Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

O Vánocích se sladkosti a nezdravá tučná jídla jen hrnula. Jak zabojovat s kily navíc?

Jak konečně zhubnout?

aktualizováno 07.01.2011, 21:53 | 28.12.2010, 17:10 | Michaela Vančurová/Krasna.cz

O Vánocích se sladkosti a nezdravá tučná jídla jen hrnula. Jak zabojovat s kily navíc?

Pro mě jsou Vánoce peklem. Musím odolávat pokušení něco ochutnat, všechno to krásně voní a hrozně to láká. Jenže si hlídám postavu. A skutečně jsem odolala!

 

To, jak vypadá moje postava, mi není lhostejné. Věnuji se jí a můžu říct, že to je i vidět. Denně jezdím dvacet minut na rotopedu, dělám různé cviky, chodím ven na procházky a tančím... Teď jsem se rozhodla s vámi podělit o mé zkušenosti s tím, jak zhubnout. Nejsem expert, ale jsou to mé osobní rady ze života, které mi zafungovaly....

 

 

Jídlo:
1. Vyvaruj se pečení sledkostí a dezertů. Když to bude vonět po celém bytu, sotva odoláš.
2. Jez pomalu! Každé sousto si pořádně vychutnejte, ať máš přehled, kolik toho sníš.
3. Na stůl, kde jíte, nedávej brambůrky, oříšky ani čokoládu apod... Bude tě to svádět.

4. Vyhni se alkoholu. Je plný kalorií, které často ani nezapočítáváš do svého denního příjmu! Pokud ti navíc ještě nebylo 18, nesmíš pít vůbec.

5. V žádném případě nesmíš přestat jíst. Tělo ucítí, že je problém, a začne si dělat zásoby a tloustnout. Musíš omezit sladkosti a jíst zdravě. Rozhodně nevynechávej ze svého jídelníčku nějaké to maso. Nejtežší je odolávat kamarádčiným pochoutkám a ve školním bufetu. Uvidíš brambůrky a bude tě to lákat. Silná vůle - ta je potřeba.

 

Nákupy :
1. Nakupuj s plným žaludkem. S plným žaludkem toho nakoupíš méně, než když jsi hladová. Věř mi, znám to.
2. Přesně si urči, co chceš koupit a nic víc nekupuj. Ani si neber s sebou více peněz, než kolik jich potřebuješ pro nákup.
 

 

Hubni  mimochodem:
1. Když budeš chodit na procházky, běhat, cvičit, bruslit, tančit nebo ven se psem, hubneš, a ani o tom nevíš. Jistě to pomůže, i tenhle pohyb se počítá.
2. Jez zdravě a po devatenácté hodině večer už raději vůbec nic nejez. Když tě přepadne hlad, dej si zeleninu.
3. Za každé kilo dolů se odměň. Ale ne jídlem! Třeba novým tričkem, bižuterií, časopisem...
4. Nepočítej s tím, že zhubneš naráz 5 kg. Chce to trpělivost. Každý den můžeš kontrolovat svou váhu na váze, ale musíš být trpělivá. I když třeba měsíc nezaznamenáš rozdíl, tak to nevzdávej a bojuj.

 

Zacvič si:
1. Máš problém s tuky na stehnech. Chceš mít pevnější a štíhlejší nohy? Rotoped ti jistě pomůže. Vždycky se doporučuje jezdit na kole, ale teď v zimě to zrovna nejde, tak použij jakýkoliv jiný nástroj (rotoped či běžící pás...). Buď vytrvalá, protože jen tak to nezabere.

2. Když chceš mít pevné bříško, cvič speciální cviky zrovna na břicho. Cvičení se nesmí podceňovat. Určitě najdeš každý den minimálně půl hodiny, kdy se nudíš a jen tak zabíjíš čas.



7 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •