Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Dokonalý pevný zadeček bez stop celulitidy nemusí být jen výsadou superštíhlých dívek. Díky správnému zacházení a účinným cvikům můžeš mít výstavní pozadí i ty.

Celodenní plán pro krásný zadeček

Celulitida
zdroj: Thinkstockphotos Celulitida
aktualizováno 29.07.2014, 00:00 | 29.07.2014, 00:00 | Krasna.cz/trm

Dokonalý pevný zadeček bez stop celulitidy nemusí být jen výsadou superštíhlých dívek. Díky správnému zacházení a účinným cvikům můžeš mít výstavní pozadí i ty.

Chceš krásný zadeček? Můžeš ho mít, ale nebude to zadarmo. Chce to se o něm dobře starat – a to správnou stravou, dostatkem pohybu a účinných cviků i kosmetickou péčí. Svou péči a pozornost mu věnuj od rána až do večera.

 

Ranní rozcvička

 

Nařiď si budíka o deset či patnáct minut dřív a máš čas na krátkou rozcvičku. Uděláš tím nejen něco pro svou postavu, ale také rozproudíš metabolismus, takže se budeš cítit víc fit a tvé tělo bude lépe spalovat.

 

Jaké cviky svému pozadí dopřát?

 

1. Výpady. Ze stoje prováděj výpady dopředu tak, aby koleno nohy, kterou vykročíš, v cílové poloze dosáhlo v koleni přibližně 90 stupňů. Důležité přitom je, aby koleno nohy, kterou děláš výpad vpřed, nepředběhlo chodidlo. To znamená, že úhel nesmí být menší než 90 stupňů. Před výpadem se nadechni, během něho dech zadrž a při návratu do výchozí polohy vydechuj. Cvik musí probíhat plynule, aby se svaly správně zapojily do pohybu. Tělo drž rovně kolmo k podlaze.


2. Zanožuj! Nejjednodušší je, když se ve vzpřímeném postoji rukou opřeš o židli, nohu mírně zanožíš, dokud neucítíš zatnuté svaly. Pozor, aby ses neprohýbala v bedrech. Kmitej dvacetkrát každou nohou.

 

Pomerančová kůže
(Foto: oficiální zdroj)


3. Hluboké podřepy, neboli "plié“. Znát ho můžeš z tance i aerobiku. Rozkroč se do širokého postavení, podsaď pánev a dělej podřepy. Špičky nohou jsou vytočené, jak jen je to pro tebe možné.


4. Zvedání zadečku. Lehni si na podložku, ruce dej podél těla. Pokrč obě kolena, zatni zadeček, který zvedej pomalinku nahoru. Obratel po obratli vztyčuj pánev a odlepuj páteř od podložky, maximálně však po lopatky. Dolů jdi stejně pomalu a po celou dobu měj hýžďové svaly zatnuté. Pánev na podložku nepokládej a cvik ihned opakuj.


5. Unožování. Klekni si na podložku, rukama se opři o zem. Ruce i nohy svírají s tělem pravý úhel. Nyní povol ruce, opři se o předloktí, hlavu spusť dolů tak, aby byla prodloužením trupu. Jednu nohu zvedni do strany. Špička nohy tvoří fajfku. Nyní s výdechem zvedej nohu ještě výš, asi o pět centimetrů, s nádechem ji vracej zpět. Opakuj dvacetkrát pro každou nohu ve třech sériích.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Sexy zadek bez posilovny? Máme podrobný návod!
Bojuj proti celulitidě - jídlem
Cvičení na zadek, u kterého se nezapotíš


Ideální snídaně


Kobliha a kakao? To je možná chutná, nikoli však zdravá verze snídaně. Lupínky s mlékem budou rozhodně lepší. Chceš-li ale posnídat tak, aby ti to pomohlo v boji proti tukovým polštářům i celulitidě, tak nezapomeň na proteiny. Nízkotučný sýr, jogurt, mléčné koktejly, vajíčka natvrdo – to všechno má ve tvé snídani zelenou.

 

Pitný režim

 

Dva litry tekutin denně by mělo být minimální množství, které svému tělu dopřeješ. Nejsou ale tekutiny jako tekutiny. Káva, cola, alkohol – ty ze svého jídelníčku vyškrtni rovnou. Místo toho si dopřej čistou vodu (vyhni se perlivé!), výjimečně ředěné džusy, a bylinkové čaje, které mají pročišťující účinek. Čaj si můžeš vychutnat i jako ledový.

 

 

Zdravý oběd

 

Jestli váháš, co si dopřát k obědu, tak ideální kombinace je libové maso, nejlépe drůbeží či rybí, a zelenina (hlavně kořenová). A to jak čerstvá ve formě salátu, tak dušená nebo grilovaná. Neobejdeš-li se bez přílohy, tak vol rýži, celozrnné těstoviny nebo tmavé pečivo. Hlavně se ale vyhýbej pečivu a dalším produktům z bílé mouky.

 

Blahodárná svačinka

 

Zapomeň na svačiny plné tuků a sacharidů. Tvá figura i pokožka potřebuje ovoce. Vybírej šťavnaté, které dodá hydrataci a pružnost pleti a pomůže ti vyzmizíkovat nehezkou celulitidu.

 

Rozpohybuj se


Každý den by sis měla dopřát nějakou sportovní aktivitu. Je jedno, jestli si půjdeš ven zaběhat, zahrát si volejbal nebo vyrazíš na hodinu zumby. Každá snaha se počítá. Vhodné jsou zejména takové sporty, při kterých se ti intenzivně prokrvuje oblast bříška, hýždí a stehen. Takže hurá na kolo, spinning, brusle, koně, zumbu, aerobic nebo jakýkoli tanec.

 

Do boje s celulitidou


Na pomoc si vezmi i různé kosmetické produkty, které ti mohou v boji s celulitidou pomoci. Nespoléhej na ně ale jako na zázraky. Mají podpořit tvou dietu a cvičení, ne fungovat samy. Různé peelingy, sprchové gely, krémy a masážní přípravky ale s klidem zařaď do své večerní očisty, protože i ty ti zaručí viditelně hezčí zadeček. Zbaví tě odumřelé kůže, zvláční pleť, pomohou ti proti pupínkům na zadku, které trápí spoustu dívek v pubertě. A ve sprše se zkus překonat a dopřát svému pozadí ledovou sprchu, ideálně masážní (máte-li masážní hlavici). Ta napomáhá prokrvení a funguje jako účinná zbraň proti celulitidě (i jako prevence, pokud ji zatím ještě nemáš).



8 hlasů
Vaše hodnocení