Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Diety ani pohyb ti nedělá problém, ale stále se nemůžeš zbavit tukové zásoby v problémových partiích? Poradíme ti.

8 triků, jak zpevnit a zeštíhlet problematické partie

aktualizováno 28.02.2012, 00:00 | 28.02.2012, 00:00 | tej

Diety ani pohyb ti nedělá problém, ale stále se nemůžeš zbavit tukové zásoby v problémových partiích? Poradíme ti.

Každá žena by chtěla mít štíhlou a pevnou postavu, ale ne každé se to daří podle plánů. Pokud se za žádnou cenu nedokážeš zbavit větších rozměrů v problémové oblasti, poradíme ti nejvhodnější triky.

 

Dieta

 

Dieta je základ každého hubnutí a bez ní to většinou moc nejde. Zapomeň na drastické diety a raději svůj jídelníček obohať o skvělé potraviny. Mysli zejména na to, abys jedla menší porce aspoň pětkrát denně a aby bylo jídlo za celý den pestré. Rozhodně nezkoušej žádné jablečné diety, a podobně. Snaž se zahrnout do jídla co nejvíc ovoce, zeleniny, vlákniny a dalších zázračných potravin.

 

 

Voda

 

Bez dostatečného přísunu tekutin, je ti cvičení a diety k ničemu. Tělo je tvořené především z vody a je nutné ji neustále doplňovat. Přijď na chuť obyčejné neperlivé vodě a vypij aspoň dva až tři litry vody denně.

 

Pravidelný pohyb

 

Posilováním problémových partií si sice zajistíš hezkou postavu, ale mysli na to, že tím nezhubneš. K tomu, aby se tělo zbavilo tukových zásob, potřebuješ pravidelnou aktivitu. Najdi si nějaký sport, začni běhat, choď plavat,… Možností je opravdu spoustu, pravidlem je, že u čeho se zapotíš, to je dobré.

 

Nepřepínat se!

 

Chceš mít ploché bříško za týden? Na to můžeš rovnou zapomenout. Každé posilování a cvičení potřebuje svůj čas a dokonce i v případě, že se ti to za týden povede, počítej s jo-jo efektem. Nic nepřeháněj. Ze začátku cviky prováděj tak, jak zvládneš. Pro úplné začátečníky stačí cvičit tak, že uděláš deset cviků za sebou, dáš si pauze a znovu. Dohromady udělej třicet pohybů na každý cvik.

 

 

Cviky na štíhlé bříško

 

Nejlepší volbou na posílení břišního svalstva jsou bezesporu sedy lehy. Mysli na to, že je tvé bříško složené z mnoha svalů a potřebuješ ho tedy protáhnout ze všech směrů. Sedy lehy dělej klasické, poloviční a křížové. Křížové jsou obzvlášť důležité a nejsou nijak těžké k provedení. Lehneš si klasicky na záda, kolena pokrčíš a budeš se pohybovat směrem nahoru, přičemž se levým loktem dotkneš pravého kolene a zpátky si lehneš. Při dalším cviku strany otočíš.

 

Cviky na krásný zadeček

 

Zadeček je druhým nejhorším místem v ženském místě. Každá ho chce mít krásný, ale málokterá má to štěstí, protože se tam tuk ukládá velmi rychle. Účinné cviky nejsou nijak složité. Postav se třeba ke stolu, opři se o něj rukama a jednu nohu zanož. Udělej s ní deset mírných kmitů nahoru a dolu a dej si pauzu. Celé opakuj celkem třicetkrát (rozděl do třech sérií) na každé straně.

 

 

Cviky na štíhlá stehna

 

Líbí se ti upnuté kalhoty, ale nemůžeš je přes stehna natáhnout? Stačí lehké cviky, kterými je dokonale zeštíhlíš. Nejlepší volbou jsou obyčejné dřepy a výpady. Nevíš, jak se dělá výpad? Stoupni si rovně, dej si ruce v bok a široce vykroč nohou dopředu a kolenem druhé nohy se dotkni podlahy. Vrať se do výchozí pozice a celé opakuj s druhou nohou.

 

Cviky pro štíhlé boky

 

Dobrým cvikem je boční výpad. Je to v podstatě to stejné, jako u klasického. Postav se rovně, ruce dej v bok a roznož do šířky ramen. Postupně převáděj váhu těla z jedné nohy na druhou. Mysli na to, že se musíš neustále dotýkat celými chodidly podložky.
 



4 hlasů
Vaše hodnocení