Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Holky, které mají malá prsa, fňukají, že jim je příroda zapomněla nadělit. Dívky, na kterých naopak příroda nešetřila, zase musí bojovat s tvarem a pevností svého poprsí. Jak si udržet prsa krásná a pevná?

Chceš pěkná prsa? Zpevni je!

aktualizováno 07.02.2011, 00:37 | 07.02.2011, 00:00 | Krasna.cz/trm

Holky, které mají malá prsa, fňukají, že jim je příroda zapomněla nadělit. Dívky, na kterých naopak příroda nešetřila, zase musí bojovat s tvarem a pevností svého poprsí. Jak si udržet prsa krásná a pevná?

Prsa jsou z velké části tvořené tukem. To znamená, že když nabereš, narostou ti nejspíš i prsa. Jenže když potom zase výrazně zhubneš, zmizí i tuk z prsou a budeš je mít povislejší a méně pevné. Předejít se tomu dá cvičením, které je zaměřené přímo na prsní svaly.

 

Cvik 1:
Lehni si na záda na velký gymnastický míč tak, aby ses míče dotýkala od lopatek až po bedra. Do rukou si vezmi dvě činky (nebo petlahve naplněné vodou, jestli činky nemáš). Rozpaž ruce a zpevněné je zvedej nad hrudník, pak je zase dej zpátky do rozpažení. Pozor, ať je nekrčíš v loktech. Ruce zvedni alespoň třicetkrát.


PŘEČTI SI TAKÉ:

Chceš štíhlý pas? Vstaň od počítače!

Cvičení pro lenochy

Protanči se ke štíhlé postavě

 

Cvik 2:
Paže spoj před hrudníkem tak, abys měla předloktí v jedné rovině. Dlaně opři o sebe, špičkami vzhůru (jako při modlitbě). Tlač jimi proti sobě, vydrž vždy alespoň třicet sekund.

 

Cvik 3:
Zvedni natažené ruce nad hlavu a zapaž je dozadu, jak to jen nejvíc jde. Spoj ruce, zhluboka se nadechni a zadrž dech na několik vteřin. Pak pomalu vydechuj. Opakuj pětkrát po sobě. Tímto cvikem zpevňuješ hrudní svalstvo a rozšiřuješ hrudník.

 

Cvik 4:
Postav se ke zdi a zdvihni ruce před sebe do úrovně ramen tak, aby ses plochami dlaní opírala o zeď. Nohy a trup se snaž držet v jedné rovině. Přenes váhu na ruce a pomalu se přibližuj hlavou ke zdi. Když už se skoro dotýkáš nosem, zastav, vydrž deset vteřin a pomalu se vrať do výchozí pozice. Opakuj desetkrát po sobě. Hlídej si, ať držíš ramena stažená vzadu, jen tak skutečně protáhneš prsní svaly a zároveň ruce.
U posilování prsních svalů je důležitá výdrž. Cvič takhle alespoň tři až čtyři týdny, pak teprve uvidíš nějaký výsledek.



11 hlasů
Vaše hodnocení