Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Určitě jste už zaslechli o takzvaných třicetidenních výzvách. Je to plán cviků, který je navržený, aby zabral co nejméně času a byl co nejvíce efektivní. V tomto článku bych vám ráda sdělila svoje zkušenosti a poznatky z výzvy na bříško a zadeček.

Fenomén třicetidenních výzev

Posilování břicha
zdroj: Thinkstockphotos Posilování břicha
aktualizováno 05.10.2013, 01:34 | 05.10.2013, 00:58 | Krásná.cz / čtenářka

Určitě jste už zaslechli o takzvaných třicetidenních výzvách. Je to plán cviků, který je navržený, aby zabral co nejméně času a byl co nejvíce efektivní. V tomto článku bych vám ráda sdělila svoje zkušenosti a poznatky z výzvy na bříško a zadeček.

Na začátek doporučuji si načrtnout na papír A4 tabulku se 30 okýnky, do kterých si budete zapisovat, kolik čeho máte udělat a kolik čeho jste zvládli. Podobně jako děti, které čekají na Ježíška. Ten pocit "splněného" políčka je opravdu k nezaplacení.

A nyní už k samotným výzvám.

Bříško - sklapovačky
(Cvičení denně zabere 5 až 10 minut)

 

Výzva
(Foto: facebook.com)

 

Začínáte dnes. Na zem si hodíte nějakou deku nebo tenkou peřinu (mně se peřina osvědčila, protože díky ní nemám otlačená záda), lehnete si, pokrčíte nohy, hodíte ruce za hlavu a už to frčí. Pokud jste nikdy s tímto druhem cvičení neměli "tu čest", bude nejlepší si cvičení rozkouskovat. 25+25 s pauzou na napití, nebo po desíti, je to jedno. Hlavně to nesmíte vzdát. Uvidíte, že nakonec těch 245 zvládnete jako lusknutím prstu. A za výsledek to stojí!

 

Chceš se i ty podílet na tvorbě magazínu krásná.cz?

Napiš nám článek na jakékoliv téma, a pokud bude dobrý, vydáme ho. Text dlouhý zhruba jednu normostranu zašli společně s tvým jménem, fotografií a adresou tvého blogu na email redakce@krasna.cz. Jako předmět napiš Článek.



Zadeček a stehna - dřepy
(Cvičení denně zabere 5-15 minut.)

 

Výzva
(Foto: facebook.com)

 

U dřepů jsem měla trošku potíže. Nikdy jsem jich nezvládla více než 10 a i ty se neobešly bez skuhrání a nadávání. Poté jsem si o dřepech našla něco na internetu a zjistila jsem, že se nemají dělat dřepy s koleny u sebe a zadkem až na paty, ale jen do podřepu, kdy stehna a lýtka svírají pravý úhel.

Má to hned několik výhod:
- Nenamáhají se kolena tolik jako u "klasických" dřepů.
- Stehna nepovolujete.
- Je to mnohem svižnější než obyčejné dřepy.

Polovinou úspěchu je vystrčit zadeček co nejvíce dozadu. Člověk u toho sice vypadá "jako na záchodě", ale jedině tak dosáhnete dobrého výsledku. Pokud ze začátku dřepy nezvládáte, rozdělte si je opět do sekcí (25+25 apod.) První tři dny budou nejhorší. Jestli cvičíte správně, bude vás bolet horní strana stehen a zadeček. Vyhýbejte se schodům :-) To ale po jednom dni odpočinku vymizí a mně se tato bolest již nevrátila.

Nakonec bych řekla pár slov k motivování. Každá dívka chce být krásná. Zaručuji, že pokud poctivě splníte výzvu, budete spokojené. Zabere to denně pár minut a vy budete mít pocit, že pro sebe něco děláte. Hlavní je začít DNES. Ať je ráno, odpoledne, nebo půlnoc, prostě vstaňte od počítače a udělejte si těch pár dřepů!

Přeji hodně úspěchů, pevnou vůli a radost ze sebe sama. :)

Článek pro tebe napsala Fiorana, která píše pro blog kotvim.blog.cz.



15 hlasů
Vaše hodnocení