnoviny.sk

Spalte tuk mnohem rychleji pomocí našich rad! Žádné mýty, medicínsky ověřená fakta, které opravdu zabírají.

Té potvory, co se tak úporně drží našich boků, břicha, stehen a vlastně všeho. A líbí se mu u nás. A nechce odejít. Ano, v každém periodiku se můžeme dočíst, že je třeba cvičit, hodně. Jíst zdravě. My vám však v tomto článku přinášíme medicínsky ověřená fakta, které opravdu zabírají. Spojte je s cvičením a zdravou stravou a uvidíte výsledky. Jsou to jednoduché věci, které stačí zařadit do svého života a nenásilně vám pomohou hubnutí urychlit.

 

ZELENÝ ČAJ

 

Zkuste vyměnit ranní kávu za šálek kvalitního zeleného čaje. Má mnohé výhody a pozitivní vliv na naše zdraví, dokonce prý blokuje rakovinné bujení. Z hlediska hubnutí je podstatné, že díky látce jménem katechin zrychluje náš metabolismus - a to je dobré nejen pro hubnutí, ale podporuje to i myšlení. Docela dobrý důvod, dát si šálek čaje - co říkáte?

 

POSILOVÁNÍ

 

Toto je holý fakt. Posilování je opravdu nejlepším způsobem spálení kalorií. Silový trénink zvyšuje váš klidový metabolismus, to znamená všechny ty spálené kalorie i poté, co se vrátíte z posilovny. To je také velmi dobrá zpráva! Vypracujte si svůj tréninkový plán, opravdu se nestyďte oslovit odborníka, pomůže vám dělat cviky správně, a tím nebudete marnit svůj čas špatně učiněnými a neefektivními cviky.

 

 

ŽELEZO

 

Jezte ho. Je to velmi potřebný minerál. Přináší do vašeho těla kyslík, čímž zrychluje metabolismus na nejvyšší obrátky. Určitě zařaďte do jídelníčku potraviny bohaté na železo: denně 3 až 4 porce. Červené maso, kuřecí maso, sója, ořechy. Pokud se cítíte stále unavená a slabá, je dobré vyžádat si od lékaře krevní testy na chudokrevnost.

 

POZOR NA ŠTÍTNOU ŽLÁZU

 

Víte, zda je vaše štítná žláza plně funkční a v pořádku? Reguluje váš metabolismus a prvním varovným příznakem její poruchy je, že nedokážete zhubnout. Tedy pokud se stravujete normálně. Nechte si ji zkontrolovat.

 

NA ZDRAVÍ, ALE?

 

Vyhněte se alkoholu. Opravdu. Jsou to tuny prázdných kalorií, bez jakékoliv výživné hodnoty, které si už brousí zoubky na vaše boky a stehna. :-)


PŘEČTI SI TAKÉ:

Jak při sezení spálit spoustu kalorií?
Chceš zhubnout? Zjisti, kolik kalorií denně potřebuješ!
Zkus jídlo, které HUBNE ZA TEBE
Zdravě už od rána: Snídaňové tipy podle chuti i počtu kalorií

 

KALCIUM

 

Jezte mléčné výrobky. Pokud možno nízkotučné. Vápník slouží jako spínač, které vaše tělo nutí spalovat tuk rychleji. Dopřejte si ho. Klidně i šumivý. Určitě však snězte tři porce mléčných výrobků denně.

 

NOVÝ SPORT, NOVÝ VÍTR DO ŽIVOTA

 

Ráno chodíte na procházku? Projděte se i večer! Nebo vezměte kolo. Chodíte do fitka? Přidejte půl hodinu navíc a procvičte svaly, na které běžně zapomínáte. Vaše tělo se vám odvděčí.

 

RYBY, RYBKY

 

Jezte je ve velkém. Jsou opravdu hotovým zázrakem. Studie prokázaly, že lidé, kteří jedí ryby, mají nižší hladiny leptinu. Vysoká hladina tohoto hormonu brzdí metabolismus. Z ryb volte tuňáka, makrelu, lososa.

 

 

ODPOČINEK

 

Stres přispívá k ukládání tuku v oblasti břicha. Kortizol, hormon, který se při stresu uvolňuje, má přesně tento úkol. Obalit vás tukem, protože tak obstojíte i v krizové okamžiky. Nedejte se a odpočívejte. Ať relaxační hudba, nebo cviky... je to na vás.

 

NASTAVTE CVIČENÍ PODLE FÁZE VAŠEHO CYKLU

 

Studie v Austrálii prokázaly, že snáz hubneme po ovulaci. Ženy, které cvičili od 14. do 28. dne cyklu, spálily o 30 % více tuku! Zajímavá informace.

 

NEKAŠLETE NA SNÍDANĚ

 

Ne nadarmo se říká, Snídej jako král... Snídaně opravdu nevynechávejte. Mají tělo hned ráno nastartovat a bez nich to nepůjde. Zásadní je ale volba vhodného pokrmu. Vsaďte na jídlo s vysokým obsahem vlákniny. Když spíte, váš metabolismus se prudce zpomaluje a po probuzení má obrovské obrátky. Je třeba toho využít a podpořit ho výživnou snídaní.

 

PROTEINY

 

Proteinový nápoj nakopne váš metabolismus. Dopřejte si ho, nejlépe po cvičení. Pozor ale na kvantitu, pokud to s ním přeženete, utrpí vaše ledviny. Všeho s mírou.

 

BANÁNY

 

Jsou plné draslíku, který reguluje vodní bilanci vašeho těla. Pokud jste dehydratovaná, kalorie se spalují hůř. Banány vám pomohou vyrovnat hladinu draslíku, a tím nakopnou metabolismus.



6 hlasů
Vaše hodnocení