Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Hýbete se rádi? Sluníčko a příjemný větřík jsou velkým lákadlem k venkovním aktivitám, které vám do krve vyplaví nálož endorfinů. Vyzkoušejte parádní cviky, které si můžete zacvičit kdekoliv v ulicích vašeho města.

5 praktických cviků, které můžete vyzkoušet úplně kdekoliv

Fitness
zdroj: Getty Images Fitness
aktualizováno 13.08.2019, 10:28 | 13.08.2019, 10:28 | Krásná.cz

Hýbete se rádi? Sluníčko a příjemný větřík jsou velkým lákadlem k venkovním aktivitám, které vám do krve vyplaví nálož endorfinů. Vyzkoušejte parádní cviky, které si můžete zacvičit kdekoliv v ulicích vašeho města.

Na výmluvy na nedostatek času nebo nelibost k fitness centrům rovnou zapomeňte. Rozhlédněte se kolem sebe a objevte kouzlo města, ve kterém žijete. Do fitka už opravdu nemusíte.

 

1. Nohy a zadek jako kámen


Po celodenním sezení v kanceláři nebo doma si dejte do těla a procvičte si nohy, kdekoliv se vám to bude zrovna hodit. Při procházce v parku nebo cestou domů z práce na ulici. „Nohy dejte od sebe přibližně na šířku boků, váhu mějte na plném chodidle a nezvedejte paty ze země. Ve spodní poloze dřepu by mělo být tělo ve stejném úhlu jako holeň. Záda držte rovně po celou dobu cviku,“ doporučuje fitness trenér Rexona Michal Maxa. Díky tomuto vychytanému cviku budete mít prokrvené a neodolatelné nohy i zadek. A to za to přece stojí!

 

Cvičení venku - 4
(Foto: Rexona)

 

ČTĚTE TAKÉ:

Buď fit jako GIGI HADID! Známe její každodenní fitness plán
Nejlepší WORKOUT VIDEA, se kterými tě cvičení bude bavit!
5 nejúčinnějších cvičení z Youtube na sexy ploché bříško!


2. Svaly na rukách jako z oceli


Pokud chcete, aby mělo cvičení opravdový efekt, dělejte ho poctivě. Při procházce v parku využijte ke cvičení všudypřítomné lavičky. Jak tedy správně provádět cvik, který pomůže zesílit a vytvarovat vaše ruce? „Ruce položte na lavičku, rovná záda mějte směrem k lavičce, nohy držte rovně (nebo v mírném podřepu, podle obtížnosti). Váhu mějte na patách, držte lokty rovně dozadu a pomalu sjíždějte dolů a zase nahoru. Dostaňte ve spodní fázi cviku své lokty do pravého úhlu. Soustřeďte se na pohyb. Posílíte tak především triceps, střed těla a ramena,“ radí fitness trenér.

 

Workout - 3
(Foto: Rexona)

 

Workout - 4
(Foto: Rexona)

 

3. Pochlubte se vysekaným břišním pekáčem


I při opalování se dá věnovat chvilka cvičení, které zdokonalí vaši postavu. Konkrétně břišní svaly. „Lehněte si na záda a střídavě přitahujte lokty ke kolenům. Lopatky zvedejte ze země. Posílíte tak primárně šikmé břišní svaly. A pokud byste neměli dost, zkuste si sednout na zem s váhou těla v zadní části. Dejte si ruce za hlavu, zvedněte nohy a přitahujte kolena a hrudník k sobě. Tak dáte zabrat celému břišnímu svalstvu,“ radí Michal Maxa.

 

 

Workout - 2
(Foto: Rexona)
 

  

4. Posilujte celé tělo


Až se budete v parku oddávat běhu, zastavte se a věnujte pár minut cvičení, které dá pořádně zabrat všem vašim svalům. „Tělo držte vodorovně se zemí v pozici na loktech a na špičkách. Neprohýbejte se a vyhněte se tvoření oblouku v zádech. Držte pevně celou váhu těla. Takto posílíte hlavně jeho střed a také stehenní svalstvo a ramena,“ popisuje cvik s názvem plank neboli prkno fitness trenér.

 

Workout - 1
(Foto: Rexona)
  

 

5. Využijte workoutové hřiště


A cvičení pod širým nebem se těší stále větší oblibě. Svědčí o tom rostoucí počet venkovních hřišť, kde najdete například odlehčené verze ergometrů nebo hrazdy. Víte jak na správný shyb, abyste posílili kompletní zádové svalstvo i bicepsy? „Úchop by měl být lehce širší, než je šíře ramen. Pohyb vychází z ramen, aktivací mezilopatkových svalů. Při přitahování směřujeme hrudníkem k hrazdě,“ radí Michal Maxa.

  

Cvičení venku - 1
(Foto: Rexona)



0 hlasů
Vaše hodnocení