Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Jsi ráda, když přetrpíš tělák ve škole a víc už se ti hýbat nechce. Jenže co když potřebuješ shodit nějaké to kilo a být víc fit? Vyzkoušej jednoduché cviky i pro největší lenochy.

Cvičení pro lenochy

Cvičení
zdroj: Thinkstockphotos Cvičení
aktualizováno 29.06.2015, 00:45 | 29.06.2015, 00:45 | Krasna.cz/trm

Jsi ráda, když přetrpíš tělák ve škole a víc už se ti hýbat nechce. Jenže co když potřebuješ shodit nějaké to kilo a být víc fit? Vyzkoušej jednoduché cviky i pro největší lenochy.

Nechce se ti táhnout se někam do fitka? Cvičit můžeš i v pohodlí domova. A někdy to ani nemusí vypadat jako cvičení.

 

Do schodů
Bydlíš v paneláku a jezdíš pohodlně výtahem? Ignoruj ho a začni chodit po schodech. Hezky se u toho narovnej a ne že budeš brát schody po dvou. Jestli neseš tašky s nákupem, rozpaž za chůze ruce i s nákladem a vydrž tak co nejdéle. Posílíš nohy a ruce naráz.


Posaď se

Trávíš denně hodiny na počítači? Zkus vyměnit židli za velký míč. Budeš na něm muset trochu balancovat a podvědomě tak budeš držet tělo zpevněné. Protáhneš i svaly, o kterých ani nevíš.

 

pilates
Cvičení, při kterém se leží? Sen všech lenochů. (Foto: Jindřich Kodíček)


Zboxuj ho
Naštval tě učitel, blbeček od vás ze třídy nebo tvůj kluk? V duchu si ho představ a uštědři mu pár pěkných boxerských ran. Nepodváděj, pořádně ruce natahuj před sebe a přitahuj zas až zpátky k hrudníku. Posílíš si ruce a ještě se zbavíš negativních emocí.


Chce to švih
Skoč si do sportu nebo do hračkářství pro švihadlo a doma si ho dej na viditelné místo. Když budeš mít chvilku, popadni ho a alespoň pět minut skákej. Skvěle se při tom zahřeješ, prokrvíš a zbavíš případné únavy.


Pusť si hudbu

Chystáš se uklidit si v pokojíčku? Pusť si k tomu hudbu. Nejenom, že uklízení nebude taková otrava, ale budeš se hýbat do rytmu a tančit po pokoji. Takhle ses při utírání prachu určitě ještě nezapotila. Ale taky nespálila tolik kalorií.


Zvládneš i cestu do nějakého fitness studia? Tím líp! Otevírá se ti celá řada dalších možností.

 

Vacushape BB Studio
Vacushape je vylepšený běžící pás, který tě zbaví faldíčků i celulitidy. (Foto: Oficiální zdroj)


Vacushape
A tomhle přístroji už jsi možná slyšela. Je to takový plastový zvon, ve kterém stojíš zavřená od pasu dolů. Vytvoří se v něm podtlak, který zefektivňuje tvé cvičení. Ale ty sama musíš taky něco dělat, Vacushape necvičí místo tebe. Uvnitř něj je klasický běžící pás, na kterém si nastavíš sklon a rychlost a pěkně šlapeš. Díky podtlaku se ti lépe prokrvuje podkoží, takže se odbourává tuk v problematických partiích i celulitida.


Pilates
Cvičení pilates vzniklo vlastně jako série léčebných cviků. Takže jestli tě od počítače věčně bolí v zádech a za krkem, je tohle ta pravá volba pro tebe. Na rozdíl od aerobiku tu nepropotíš triko, všechny cviky se provádí pomalu a dost často vleže.


Jóga
Podobně jako pilates je i jóga, bereme-li ji jen z fitness pohledu, typem cvičení, který se zaměřuje hlavně na protažení. Hodně se při ní soustředíš na dech a na výdrž v extrémním protažení. Zkus pár lekcí a jestli pro tebe budou moc pomalé, zapiš se na dynamic nebo power jógu. Tam už triko propotíš určitě, protože základní jógové pozice se tu cvičí o dost svižněji.



32 hlasů
Vaše hodnocení