Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Možná sis naordinovala přísnou dietu a tvrdý cvičební režim, ale výsledky stále nejsou vidět. Nejde jen o to, kolik pohybu a jídla svému tělu dopřáváš, ale jak s tím tělo umí naložit. Zkus ho nasměrovat tam, kam potřebuješ, a přimět k tomu, aby mí...

Potřebuješ zhubnout? Víme, jak spalovat PŘÍMO TUKY

aktualizováno 20.09.2011, 13:02 | 20.09.2011, 00:00 | Krasna.cz/trm

Možná sis naordinovala přísnou dietu a tvrdý cvičební režim, ale výsledky stále nejsou vidět. Nejde jen o to, kolik pohybu a jídla svému tělu dopřáváš, ale jak s tím tělo umí naložit. Zkus ho nasměrovat tam, kam potřebuješ, a přimět k tomu, aby místo svalů a sacharidů hublo přímo tuky.

Tělo si bere energii ze sacharidů (cukrů) a z tuků. A je mu jedno, odkud ji získává. Pokud tvé tělo nedostane tedy přísun sacharidů, nezbude mu, než začít spalovat tuky – a to i ty uložené v tukových zásobách - radí Ulrich Strunz ve své nové knize Spalte tuky svými svaly bez potu i bez sportu (COMPUTER PRESS).

 

Naordinuj si týden bez sacharidů a k tomu pořádný svalový trénink. Jen dostatek pohybu v kombinaci s tou správnou dietou může nastartovat tvou cestu za vysněnou postavou. Tvé tělo pochopí, že přísun sacharidů v takové míře, jak bylo zvyklé, se nekoná, a začne vyrábět tukové enzymy a zahájí metabolismus tuků.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Právě teď můžeš hubnout levněji! OMRKNI SLEVY

 

První týden se skutečně drž zkrátka a snaž se omezit přísun sacharidů na minimum. Po týdnu je opět zařaď, ale v menší formě, než jsi byla zvyklá. Měla bys mít jen takový příjem sacharidů, který tvé tělo dokáže spálit. A je jasné, že pokud celý den sedíš ve škole nebo doma za počítačem, že nepotřebuješ tolik energie, jako kdybys pravidelně sportovala, chodila často pěšky a měla třeba brigádu, kde bys pracovala manuálně. Na to mysli pokaždé, když budeš chtít spořádat nějakou dobrotu bohatou na sacharidy.

 

Sacharidy nejsou ovšem jen sladkosti. Najdeš je i v pečivu, bramborách a v ovoci. Do těla se ale dostávají i z živočišných zdrojů, hlavně z masa, vnitřností (játra), mléka a mléčných výrobků.

 

 

Dietu doplň cvičením

 

Nelze jen omezit přísun sacharidů, dietu je potřeba doplnit intenzivním tréninkem. A tentokrát žádné lehké sportování, nastartuj metabolismus intenzivním svalovým tréninkem. Ten ti pomůže spalovat tuky, zformovat a zpevnit postavu, a přitom nezatěžuje klouby. Vyzkoušej naše osvědčené triky.

 

Cvik 1:

 

Postav se vzpřímeně, zpevni zatažené břicho, pánev tlač co nejvíc dopředu. Pak udělej výpad jednou nohou vpřed. Pětkrát zopakuj a pak vyměň nohy a zopakuj to i na druhou nohu. Kontroluj si, že stále stojíš vzpřímeně, nesmíš se předklonit, protože při tom bys cvičení šidila a neprotahovala dostatečně zádové svalstvo.


Cvik 2:

 

Polož se na bok, hlavu si podepři rukou a pokrč spodní nohu, abys měla stabilitu. Druhou ruku si dej v bok, loktem vzhůru ke stropu. Unožuj horní nohou, drž ji napnutou a nepokládej ji na spodní nohu, vždy ji drž lehce nad ní, aby protažení bylo o to větší. Zopakuj třikrát, pak se otoč a procvič i druhou nohu.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Cvičení na zadek, u kterého se nezapotíš
Konečně účinné cviky na stehna!
Cviky na břicho, které skutečně fungují!

 

Cvik 3:

 

Klekni si na všechny čtyři, zpevni a zatáhni břicho, záda drž v rovině, hlavu drž v prodloužení páteře, nezakláněj ji, ani netiskni příliš k hrudníku. Natáhni vpřed levou ruku a současně zanož pravou nohu. Protáhni oboje do maxima, drž je napnuté, celé tělo měj zpevněné. Takto vydrž deset vteřin, pak se vrať do výchozí polohy. Zopakuj desetkrát. Pak procvič totéž na pravou ruku a levou nohu.

 

Cvik 4:

 

Polož se na zem na břicho. Ruce si pokrč, dlaně měj na zemi zhruba ve výši uší. Zapři se o ně, opírej se o dlaně a předloktí, začni zvedat tělo. Postupuj od hlavy, přes hrudník, pánev a stehna. Nárty, lýtky a kolena zůstávají na podložce. Ve zdvihu vydrž patnáct vteřin, tělo drž propnuté. Hlídej si, že bříško máš vtažené, nepovoluj ho. Pak se uvolni, chvilku si odpočiň a cvik dvacetkrát zopakuj.



3 hlasů
Vaše hodnocení